Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма ускорение след 3000об/мин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Няма ускорение след 3000об/мин

    Като начало, вземете им почистете цедките в резервоарите (най-вече) и сменете горивните филтри. Имах същия проблем с колата преди две седмици, и след процедурата върви като самолет.

    ПП: Няма да казвам, какви "неща" извадих полепени по цедката.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Няма ускорение след 3000об/мин

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Като начало, вземете им почистете цедките в резервоарите (най-вече) и сменете горивните филтри. Имах същия проблем с колата преди две седмици, и след процедурата върви като самолет.

      ПП: Няма да казвам, какви "неща" извадих полепени по цедката.
      Сега, няма ти се обидя, щото си ми дружка. Горивни филтри и почистване на цедки го извършваме профилактично и съвсем редовно - все пак сме сервиз на машини с дизелови двигатели.
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • #18
        От: Няма ускорение след 3000об/мин

        Няма да ти се сърдя. Мойта го правеше същия номер и така реших проблема.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Няма ускорение след 3000об/мин

          Съвета е ти е наистина основателен, като се има предвид тоталното безхаберие на собствениците на техниката вкл. автомобилите към смяната на филтри, масла, гресиране и т.н. Като се замислих самите ние имаме проблем с това, да убедим клиента/собственик в необходимостта това да се случва. Но смея да твърдя, че се грижим добре за Митсубишитата, спряли сме се на марката пикапи след няколко неудачни други и все пак силно ги тормозим, по около 15000км/месец средно на кола.
          The Flat Earth Society has members all around the globe.

          Коментар


          • #20
            От: Няма ускорение след 3000об/мин

            Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
            питанката е същата, но за L200 същия двигател.
            Mисля че съм ги срещал из Асарел
            Казваш, че ги поддържате добре, ходили сте и в добри сервизи. Значи остава толкова да си могат клетите с този двигател, като се има предвид, че май ги търкаляте и с най-големите гуми за модела - 31-ци.
            А при Спорта определено има проблем - да тресе и се дърпа при тези обороти не бива.

            Коментар


            • #21
              От: Няма ускорение след 3000об/мин

              Ама аз се чудя, що за душмани тормозят бедните дизели над 3000 оборота.
              Това все пак, не са леки коли.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #22
                От: Няма ускорение след 3000об/мин

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Ама аз се чудя, що за душмани тормозят бедните дизели над 3000 оборота.
                Това все пак, не са леки коли.
                Няма да ти ги изброявам поименно, нито снимки ще кача, но вЕрно са душмани. Ама и от горките "душегуби" се иска да са яки работни магарета. Виж аз с мойта Б4 съм на ясно, аз не искам от нея да пили гуми и да е самолет, пък тя ми го връща, като неще нафта да и сипвам често
                The Flat Earth Society has members all around the globe.

                Коментар


                • #23
                  От: Няма ускорение след 3000об/мин

                  Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                  Няма да ти ги изброявам поименно, нито снимки ще кача, но вЕрно са душмани. ......
                  Ами обяснете им, че това не са спортни машини просто. Ако се иска нещо спортно (разбирай много да върви), що не вземете Toyota Tundra, или Tacoma? Е верно разхода и поддръжката е друго нещо.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Няма ускорение след 3000об/мин

                    Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                    Ами обяснете им, че това не са спортни машини просто. Ако се иска нещо спортно (разбирай много да върви), що не вземете Toyota Tundra, или Tacoma? Е верно разхода и поддръжката е друго нещо.

                    Идеята е не за спортни коли, това са работни магарета. Карат по около 700кг. специализиран инструмент, от тях обикновено се иска по най-бързия възможен начин да стигнат до мястото на аварията, да свършат работа и да се приберат вкъщи живи и здрави. По-някога аварията е в София, друг път в Каварна. Пробвахме други пикапи, към всички имаше повече или по-малко забележки. Спряхме се на старото L200 от опит. Като цяло е най-добрия компромис за тази задача, но си има свойте бъгове. Един от тях се опитваме да изясним тук. От 10 автомобила 3-4 го правят този номер, един и същи проблем, затова ми хрумна, че и други горди собственици на марката може да са се сблъсквали с проблема и да са намерили решението. Всичките са ни дизели - не всички се държат така. Сменяхме турбини ( и там имат слабо място) и др. такива, няма ефект.
                    The Flat Earth Society has members all around the globe.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Няма ускорение след 3000об/мин

                      Ще се пробвам пак: С еднакви по размер гуми ли всичките?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Няма ускорение след 3000об/мин

                        Има още няколко възможности, например:
                        1. Стар и одървен семеринг на помпата (смуче въздух).
                        2. Затлачен интеркулер или входен колектор (не достига въздух).
                        3. Ръждясал горивопровод - не толкова, че да има теч, но достатъчно, че да има люспички от вътрешната страна, които се правят на клапички при по сериозен дебит.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Няма ускорение след 3000об/мин

                          ...и още:
                          - "уморена" пружина на актуатора на уейстгейта - турбото не прави достатъчно налягане,
                          - лоша центровка на ГНП - голямо закъснение и лошо изгаряне при високите обороти.

                          Това се сещам аз.

                          П.П. Относно турбото - освен клапана на уейстгейта, може и пробит въздуховод. Въобще най-добре е монтирането на манометър и замерване на налягането на турбото, което прави, когато колата се кара!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Няма ускорение след 3000об/мин

                            Привет на всички,

                            Относно способността за изпреварване и развъртане до около 4000 об/мин се наложи да завия малко винта за грубо регулиране сместа на помпате( завиване с тояно един оборот ).Чуствителноста при ускорение стана осезаема , но се появи и малко дим при покачване налягането на турбото до и над 0.6 бар.Като движениесега ми харесва определено.

                            Дразнещият шум които споменах при пускане на темата вече стана явен и лесен за определяне - про

                            Коментар


                            • #29
                              От: Няма ускорение след 3000об/мин

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Ще се пробвам пак: С еднакви по размер гуми ли всичките?
                              Да, еднакви са, 31-ци.

                              Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                              ...и още:
                              - "уморена" пружина на актуатора на уейстгейта - турбото не прави достатъчно налягане...
                              Забелязахме износване на лостовата система, която движи актуатора, може да се окаже решение. Ще сравним и на другите и ще кажа.

                              Обаче придърпването и тресенето на Паджерото Спорт си остава пълна загадка. Точно на 2000 об/мин. Преди и след това върви на самолет.
                              The Flat Earth Society has members all around the globe.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Няма ускорение след 3000об/мин

                                Проблемите с турбото винаги са придружени с димна опашка отзад на колата, колежката щеше да го е забелязала. Това с центовките на ГНП-то е вариант.
                                А "Спорта" на всички скорости ли придърпва на 2000 об.? Аа, да не е автомат?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X