Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма ускорение след 3000об/мин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няма ускорение след 3000об/мин

    Привет,

    Двигателя е 2,5 ( 4Д56Т - 95кс ) и общо взето след 3000 об/мин не иска да се ускорява .До тази стойност върви идеално.Появяваше се и много специфиен шум като силно свистене но мисля че открих от къде идва - няма го фиксаторя на рамото на "актуатора" към "уеист геита" и така лоста при отваряне вибрира много неприятно.
    Мерих налягането на турбото и е около 0,8 бара при това постижими и на място и форсиране до 4000об.
    Може ли помпата де не е регулирана както трябва или проб;ема е някъде другаде

  • #2
    От: Няма ускорение след 3000об/мин

    Първоначално публикуван от pmarinkov Преглед на мнение
    ...
    Появяваше се и много специфиен шум като силно свистене ...
    Мисля, че имаше някакъв клапан на всмукателния колектор и "свистенето" може да е от там, в смисъл да изпуска налягането ако турбината пренадува.
    Измери налягането в движение и точно когато двигателя забие.

    Коментар


    • #3
      От: Няма ускорение след 3000об/мин

      Да, има такъв клапан и сигурно той свисти, макар че както го чух на едно място, повече приличаше на пърдене. Още повече щом е разстроен уейстгейта, пак към този клапан сочи.
      И да, сигурно върху този двигател е протекло настройване на слух и в резултат нацяло му ги няма настройките. При добре настроено ГНП+турбо не съм могъл да вдигна налягане 0.8 на място, без натоварване. Колкото и да го изфорсирам.

      Коментар


      • #4
        От: Няма ускорение след 3000об/мин

        Първоначално публикуван от pmarinkov Преглед на мнение
        Привет,

        Двигателя е 2,5 ( 4Д56Т - 95кс ) и общо взето след 3000 об/мин не иска да се ускорява .До тази стойност върви идеално.Появяваше се и много специфиен шум като силно свистене но мисля че открих от къде идва - няма го фиксаторя на рамото на "актуатора" към "уеист геита" и така лоста при отваряне вибрира много неприятно.
        Мерих налягането на турбото и е около 0,8 бара при това постижими и на място и форсиране до 4000об.
        Може ли помпата де не е регулирана както трябва или проб;ема е някъде другаде
        Като го няма този фиксатор, актуатора управлява ли въобще уейстгейта? Най-вероятно не. Затова отваря предпазния клапан, който се намира отгоре в задната част на смукателния колектор.
        Освен това при ненатоварен двигател на място при каквито и да е обороти турбото не би трябвало да прави такова налягане. При този двигател това (0.8 bar) е максималното налягане при натоварен мотор, а при 1.2bar-а отваря именно предпазния клапан и се усеща внезапна загуба на мощност - точно, като при теб.
        Не ти работи актуатора или уейстгейта - там гледай и то спешно, че не е много добре двигателя да работи дълго при налягане на турбото над 1 bar!

        П.П. И още нещо - налягането, което прави турбото се мери само в движение при натоварен двигател, при определен процент натиснат педал на газта и определени обороти! На място можеш да измериш само при какво налягане актуатора започва да отваря уейстгейта, като затова не е нужно дори да работи двигателя и толкоз!
        Последно редактирано от radikyokushin; 22-10-11, 21:56.

        Коментар


        • #5
          От: Няма ускорение след 3000об/мин

          Я момент. Едно е мощност друго въртящ момент. Мощността е максимална около 4-5000 об./мин. Въртящия момент около 2-2500об./мин. Чисто за усета е следното. При достигане на обороти при макс. въртящ момент просто двигателя повече "бръмчи" (ако искаш кажи свисти) от колкото да ускорява. Според мен това усещаш .
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: Няма ускорение след 3000об/мин

            Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
            Я момент. Едно е мощност друго въртящ момент. Мощността е максимална около 4-5000 об./мин. Въртящия момент около 2-2500об./мин. Чисто за усета е следното. При достигане на обороти при макс. въртящ момент просто двигателя повече "бръмчи" (ако искаш кажи свисти) от колкото да ускорява. Според мен това усещаш .
            Ооо, я момент! Нещо не съм баш съгласен.
            Точно при оборотите, при които е най-голям въртящия момент се усеща най-силно ускорението и обратно при движение, при обороти, при които се достига максималната мощност на двигателя, почти няма ускорение, а само "сила", мощ.

            Коментар


            • #7
              От: Няма ускорение след 3000об/мин

              Привет,

              Прокарах си манометъра вътре в купето.Както бе описано в друга тема за монтаж на манометър пробвах на участвък с лек наклон работата на системата и установих следното ( автомобила е автоматик ) движеики се с 60 км/ч или около 2000 1/мин с натиснат педал на газта без проблем достигам 0,5 - 0,6 бар като показанието зависи от натиска на педала на гаста над 2500 1/мин се покачва до около 0,9 бар и това е максимума.
              Налягане не се губи от предпазният клапан защото пробвах без връзка към актуатора ( откачих маркучето свързващо актуатора с турбото и въпросният предпазен клапан сработи.Звука от него беше коренно различен както и осезаемата загуба на мощност при отварянето му.Не можах да вудя при какво налягане се случи това защото връзката за манометъра ми е на този тракт.
              Свистенето се появява леко още при 0,5 бар и ми се струва че идва от самото турбо защото започва да пропуска от самият клапан, но за момента не съм сигурен.

              П.П. Паджеровод какво значи да са добре настроени търбото и помпата като имаш в предвид че аз никога не съм пипал по самата помпа.Единствените корекции по автомобила са запушване на ЕГР клапана натягането в събота на актуатора с което свистенето стана доста по слабо но го има.

              Поздрави

              П Маринков

              Коментар


              • #8
                От: Няма ускорение след 3000об/мин

                Това, ако верно не знам какво ускорение се чака след 3000об./мин.

                ENGINE
                Displacement, cc 2476
                Engine model 4D56T (turbo intercooler)
                Max.power (Net), kw(PS)/rpm 105 ps (77.23 kw) / 4200 rpm
                Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 24.5 kg*m (240.26 N*m) / 2000 rpm
                Power density 16.67
                Engine type Serial 4 cylinder OHCIC turbo
                Engine information
                Fuel system Distributor type injection pump
                Turbocharger Turbo with intercooler
                Fuel type Diesel
                LEV system (Low emission vehicle) No
                Compression ratio 21
                Bore, mm 91.1
                Stroke, mm 95
                Final gear ratio
                Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km
                Fuel consumption at 60 km/h, l/100km

                Това от Тук.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #9
                  От: Няма ускорение след 3000об/мин

                  Първоначално публикуван от pmarinkov Преглед на мнение
                  П.П. Паджеровод какво значи да са добре настроени търбото и помпата като имаш в предвид че аз никога не съм пипал по самата помпа.Единствените корекции по автомобила са запушване на ЕГР клапана натягането в събота на актуатора с което свистенето стана доста по слабо но го има.
                  Щом не са пипани няма смисъл да го коментираме, а и данните, които даваш вече (0.9 бара максимум) са нормални.
                  Сега ускорява ли нормално?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няма ускорение след 3000об/мин

                    Привет

                    За вървенето не мога да съм сигурен.Ще трябва да покарам някое друго такова.
                    Но свистенето си остана и започва от 0,5 бара и с увеличаване на налягането се увеличава.
                    Започна даме дразни като звук след като затапих ЕГР системата заради пропускане навън.


                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Няма ускорение след 3000об/мин

                      Първоначално публикуван от pmarinkov Преглед на мнение
                      ...
                      За вървенето не мога да съм сигурен.Ще трябва да покарам някое друго такова...
                      Да не е цялата тема "много щум за нищо"? Тая машина трябва да върви до към 140-150, зависи какво е Паджерото - късо, дълго, с какви гуми е. Ако ги прави "ускорението" си е ОК, а проблема е в твоите очаквания.
                      Турбото на тия дърти бангии е нормално да подсвирва.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Няма ускорение след 3000об/мин

                        Турбот се чува да свири само ако е заминало или си извадил въздушния филтър или изпуска налягане от някъде .... Провери дали тръбата за входящия въздух в турбото е на мястото си ,а може и да е и разхлабена скоба след него ...
                        П.П. а може и разтоварващия клапан да е здал багажа ,на мен ми се е случвало от него да не върви (омеква пружината и почва да изпуска налягане )...
                        Последно редактирано от Красимир Гошев; 24-10-11, 21:22.
                        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                        Коментар


                        • #13
                          От: Няма ускорение след 3000об/мин

                          Привет

                          Свиренето което се получава от автомобила не е като свистене от турбо.Смятам че започва да пропуска самият клапан може би защото е охлабила пружината.Смятах че като го стегна макло ( Актуатора ) ще изчезне но само се промени като налягане от което започва. За вървенето при някоя среща на клуба ще го сравня с друго такова. Засега няма да пипам нищо повече.

                          П.П. Хората около мен са с всякакви други автомобили но не и паджеро 2,5 дизел.

                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            От: Няма ускорение след 3000об/мин

                            Пропуснах да отговоря на Андро - джипа е къс , автоматик, с дясно кормило и със следният номер V24 4022761

                            произведен е мисля за Япония 1993г като е експортнат за Англия 2003г.
                            Иначе има всички екстри за модела и за времето си .

                            Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              От: Няма ускорение след 3000об/мин

                              За да не пускам нова тема, тъй като питанката е същата, но за L200 същия двигател. Няколко от служебните ни такива правят същия проблем, направо забиват нос след 3000 об/мин, не просто няма ускорение, а загиват. По въпросния проблем обиколихме всички фирмени сервизи и няма решение. На едното му направихме чип-тунинг, има някакъв ефект, но проблема остава. И също сходен между колите проблем, тук в групата влиза и едно Паджеро Спорт - придърпва, даже тресе на около 2000 об/мин - също неидентифициран проблем. Съвети, предположения?
                              The Flat Earth Society has members all around the globe.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X