Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма ускорение след 3000об/мин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Няма ускорение след 3000об/мин

    Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
    Забелязахме износване на лостовата система, която движи актуатора, може да се окаже решение. Ще сравним и на другите и ще кажа.
    Актуатора не го ли движи налягане (по маркуч)? Поне на стария вариант на мотора, с който повечето от нас има опит е така. Лостчтето отдолу е връзка м/у актуатора и уейстгейта - там какво износване сте открили? Но, така или иначе, проблем с актуатора или самия уейстгейт ще води до липса на ускорение в диапазона 1800-2500 по-вероятно, отколкото до забиване на 3000. При вас моторите са вече с електроника в помпата и не съм наясно как се управлява увеличаването на порцията гориво в съответствие с повишаването на налягането от турбото. При чисто механичната помпа пак става директно по маркуч. И все пак - хвърлете едно око в колекторите. При неизправен ЕГР и леко омасляващо турбо върте става малък ужас и резултата е горе-долу такъв, какъвто го описвате.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #32
      От: Няма ускорение след 3000об/мин

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Проблемите с турбото винаги са придружени с димна опашка отзад на колата, колежката щеше да го е забелязала. Това с центовките на ГНП-то е вариант.
      А "Спорта" на всички скорости ли придърпва на 2000 об.? Аа, да не е автомат?
      Не е автомат
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • #33
        От: Няма ускорение след 3000об/мин

        Ето такива са турбините, на втората снимка се вижда лостовата система, която е заподозряна като виновник:






        The Flat Earth Society has members all around the globe.

        Коментар


        • #34
          От: Няма ускорение след 3000об/мин

          Здравейте,

          автомобилът има ли ISV (intake sutter valve)- клапа, която се намира на входа на смукателния колектор и го затваря при определени условия?

          Коментар


          • #35
            От: Няма ускорение след 3000об/мин

            @ Goro - Не, няма такава система.

            А за лостовата система, ако заяжда пак ще има пушеци, защото вариантът е недостиг на въздух. Пробва се лесно - с манометър след компресора, трябва да вдига при пълно натоварване до около 1 бар. Ако не го вдига, а същевременно не пуши, значи има недостиг на гориво - настройки на помпата.

            Коментар


            • #36
              От: Няма ускорение след 3000об/мин

              При предният пост не съм довършил последното изречение.

              Та шума се оказа прогоряла гарнитура между колектора и топлата страна на турбото.Наложи се демонтаж на самия възел - хич не е лесно защото достъпа до гайките е много труден и най вече не се въртят свободно а се наложи прихващане с ключа през много малък ъгъл.Но при почистване на детайлите след демонтаж и измиване където се налага ми направи лошо впечатление че на корпуса на топлата страна на турбото точно под кламата на уейстгейта има пукнатина която след като напръсках с ВД40 ( силно проникващ препарат ) влагата се показа от външната страна на тялото.Огледах го внимателно и не виждам следи от опушване но принзип зная че пукнатина не се спира от самосебе си а тя само се развива.

              Коментар


              • #37
                От: Няма ускорение след 3000об/мин

                Имам и конкретен въпрос към Паджеровод:
                Дали е възможно върху схема на помпата да ми покаже кои е винта за регулиране оборотите на помпата, кои за грубото регулиране на нафтата , кои винт е за клапана на обратната нафта и респективно за н.н на помпата,кои за регулиране мембраната за допълнитено гориво от турбото и как се регулират пружините на автомата за предварение на впръскването.
                ? Питам защото винта които ми показаха да натегна с малко ( точно половин Оборот ) няма никаква капсуловка а навсякъде в постовете пише " капсулован" не напразо капсулован и т.н."

                Коментар


                • #38
                  От: Няма ускорение след 3000об/мин

                  Имам снимки за целта, но смених компа и сега е пълна каша докато кача пак настройки, албуми, каталози, наръчници...
                  Ако знаеш руски в долния линк ще разбереш достатъчно по въпросите, които те интересуват
                  http://cx.podolsk.ru/xm/docum/lucas/index.htm

                  Коментар


                  • #39
                    От: Няма ускорение след 3000об/мин

                    Първоначално публикуван от pmarinkov Преглед на мнение
                    Имам и конкретен въпрос към Паджеровод:
                    Дали е възможно върху схема на помпата да ми покаже кои е винта за регулиране оборотите на помпата, кои за грубото регулиране на нафтата , кои винт е за клапана на обратната нафта и респективно за н.н на помпата,кои за регулиране мембраната за допълнитено гориво от турбото и как се регулират пружините на автомата за предварение на впръскването.
                    ? Питам защото винта които ми показаха да натегна с малко ( точно половин Оборот ) няма никаква капсуловка а навсякъде в постовете пише " капсулован" не напразо капсулован и т.н."
                    "Винта" може и да не "капсулован". Врътнал си го, но трябва да знаеш, че като вдигаш порцията неизбежно натоварваш двигателя термично, което предвид кекавата глава не е добре. Въобще, избягвай да пипаш по помпата, защото после никой не може да ти я настрои така както е била фабрично.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Няма ускорение след 3000об/мин

                      Привет

                      Благодаря ти Паджеровод,
                      Схемите ми бяха изключително полезни.Винта които съм пипал е за максималното количество гориво което преминава през турбо - коректора на помпата .
                      Други неща няма да пипам защото автомобила пали без отказ движи се доста добре в ниските обороти което му е и оптималният режим.
                      Днес гарнитурите от двете страни на турбото ще са готови така че довечера започвам да сглобявам.

                      Не казахте нищо за пукнатината в корпуса на топлата страна точно под уейстгеита.Като гледам люспите около нея е от доста време .
                      Мисля засега да сглобявам с нея.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Няма ускорение след 3000об/мин

                        И аз карах една такава турбина с лека пукнатина на топлата част ,нямаше проблем само изпускаше по малко изгорели газове от там докато беше студена ,като загрееше спираше ...
                        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X