Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    ....Налягането в инжекторната рейка не би трябвало да мърда в широки граници, ако помпата и FPR са читави.
    Позволи ми да не се съглася с последното.

    Ако си забелязъл самия ФПР е диференциален регулатор на налягане. От едната страна е бензина, а от другата е свързан и със смукателния колектор с маркуч.
    Тоест се опитва да поддържа постоянно диференциално налягане от двата края на бензиновите инжектори.
    По този начин количеството впръскано гориво зависи само от времето на отваряне на дюзите.
    Ако абсолютното налягането (не диференциалното) на горивото беше постоянно тогава количеството ще зависи и от подналягането в смукателния колектор.
    Так поне е при 6G72.
    Eто
    Последно редактирано от ivan4o; 03-05-11, 18:52. Причина: Добавяне на изображение
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

    Коментар


    • #62
      От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

      Съгласен съм, че теоретично е така, но съм мерил налягане в различни режими. Някога карах делта HF в реални условия с монтиран манометър за да си регулирам ФПР и това което казвам е базирано именно на наблюдения. Действително налягането варира но не чак в такива граници.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #63
        От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

        Аз сега да попитам! Какво е количеството на Въглеводородите (HC) в изгорелите газове?? Щото без да се знае това не виждам как може да се каже от къде идва по-големия разход. Може горивото просто да си се излива някъде. Разбира се може и да е нещо друго.
        П.с. Между другото Пепи, ако няма къде да го направиш се разходи до мен.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #64
          От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Съгласен съм, че теоретично е така, но съм мерил налягане в различни режими. Някога карах делта HF в реални условия с монтиран манометър за да си регулирам ФПР и това което казвам е базирано именно на наблюдения. Действително налягането варира но не чак в такива граници.
          Ами тука:
          https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...0%28MFI%29.pdf
          на 14 стр. пише колко е разликата. 60-80 кPa. 0.6-0.8 бара. За Паджеро 3000 В6.
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • #65
            От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

            Ами трябва мерене на налягането.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X