От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6
Позволи ми да не се съглася с последното.
Ако си забелязъл самия ФПР е диференциален регулатор на налягане. От едната страна е бензина, а от другата е свързан и със смукателния колектор с маркуч.
Тоест се опитва да поддържа постоянно диференциално налягане от двата края на бензиновите инжектори.
По този начин количеството впръскано гориво зависи само от времето на отваряне на дюзите.
Ако абсолютното налягането (не диференциалното) на горивото беше постоянно тогава количеството ще зависи и от подналягането в смукателния колектор.
Так поне е при 6G72.
Eто
Първоначално публикуван от Scrapheap
Преглед на мнение
Ако си забелязъл самия ФПР е диференциален регулатор на налягане. От едната страна е бензина, а от другата е свързан и със смукателния колектор с маркуч.
Тоест се опитва да поддържа постоянно диференциално налягане от двата края на бензиновите инжектори.
По този начин количеството впръскано гориво зависи само от времето на отваряне на дюзите.
Ако абсолютното налягането (не диференциалното) на горивото беше постоянно тогава количеството ще зависи и от подналягането в смукателния колектор.
Так поне е при 6G72.
Eто
Коментар