Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

    Аз също сменях кондензатори, но знам какво да правя.
    Колегата иска да вади компа с някаква абстрактна цел. Идеята беше да не прави нещо, което не знае как, защото после става скъпо и сложно.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

      Датчика за който говориш скрапи ги знам. Бях тръгнал да го купувам от ратола и збърках пътя и видях рубин. Там ми направиха пак диагностика и ми казаха, че и компа работи и датчика също. Ще пробвам експеримента, но май наистина е хубаво да сваля и компа да видя в какво състояние е платката.
      GSM: 0898 554713
      Уебсайт: BULEXTREME.com

      Коментар


      • #48
        От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

        И като ти направиха диагностика, казаха ли защо обогатява?
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #49
          От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

          За съжаление не
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #50
            От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

            Единят от тези сервизи "ремонтира" служебните ни автомобили и обикновено отивайки с един проблем се връщат с два. Изводите си прави сам.
            Съедини за експеримента накъсо ECT-то.
            Много вероятно е да имаш и изтръпнали инжектори.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

              Намерих ECU-то и го свалих. Намираше се както каза скрапи в кората в краката на пасажера. Там където се намира управлението на подгревните свещи при дизела. Свалих го много бързо въпреки, че не ми се виждаше като най - подходящото място за слагане на разни неща. Кората се държеше на една щипка. Свалих щипката. Изсулих я от под лайсната на прага и воала "лъскава кутиика" Отворих лъскавата кутиика и проблем не видях. Прикачил съм снимки да си кажете мнението, но според мен всичко изглежда наред.

              Относно теста на температурния датчик. Това ли са стъпките които да направя:

              Паля колата и чакам да загрее достатъчно.
              Откачам буксата от датчика и връзвам 2те гнезда на късо с проводник.
              Идват по - добри дни?

              Всичко това на запален двигател или?

              П.С.
              Относно инжекторите. Първо да попитам каква е ориентировачната цена на един такъв? Другото което е, че на Стоян приятеля когато ми правеше диагностика ги спираше един по един и разлика почти нямаше м/у тях. Имам в предвид, че при спиране на всеки инжектор се случваше едно и също. Нямаше някакви шеметни разлики.
              Прикачени файлове
              GSM: 0898 554713
              Уебсайт: BULEXTREME.com

              Коментар


              • #52
                От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                Колега - що такова ходене по мъките......
                Твоито ми прилича на ремонтиране на телвизор ама маистора сменя наред или пробва докат се улучи ...
                И се хвана баш за наи сложното - ЕЦУто на мотора- само за успокоение -поне оттова дет се вижда на снимките имаш 3 кондензатора и не са бомбирали но дори и това си има специфика- по добре не бараи там засега.
                Трябва да се анализира откъде идва богатата смес,а и също колко е богата-трябва газ анализатор.
                Има една много тривиалнна причина да е богата сместа- неработещ регулатор на налягането на бензина- колко е налягането ? Това мерихте ли го?Ама като го мерят -запиши си стоиностите- мери се и на празен ход и на натоварване.
                След това- това дет сте спирали инжекторите и нищо не се променяло...ми много ясно ама тов апоказва само че всички са еднакви и нищо друго. Трябва да се премери времето за което се отваря -на тоя тип стари коли -налягането на бензина се държи що годе някаква константа, дупките през които се пръска бензин са калибрирани и за да се получи повече или по малко бензин в мотора само се мени времето за отваряне на дюзата.
                Та що не минеш на някои тестер и там дори да не токрият какво е поне да замерят като хората някои основни параметри за да се види какво е положението....
                Гледам си от София но аз там не змам де да те пратя.....там тези дето познавам правят само Мерцове и едва ли ще се навият да те взмата ,отделно е и скъпо...
                Последно редактирано от brpi; 03-05-11, 15:45.

                Коментар


                • #53
                  От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                  Възможните проблеми в случая са:
                  1.Упоменатият вече сензор - (за проба на късо).
                  2. FPR
                  3. Инжекционна помпа (очевидно качва, но в нея има възвратен клапан, който трябва да работи)
                  4. TPS
                  5. Инжектори
                  6. Дебиломер (VAF)
                  7. ECU.
                  8. Ламбда и катализатор.
                  Твоят човек къде закачи тестера?
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                    На компютъра. Ламбдата показа нормални стойности както и дебитомера. Дебитомера го тествахме и в движение. Такова нещо като катализатор не вярвам да вирее в мойта кола. ECU-то на тестера на хората в рубин не показа никакви грешки, както и упоменатия вече сензор. Ще го пробвам утре, че днес няма кога. Остават другите.
                    GSM: 0898 554713
                    Уебсайт: BULEXTREME.com

                    Коментар


                    • #55
                      От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                      Провери го през DLC по бабешкия начин с блинккододете, както разправят от Мицубиши мотърс.
                      Моята кола е безупречна, защото не се занимавам с рубини и други камъни и дръвя.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                        И аз не се занимавам с рубин по принцип, защото съм чел по форума мнения за тях. Просто минах от там и реших да проверя за цената на този датчик и при тях. После началник приемчика ми предложи диагностика и каза, че няма смисъл да се сменя без да е проверен. Провери ламбдата, дебитомера и този датчик и каза, че всичко е 6. Утре ще пробвам това с датчика. Дано се окаже от там проблема.
                        GSM: 0898 554713
                        Уебсайт: BULEXTREME.com

                        Коментар


                        • #57
                          От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                          Пробвай. Няма проблем и при работещ двигател да съединяваш проводниците, стига вентилаторът да не ти откъсне една-две ръце
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                            Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                            -налягането на бензина се държи що годе някаква константа,
                            Да да ама НЕ !

                            Налягането на бензина в рейката се поддържа с постоянна разлика от налягането в смукателния колектор.
                            Тъй-като налягането в смукателния колектор е променлива от това селедва , че и налягането на бензина се изменя синхронно с него.
                            Ако мериш с обикновен манометър трябва да измериш различни стойности при отворена и затворена дроселна клапа, които могат да се дазличават една от друга с до 1bar разлика на теория.
                            LZ5ZI qth HASKOVO
                            Pajero II GLS 3000 V6

                            Коментар


                            • #59
                              От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Помпата НЕ ТРЯБВА да се спира!
                              Би ли се аргументирал какво имаш предвид!

                              Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                              на снимките имаш 3 кондензатора и не са бомбирали!
                              Не е задължително да са бомбандирли , за да протекат или изсъхнат.
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар


                              • #60
                                От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                                Налягането и дебитът на помпата са винаги по-големи от реално необходимите за конкретен режим на работа. Регулаторът на налягането е баш за тая работа.
                                Налягането в инжекторната рейка не би трябвало да мърда в широки граници, ако помпата и FPR са читави.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X