Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

    Ами да ти кажа честно като вдигна капака отпред не мирише на бензин. Някъде по - назад е проблема. Сега имам съмнение, че горивния филтър не е сменян откакто е излязал от завода и мисля да го погледна да не би да е запушен и да хвърля бензин от там. Ако се окажат тези гумички какво се разглобява, за да се свалят рейките, за да си преценя възможностите?
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

    Коментар


    • #32
      От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

      Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
      Дали пък търсиш на правилното място?
      Аз се побърках докато открия от къде смърди на бензин: http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=99057&page=2 , пост № 26
      E..си, то пък остава наистина да е от филтъра!!!
      Дано да е от там проблема!
      Успех!

      Коментар


      • #33
        От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

        Първоначално публикуван от pH Преглед на мнение
        Ами да ти кажа честно като вдигна капака отпред не мирише на бензин. Някъде по - назад е проблема. Сега имам съмнение, че горивния филтър не е сменян откакто е излязал от завода и мисля да го погледна да не би да е запушен и да хвърля бензин от там. Ако се окажат тези гумички какво се разглобява, за да се свалят рейките, за да си преценя възможностите?
        За съжаление се разгобява почти всичко. Ако не си го правил, по добре вземи някой, който е в час, за да ти помага.
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • #34
          От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

          Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
          За съжаление се разгобява почти всичко. Ако не си го правил, по добре вземи някой, който е в час, за да ти помага.
          Не се ли сваля само колектора и след това са на рейка? Четох из гуугъл доста и наистина може да е течащ инжектор, защото имам още един признак за това. Пали трудно докато е топъл. Това било признак за течащ инжектор, но знае ли човек... ще го мъча тея дни и ще пиша. Ако не успея да направя нищо ще го закарам в сервиз.
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #35
            От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

            Намери ли ECU-то?
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #36
              От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Намери ли ECU-то?
              Още не съм го търсил Ще разровя тези дни, но така ми се искаше да не е от него и да е нещо друго преди да разравям сички тези кабеляци които са там....
              GSM: 0898 554713
              Уебсайт: BULEXTREME.com

              Коментар


              • #37
                От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                Първо го потърси там дето ти казах, пък ако го няма после се завирай под таблото!

                Един от признаците за изтекли електолитни кондензатори също е трудно палене.
                Поне при мен беше така.
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #38
                  От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                  Ако наистина си толкова незапознат с автомобила, по-добре не пипай.
                  ECUто се намира отдясно в колоната на предната врата. Отвиваш първия винт на лайстната пред прага и още един на кората.
                  Вадиш я. След това отвиваш още два 6мм винта и дърпаш надолу една лъскава кутия.
                  Умрем от любопитство защо ще я вадиш. Проблемът ти по всяка вероятност е износени инжектори.
                  Не пипай нито дросела, нито TPSа ако не знаеш с какво се ядат. TPSът се регулира
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Умрем от любопитство защо ще я вадиш.
                    Щото се видех в приключение дето се вика Не мога да разбера от къде е проблема, а днеска гледах и под шофьорската седалка и под тази на пасажера по шасито и горивен филтър не намерих Иска ми се в него да е проблема, но ... знам ли. Като се позатопли смърди на не изгорял бензин ужасно. Направо ти люти на очите. Оглеждам коша - всичко изглежда наред. Под джипа петна бензин няма. Струва ми се, че идва някъде отзад миризмата. Също така на бензин работи някак нестабилно. Не мога да кажа, че прекъсва, защото наистина не прекъсва, но е някак умрела работата. На газ вече работи. Оказа се, че при ремонта на главите е попаднала малко пластмасове парченце в инжектора на газта. До колкото разбрах там имало малко буталце с много малак ход и пластмасовото парченце е ограничил хода му. Така 5ти цилиндър беше извън строя. След оправянето на газта всичко работи доста нормално, но проблемите на бензин продължават.

                    Накратко:

                    Пали перфектно на студен двигател, но трудно на загрял мотор след като се остави 10 минутки да постои. Ако се изгаси и се запали на ново пали веднага.
                    При студен мотор подавам много плавно с педала газ, но разлика в оборотите не се усеща. Сякаш нищо не правя.
                    Смърди зверски на не изгорял бензин. Идва от задната част на джипа, но се усеща и отстрани.
                    Няма петна на улицата от никакви течности.
                    При форсиране миризмата на бензин се увеличава съществено, но следи по асфалта няма

                    Не съм много добре технически и малко ме е страх с ECU-то да си играя да си призная. Ще сменя филтъра и ако няма ефект ви моля за съвет в кой сервиз да отида при съвестни хора където да го бавят колкото е нужно, но да открият истинския проблем и да го отстранят?
                    GSM: 0898 554713
                    Уебсайт: BULEXTREME.com

                    Коментар


                    • #40
                      От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                      Щом има и газова , не е лошо да се разбере при работа на газ , какво се случва с бензиновата помпа: спира ли или върти в кръг бензина. Ако върти в кръг - от там ще трябва да се появява проблема /някъде по пътя на бензина/.
                      ________________________________________________________________________________________
                      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                      Коментар


                      • #41
                        От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                        Друг вероятен заподозрян е ECT-сензора. Една симпатична простотийка, която казва на ECU колко е топла охлаждащата течност.
                        При некоректно отчитане обикновено преобогатява сместта. Най-често това е причината за подобни проблеми. При загрял матор съпротивлението между двата извода би трябвало да е около 40-50ома. При студен двигател - около 3,5-4,5К.
                        Намира се до датчика за измерване на температурата за таблото. Над шайбата на вентилатора.
                        ЕГР този мотор не би следвало да има.
                        Пробвай при ЗАГРЯЛ двигател да съединиш накъсо с парче проводник куплунга към въпросния сензор и виж дали пали и работи нормално.
                        Ако да - сменяй сензора в миг. Това е полеви тест - има и по неталибански начини, но...
                        Преди да правиш каквото и да е се убеди, няма течове на гориво.
                        Последно редактирано от Scrapheap; 02-05-11, 19:22.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                          Щом има и газова , не е лошо да се разбере при работа на газ , какво се случва с бензиновата помпа: спира ли или върти в кръг бензина. Ако върти в кръг - от там ще трябва да се появява проблема /някъде по пътя на бензина/.
                          Помпата НЕ ТРЯБВА да се спира!
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                            Честно казано нямам идея дали спира или не, но паля винаги на бензин и след като вдигне температура автоматично обръща на газ. Факт е, че като съм на газ не мирише нито на бензин нито на газ. Ще пробвам това което каза Scrapheap и ще пиша.
                            GSM: 0898 554713
                            Уебсайт: BULEXTREME.com

                            Коментар


                            • #44
                              От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                              За да не стане грешка: Въпосният сензор е с пластмасов куплунг, мисля черен на цвят. Има два извода. На единя трябва да има +5V спрямо маса при включен контакт.
                              Съединяват се двата извода. Не ги допирай към маса.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Чистене на дросел и ЕГР на 3.0 V6

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                ECUто се намира ......
                                Умрем от любопитство защо ще я вадиш?
                                На мойто като му бяха изтекли електролитите, се държеше се едно е повреден датчика за температурата. Даже и грешка даваше, а датчика и кабелите до него си бяха ОК. Като го отворих имаше разядени и прекъснали писти, а от електролита имаше и утечка между някои.
                                След смяна на кондензаторите и измиване със спирт, малко поялник и сичко си дойде на място.
                                Не казвам, че задължително да е от там проблема, но все пак е препоръчително тези кондензатори да се сменят, пък било то и профилактично.
                                LZ5ZI qth HASKOVO
                                Pajero II GLS 3000 V6

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X