Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един ШОГУН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Още един ШОГУН

    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
    Даже на един десен завой, като тръгнах от светофара, като го настъпих хубаво, задна дясна гума така се развъртя яко, че виждах как хвърчат парченца асвалт. .
    А аз се чудя защо в Ловеч има толкова дупки по светофарите.
    Моето 2,8 го правеше това без никакви допълнителни екстри.

    Коментар


    • От: Още един ШОГУН

      Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
      А аз се чудя защо в Ловеч има толкова дупки по светофарите.
      Моето 2,8 го правеше това без никакви допълнителни екстри.
      А ти другия път като дойдеш задължително се обади. Имам да черпя.
      GSM 0877 08 99 19
      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

      Коментар


      • От: Още един ШОГУН

        Регулирането на горивната смес ,става най добре с широколентова ламбда сонда ,така на ухо или на око не става нищо ,просто удължаваме агонията на мотора ...За дизела от помпата а за метана... изпарителя за турбо ли е ??? или не ??/? има разлика .И аз съм карал метан на кола с турбо ,и изпарителя беше обикновен и го разпробивахме за да пуска по повече гориво като надуе турбото ,по добре се консултирай с човек дето знае какво прави ...аз от тук немога д анаправя нищо ,мога да ти кажа къде да го пробиеш и какво да направиш но по добре да го направи някои които знае ...
        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

        Коментар


        • От: Още един ШОГУН

          Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
          Регулирах привода на актуатора, но не постигнах ефект, със шайби също защото идват къси болтовете... та сложих един регулатор на налягането.
          На мен също ми дойдоха къси двата болта, но сложих по дълги. Подложих по една гайка М10. След като го барах това, имам чувството, че и от по рано започва да надува. Я обясни какъв е този регулатор и какво прави.

          Нека по знаещите да обяснят къде точно се пипа помпата за повече гориво и дали трябва.

          ПП
          Докато съм писал и Краси го е обяснил. Ей, много е печен.
          GSM 0877 08 99 19
          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

          Коментар


          • От: Още един ШОГУН

            Краси, защо да го разпробивам. Той и тъй сега всички винтове са му завити почти до край. Развих само 1/4 от тройника/то не е тройник, ама дано се сетиш за какво ти говоря/
            GSM 0877 08 99 19
            Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

            Коментар


            • От: Още един ШОГУН

              Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
              Краси, защо да го разпробивам. Той и тъй сега всички винтове са му завити почти до край. Развих само 1/4 от тройника/то не е тройник, ама дано се сетиш за какво ти говоря/
              Да сещам се много добре ,еми разпробива се от пред от към мембраната и се слага маркуч ,който се взима от смукателния колектор и като напомпа турбото ,налягането от него бута мембраната и пуска повече метан (газ) ,а докато няма налягане от турбото изпарителя си работи като обикновен ,пробвано е на моя кола ,такъв изпарител заводско е много по скъп ,а това е без пари и работи ..... Спестих на аудиторията много пари
              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

              Коментар


              • От: Още един ШОГУН

                "Я обясни какъв е този регулатор и какво прави."
                Това е регулатор за налягане който се регулира ръчно чрез "врътка"- "регулируем клапан", има най - различни. Поставя се на маркуча преди актуатора на уестгейта. Просто намаля налягането към него и той реагира с по - малък ход, и вместо да го регулираш чрез лоста или шайби... си го правиш фино, става много бързо и удобо. Има и специални за това "тунингови" Ето и примерНатиснете снимката за да я уголемите

Име:4217.jpg
Прегледи:1
Размер:31.8 КБ
ID:5429381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2558.jpg
Прегледи:1
Размер:33.7 КБ
ID:5429382Струва около 35лв. Има различни варианти разбира се.
                Дано разберем нещо повече за сместа, че доста взех да се притеснявам, кой ли може да направи тази проверка със сондата в Пловдив или околие..?

                Коментар


                • От: Още един ШОГУН

                  Само, че сега забелязах, на схемата която съм качил за свързване бустконтролера, е дадено да регулира налягането не към актуатора а към нещо друго, "мап" най - вероятно....В нашия случай се свързва без тройника, просто входа от турбото със входа на контролера и изхода на контролера със входа на актуатора! Извинявам се за недоглеждането ама беше късничко

                  Коментар


                  • От: Още един ШОГУН

                    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                    .... Я обясни какъв е този регулатор и какво прави.

                    ....
                    Целта на цялото упражнение е, байпасният клапан (дето пуска изгорелите газове покрай турбинното колело) да отваря при по-голямо налягане.
                    п.п.Не трябва да се прекалява в таз посока. Не повече от 0,9, максимум 1 bar.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • От: Още един ШОГУН

                      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                      Целта на цялото упражнение е, байпасният клапан (дето пуска изгорелите газове покрай турбинното колело) да отваря при по-голямо налягане.
                      п.п.Не трябва да се прекалява в таз посока. Не повече от 0,9, максимум 1 bar.
                      Всъщност в случая не е клапан, а просто ръчно намаляваш или увеличаваш налягането, като вид кранче. А иначе за налягането, вярно не трябва да се изкушаваме да прехвърляме 1bar. Но все още ми е интересно как става работата със сондата за настройка на горивото. Ако все пак се пробва ръчно регулиране с много малки корекции на болтчето и да се следи пушенето при рязка пълна газ, или нещо от сорта...? Ако някой е правил този регулаж, нека сподели.

                      Коментар


                      • От: Още един ШОГУН

                        Аз съм го правил така,на око,но си е играчка.Ако прекалиш,тогава пък прави много нисък таван като го натовариш.Тогава,колкото повече връщаш педала,повече ускорява.Което не е нормално.Грубо- с около 1/4 оборот по посока на часовника му е най добре.Но ако има начин да се мери с уред-аз съм за този вариант.
                        088пет722пет99
                        http://www.hydropompi.com/

                        Коментар


                        • От: Още един ШОГУН

                          Здравейте колеги от скоро и аз съм горд собственик на един Шогун 2,8 GLS някакви препоръки какво трябва да се погледне първо освен смяната на масло някакво обслужване по деферинциалите и т.н и да попитам още нещо имам тампони за смяна някой би ли споделил колко ще ми легне смяната на всички тампони поне да съм сигурен че нямам тампони за смяна не сега да сменя един два и след месец пак да сменям другите

                          Коментар


                          • От: Още един ШОГУН

                            Я малко да събудя темата ми. Имам добавки на джипа и да се похваля. Имам и един проблем, който ме дразни. При по продължително каране при изкачване и с повече газ, ми избива масло на изпускателните тръби и почва да ми мирише. Нямам на представа от къде може да е. Ако някой е имал този проблем нека да сподели. Дано се ориентирате по снимките за къде ви пиша. И тази тапа отзад на смукателните тръби каква е?
                            Прикачени файлове
                            GSM 0877 08 99 19
                            Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                            Коментар


                            • От: Още един ШОГУН

                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=25681
                              Това за тапата.
                              А за маслото-предполагам турбото.

                              Коментар


                              • От: Още един ШОГУН

                                Тц, това не е ЕГР-а, а предпазният клапан за превишаване на налягането на турбото. Точно от него идва и маслото по изпускателните тръби. В смукателните след турбото винаги има масло.
                                Или турбото ти дава голямо налягане, или самият клапан отваря по-рано.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X