Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

    Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнение
    ...при положение че се заемаш с такава операция не си струва да сложиш само 1" подложки...
    Според мен е редно да се сложи минималното, което би ти вършило работа за да влязат размера гуми, който искаш да вкараш. От там нагоре всичко е в негатив от гледна точка на стабилност например. Вероятно и колегата имаше това в предвид с въпроса си дали си мерил.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Според мен е редно да се сложи минималното, което би ти вършило работа за да влязат размера гуми, който искаш да вкараш. От там нагоре всичко е в негатив от гледна точка на стабилност например. Вероятно и колегата имаше това в предвид с въпроса си дали си мерил.
      Прав си, и точно така съм постъпил! Една проста сметка: сега съм със заводския размер 265/70/15 ,което се приближава до 31" но все пак е по-малко тъй като тези са 70см, а 31" би трябвало да са 78.7см (което не е малко като разлика...)От друга страна 31" си се побира и без лифт, а 33" са 83.8см т.е с 5см повече от това което завода е предвидил за нормално!Оттам идва и решението да сложа 5см. боди лифт. Принципно се доверих както казах и по-горе на мнения на колеги от форума по темата боди лифт,които са разисквани преди мен. По отношение на стабилността мога да кажа,че не усещам да се е променила и а това би могло да се коригира с едни фланци,което доста от колегите вече са направили и отзивите са им добри.
      Последно редактирано от IVE; 01-11-10, 14:38. Причина: корекция

      Коментар


      • #33
        От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

        Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнение
        Прав си, и точно така съм постъпил! Една проста сметка: сега съм със заводския размер 265/70/15 ,което се приближава до 31" но все пак е по-малко тъй като тези са 70см, а 31" би трябвало да са 78.7см (което не е малко като разлика...)От друга страна 31" си се побира и без лифт, а 33" са 83.8см т.е с 5см повече от това което завода е предвидил за нормално!Оттам идва и решението да сложа 5см. боди лифт. Принципно се доверих както казах и по-горе на мнения на колеги от форума по темата боди лифт,които са разисквани преди мен.
        Еми така направени сметките не са верни. Ако 31 се побира без лифт, то за 33 ще е нужен 1 инч лифт, а не два. Гледа се разликата в радиуса, а не в диаметъра. Колко гумата стърчи към асфалта от гледна точка на купето не е важно. Важно е само колко сърчи нагоре, към купето.

        Друго - 265/70/15 не само не се приближава до 31-ца а е дори под 30 инча, или по-точно 29.6. 31-цата е приблизително 265/75/15.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Еми така направени сметките не са верни. Ако 31 се побира без лифт, то за 33 ще е нужен 1 инч лифт, а не два.
          Основния проблем не е отгоре (там и без лифт почти не опира, освен при доста екстремно чекнене), а в долния край на веждата, откъм прага и в буфера на бронята (ако се остави оригиналната). За да не опира там си трябват 4-5 см поне и добре подбран офсет на джантите.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #35
            От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

            Ето и последните снимки по отношение на "играта" около лоста за раздаткатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 21.jpg
Прегледи:1
Размер:74.0 КБ
ID:5229055Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 22.jpg
Прегледи:1
Размер:72.6 КБ
ID:5229054Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 23.jpg
Прегледи:1
Размер:82.1 КБ
ID:5229053
            На първата снимка се вижда колко е необходимо да се изреже,за да може да влиза в режим заден мост а на следващите вече е махнат оригиналния маншон тъй като и той става къс,за да може да покрие дупката около лостовете и е изработен нов от вътрешна гума

            Коментар


            • #36
              От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

              Здравей IVE,
              джипът ти се е получил много добре. Само искам да ти кажа че аз бях първия собственик на това паджеро и го познавам доста Добре. Аз му сменях и фаровете и предната броня и праговете са мое дело. Радвам се че някой мераклия като теб го доразвива и поддържа. Имам още един останал калъф на Дакар ако го искаш пиши ми.Поздрави и съжалявам за офф-а.

              Коментар


              • #37
                От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                Първоначално публикуван от pepi tuning bg Преглед на мнение
                Здравей IVE,
                джипът ти се е получил много добре. Само искам да ти кажа че аз бях първия собственик на това паджеро и го познавам доста Добре. Аз му сменях и фаровете и предната броня и праговете са мое дело. Радвам се че някой мераклия като теб го доразвива и поддържа. Имам още един останал калъф на Дакар ако го искаш пиши ми.Поздрави и съжалявам за офф-а.
                Благодаря, явно резултатът е вследствие на взаимни усилия! Звънни ми на 0887325850 да си поговорим

                Коментар


                • #38
                  От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                  Здрасти и от мен. Ще си позволя да ти дам няколко съвета. Не прочетох или съм пропуснал, но не видях нищо за спирачните тръбички. Говоря за предните - трябва да се поразвият малко. Друго - не ти ли свети лампата за ръчната спирачка.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X