Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

    Пишем ли пишем.
    Паджерото има 8 броя тампони между шаси и купе.6 са еднакви а двата отпред са доста различни.8 те тампона имат и още 8 по малки които са от долната страна на шасито.
    Тези от показания сайт са ментаци.Тампона има фаска която влиза в жлеба на шасито и жлеба на долния тампон.
    Най добре бай стругар да направи от алумин или стомана.Поне аз предпочитам тези материали.
    НО не и от мек материал защото се получава усукване между шаси и купе.Люлее.
    По принцип боди лифта неме кефи получава се измамна височина пък просвета си е същия.Само качваме центъра на тежеста.

    Коментар


    • #17
      От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      Пишем ли пишем.
      Паджерото има 8 броя тампони между шаси и купе.6 са еднакви а двата отпред са доста различни.8 те тампона имат и още 8 по малки които са от долната страна на шасито.
      Тези от показания сайт са ментаци.Тампона има фаска която влиза в жлеба на шасито и жлеба на долния тампон.
      Най добре бай стругар да направи от алумин или стомана.Поне аз предпочитам тези материали.
      НО не и от мек материал защото се получава усукване между шаси и купе.Люлее.
      По принцип боди лифта неме кефи получава се измамна височина пък просвета си е същия.Само качваме центъра на тежеста.
      Личи си кой скоро е отделял шаси на П2 и то Ево...... кажи възможно ли е да огледам тампоните при теб и евентуално да извършим цялата им подмяна за да приключим темата и да останат само снимките в последствие за следващите решили се на този лифт?

      Коментар


      • #18
        От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

        Може разбира се.

        Коментар


        • #19
          От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

          Такааа..... след известен период на умуване и подбиране на варианти се спрях на този с изработката на подложки от стругар и закупуването на болтове и се започна.........Като начало мога да споделя,че наличната информация по извършването на този лифт из братските форуми е вярна,но е може би 10% от всичко което е нужно да се направи! По време на демонтажите и разоборудването на купето излизаха доста подводни камъни,които ще опиша по-нататък! Естествено крайния резултат е налице след два дена плътна работа и доста изразходени нерви но както всички знаем "Който го е страх от мечки да не ходи в гората"....В следващия пост ще пусна и снимки, тъй като останаха няколко детайла за домонтиране и довършване на целия процес

          Коментар


          • #20
            От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 7.jpg
Прегледи:1
Размер:56.8 КБ
ID:5221441Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo.jpg
Прегледи:1
Размер:54.2 КБ
ID:5221433Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 3.jpg
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5221434Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 6.jpg
Прегледи:1
Размер:59.1 КБ
ID:5221435Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 1.jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5221436Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 8.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5221437Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 4.jpg
Прегледи:1
Размер:118.0 КБ
ID:5221438Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 2.jpg
Прегледи:1
Размер:136.8 КБ
ID:5221439Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 5.jpg
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5221440Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 9.jpg
Прегледи:1
Размер:68.7 КБ
ID:5221432Ето и необходимите части за извършения лифт:8бр. стоманени подложки с височина 50мм., широчина 65мм. и централен отвор 12мм., 8бр. болтове 10мм с якост 10.9 и дължина 16см, като както стана ясно с течение на работата е хубаво да бъдат 15см, 8бр. гайки самозаконтрящи се, 16бр. шайбички d10, които заради по-дългите болтове се оказа че не ми стигнаха, спрей за ръжда 3М (макар че оригиналните гайки се развиха неочаквано лесно), водно съединение горно( оригиналното стана късо след лифта и затова се наложи временно удължаване,след което беше заменено с чисто ново без горепоказаните снадки), изработване на удължаващи планки за предната и задната брони, удължаващ лост за скоростите

            Коментар


            • #21
              От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

              Някоя снимка няма ли да качиш на Паджерото, да видим какво се е получило

              Коментар


              • #22
                От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                Ето и снимките на процеса в обратен ред: Това е крайния продукт!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo.jpg
Прегледи:2
Размер:131.4 КБ
ID:5221503Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 2.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5221502Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo1.jpg
Прегледи:1
Размер:80.1 КБ
ID:5221501Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 7.jpg
Прегледи:1
Размер:171.0 КБ
ID:5221507илюстрация на разстоянието с бутилка от 1.5л и получилата се разлика между купе и степенка липсваща преди лифтаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 6.jpg
Прегледи:2
Размер:150.5 КБ
ID:5221499това е другия майстор освен мен, който изработва удължаващите планки за захващането на предната броняНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 4.jpg
Прегледи:1
Размер:170.0 КБ
ID:5221504подложките вече монтираниНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 8.jpg
Прегледи:2
Размер:58.7 КБ
ID:5221505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 5.jpg
Прегледи:1
Размер:84.1 КБ
ID:5221506Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 9.jpg
Прегледи:1
Размер:67.3 КБ
ID:5221500единия от вариантите за отделянето на купето от шасито след като са развити болтоветеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 12.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5221497гайката на стария болт е вече развитаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 16.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5221491Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 15.jpg
Прегледи:1
Размер:67.7 КБ
ID:5221492това е разликата с монтирани подложки отдясно а отляво е все още без Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 10.jpg
Прегледи:1
Размер:179.1 КБ
ID:5221489тук трябва да поясна,че демонтажа на радиатора по принцип може да се избегне,но го направих за по-точното оразмеряване на дифузора,който леко се изрязва,за да не опира в перката а така и достъпът до отворите за предните тампони е по-лесен. горното водно съединение от радиатора също става късо и е необходимо да се подмени с по-дълго!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 11.jpg
Прегледи:1
Размер:187.6 КБ
ID:5221493временното уплътняване на стария маншон около лостовете,тъй като е необходимо да се изработи нов след рязането на дупка в тунела за безпроблемно включване на режим заден мостНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 3.jpg
Прегледи:1
Размер:59.9 КБ
ID:5221496заводските технологичните отвори за изваждането на старите и поставянето на новите болтовеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 13.jpg
Прегледи:1
Размер:74.9 КБ
ID:5221494Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 14.jpg
Прегледи:1
Размер:78.3 КБ
ID:5221490а така изглеждаше преди лифтаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 20.jpg
Прегледи:2
Размер:181.7 КБ
ID:5221488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 18.jpg
Прегледи:2
Размер:105.8 КБ
ID:5221495Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 19.jpg
Прегледи:2
Размер:100.6 КБ
ID:5221487

                Коментар


                • #23
                  От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                  Макар многото противоречиви мнения относно бодилифтинга, за мен в случая е разумно бюджетно решение с приятен резултат. Ред е на чифт гуми...

                  Коментар


                  • #24
                    От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                    Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
                    Ред е на чифт гуми...
                    "Чифт"???
                    По-добре "каре"
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #25
                      От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                      Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
                      Макар многото противоречиви мнения относно бодилифтинга, за мен в случая е разумно бюджетно решение с приятен резултат. Ред е на чифт гуми...
                      Абсолютно си прав, това беше и причината да го правя! За съжаление в момента съм в процес на търсене на 33" и все още не мога да намеря нещо на приемлива цена и качество! А иначе до момента не намирам никакви минуси от направеното с изключение на нуждата от доработка на скоростния лост и гумената изолацията под него, няма никакви неприятни шумове, скърцане или клатене от което се притеснявах първоначално. Може би причината е в точно подбраната оптимална височина на подложките без излишна "лакомия" тъй като това е на границата, над която вече процеса преминава в едно "приключение"......

                      Коментар


                      • #26
                        От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                        Много добре е станал ,и аз мисля за подобен лифт и гуми 33.12.50,но пък аз съм автоматик ,ще има ли нужда от рязане и удължаване на лостове ???
                        а пружините какво ги прави, подложки или ги смени с други ,амовете как се държат ,имат ли нужда от други по дълги или удължаване
                        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                        Коментар


                        • #27
                          От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                          Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                          Много добре е станал ,и аз мисля за подобен лифт и гуми 33.12.50,но пък аз съм автоматик ,ще има ли нужда от рязане и удължаване на лостове ???
                          а пружините какво ги прави, подложки или ги смени с други ,амовете как се държат ,имат ли нужда от други по дълги или удължаване
                          Тук се говори за БОДИ ЛИФТ(повдигане на купето от шасито), пружините, амовете, както и цялата ходова част са монтирани на шасито и боди лифта няма връзка с тях(не трябва да се сменяват пружини и амове).
                          Последно редактирано от karo_1; 31-10-10, 01:16. Причина: допълване
                          NISSAN PATROL GR

                          OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                          Коментар


                          • #28
                            От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                            Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
                            Тук се говори за БОДИ ЛИФТ(повдигане на купето от шасито), пружините, амовете, както и цялата ходова част са монтирани на шасито и боди лифта няма връзка с тях(не трябва да се сменяват пружини и амове).
                            Точно така, при боди лифт се повдига само купето а шасито си остава на същото място, това е и една от причините много хора да не са му привърженици-практикува се предимно с идеята за монтаж на по-големи гуми. По отношение на автоматика не се притеснявай, разликата ще е единствено във височината на лоста т.е. малко ще “потъне“ надолу но ще си функционира перфектно, проблема е с лоста за раздатката, тъй като там се налага леко изрязване на пода, за да може да се влючва режим заден мост. Утре ще кача снимки как се решава проблема и всъщност става много интелигентно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                              Извинявам се за може би глуповатия въпрос, но как реши, че е нужно повдигане точно от 50мм за да сложиш 33'ки а не повече или по малко ?
                              www.4x4Trips.bg

                              Коментар


                              • #30
                                От: BODY LIFT KIT ПАДЖЕРО2

                                Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
                                Извинявам се за може би глуповатия въпрос, но как реши, че е нужно повдигане точно от 50мм за да сложиш 33'ки а не повече или по малко ?
                                Като цяло това е мнението,което се шири и в нашия форум и по други чуждоезични такива......но не беше само това причината, при положение че се заемаш с такава операция не си струва да сложиш само 1" подложки а над 2" нещата стават доста сложни,тъй като се удължават доста неща( спирачни маркучи, кабелчета,кормилен прът и кой знае още какво). Общо взето това е оптималния вариант без сериозни корекции а и без джипа да изглежда като щръклица.....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X