Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциалите на Г-тата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    единственото което се сещам е някой да го е сменил. иначе специализираната литература допуска малки разлики м/у двата дифа, пак с презумпцията че се кара по хлъзгави повърхности и това до известна степен компенсира. но говориме за строежи, не за заводски изпълнения, примерно на джип имаме заводски 4.11, можеме да насадиме заден диф форд 8.8 с 4.10 и да си караме спокойно, всъщност много хора го правят. но пак казвам, в много тесни граници. макар че така като гледам и при вашия случай разликата е само 0.04 и не бих се учудил ако си е такова инжинерното решение. някъде четох макс. допустимите разлики, ще ги потърся.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #17
      Ми тя физиката май важи и за автомобили и за велосипеди,стругове,хаспели,кранове,касетофони,мотоциклети и много други.
      Последно редактирано от xatrak; 03-02-07, 20:53.
      Пътят е целта.

      Коментар


      • #18
        физика

        виж сега, аз не знам за какво точно спориме. опитвам се да обясня на колегата за предавателните числа в автомобилните диференциали. казвам и пиша само това което знам, прочел съм, видял съм или съм чул от първа ръка. не коментирам велосипеди, стругове или пумпали. като малък често бягах от час по физика и затова съм пропуснал тази материя която толкоз те засяга - а именно предавателните отношения на струговете. изрично се съгласих с тебе че при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите. но досега не съм чул нито видял предавателното число на диф да се изчислява като се мери диаметъра на короната и на пиньона. причината е че както вече казах те са с еднакви диаметри поради невъзможността на производителите да променят размерите на к&п за всеки диф. както вероятно знаеш, касетите на дифовета са еднакви (или много близки) а се сменя само к&п с различен брой зъби, което и промена пр.число.

        лично за мене тази тема е изчерпана поради което не смятам повече да пиша. надявам се че съм бил полезен за който е разбрал какво имам в предвид. за останалите - поздрави, Митко
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
          виж сега, аз не знам за какво точно спориме. опитвам се да обясня на колегата за предавателните числа в автомобилните диференциали. казвам и пиша само това което знам, прочел съм, видял съм или съм чул от първа ръка. не коментирам велосипеди, стругове или пумпали. като малък често бягах от час по физика и затова съм пропуснал тази материя която толкоз те засяга - а именно предавателните отношения на струговете. изрично се съгласих с тебе че при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите. но досега не съм чул нито видял предавателното число на диф да се изчислява като се мери диаметъра на короната и на пиньона. причината е че както вече казах те са с еднакви диаметри поради невъзможността на производителите да променят размерите на к&п за всеки диф. както вероятно знаеш, касетите на дифовета са еднакви (или много близки) а се сменя само к&п с различен брой зъби, което и промена пр.число.

          лично за мене тази тема е изчерпана поради което не смятам повече да пиша. надявам се че съм бил полезен за който е разбрал какво имам в предвид. за останалите - поздрави, Митко
          А изчерпана! Още не сме разбрали, колко вида диференциали имат Г-тата!!! Бързи, бавни и т.н.! Диференциала и съчетанието му с двигателя, е по-важно от това какъв е самият двигател!!! Хубаво е и другите колеги да погледнат какви са им диференциалите, скоростите и с какъв двигател са, и да споделят с нас как се държи джипът им!
          Моят например е с 44/9 диференциали, бързи демек, на скоростите не мога да открия табелката, но със сигурност знам, че са бързи, а двигателят ми 300 дизел, петак 88 к.с. Резултата е - много тромав на набиране, губи мощност по баирите и по-голяма максимална скорост!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение
            на скоростите не мога да открия табелката
            Защо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.

            Това е за моя:

            ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнение
              Защо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.

              Това е за моя:

              ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1
              Да ама не, моят първо е бил 280 бензин, после станал 300 дизел автоматик, а сега е 300 дизел с ръчки! Ама от това, което си написал, не мога да разбера какви са ти диференциалите, а в табличката, която качи Анатоли за скоростите, твоята я няма!

              Коментар


              • #22
                Да, видях че я нама.. но на вид е като тези другите 717 в таблицата

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнение
                  Защо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.

                  Това е за моя:

                  ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1
                  Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнение
                  Да, видях че я нама.. но на вид е като тези другите 717 в таблицата
                  Коя от всичките? На външен вид изглеждат еднакви, но предавателните числа са различни!

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение
                    А изчерпана! Още не сме разбрали, колко вида диференциали имат Г-тата!!! Бързи, бавни и т.н.! Диференциала и съчетанието му с двигателя, е по-важно от това какъв е самият двигател!!! Хубаво е и другите колеги да погледнат какви са им диференциалите, скоростите и с какъв двигател са, и да споделят с нас как се държи джипът им!
                    Моят например е с 44/9 диференциали, бързи демек, на скоростите не мога да открия табелката, но със сигурност знам, че са бързи, а двигателят ми 300 дизел, петак 88 к.с. Резултата е - много тромав на набиране, губи мощност по баирите и по-голяма максимална скорост!
                    за мен темата с дифовете е една от най интересните . имах в предвид че се изчерпват обясненията ми по въпроса "какво е пр. число, как се определя то и има ли почва у нас" а така също и по стругарския въпрос.

                    иначе, бързи и бавни е относително неточно понятие. има по бързи и по бавни. бързите за един могат да са бавни за друг. изходящата мощност на двигателя, както и размера гуми също така определят един диф като по бавен или по бърз. ето и едно сравнение. jееp TJ примерно се произвеждаше с 2 двигателя - 2.5 и 4. ако сравним да кажем 2 от тях, произведени 2000 г ще видим че излизат с гуми 30, и най бавни главни предавания съответно 3.73 за 4.0 и 4.11 за 2.5 л. двигател. и може да се каже че в тази конфигурация и двата джипа се чувстват сравнително комфортно. ако обаче и на двата автомобила сложим гуми 33 какво се получава - и при двата наблюдаваме чуствително намаляване на динамиката, като особено по силно изразено е то при 2.5 двигател. ако направиме нужните изчисления, виждаме че за да се възстанови предишното статукво е нужно да отидеме на 4.11 за 4.0 двигател и на 4.56 за 2.5 двигател. и тука с голяма изненада установяваме че дифа от 2.5 би свършил идеална работа на 4.0.
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение
                      Коя от всичките? На външен вид изглеждат еднакви, но предавателните числа са различни!
                      Е това вече нямам представя.. Пробвах да питам google ама и той нищо смислено не каза

                      Коментар


                      • #26
                        много често има кола на която двата диференциала са с минимална разлика в предаввателното число. това е защото двата дифа не са еднакви като размер и е невъзможно да се докарат еднакви предавателни числа. това се случва включително с коли с фул тайм 4х4, неизбежно е.

                        разликата идва от това че короните са с различен диаметър и няма как да имат еднакъв брой зъби, същото и за пиньоните
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                          много често има кола на която двата диференциала са с минимална разлика в предаввателното число. това е защото двата дифа не са еднакви като размер и е невъзможно да се докарат еднакви предавателни числа. това се случва включително с коли с фул тайм 4х4, неизбежно е.

                          разликата идва от това че короните са с различен диаметър и няма как да имат еднакъв брой зъби, същото и за пиньоните
                          Според мен, такива коли е неизбежно да бъдат с различни диференциали!

                          Коментар


                          • #28
                            ами да, те затова са различни
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              Мии те гумите като нямат зъби пък и асвальта няма зъби,как да разберем сега кв'о е отношението на по големите и на по малките към асвальта.Майтап да става бе!!!
                              Пътят е целта.

                              Коментар


                              • #30
                                Питане

                                Въпроса ми е по темата ....

                                Как и колко (с какво) се стяга тази гайка !!??





                                Въпроса ми е чисто практически ... как?

                                На теория със специалния дорник и луфт < 0,07 мм. го знам !!
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X