единственото което се сещам е някой да го е сменил. иначе специализираната литература допуска малки разлики м/у двата дифа, пак с презумпцията че се кара по хлъзгави повърхности и това до известна степен компенсира. но говориме за строежи, не за заводски изпълнения, примерно на джип имаме заводски 4.11, можеме да насадиме заден диф форд 8.8 с 4.10 и да си караме спокойно, всъщност много хора го правят. но пак казвам, в много тесни граници. макар че така като гледам и при вашия случай разликата е само 0.04 и не бих се учудил ако си е такова инжинерното решение. някъде четох макс. допустимите разлики, ще ги потърся.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Диференциалите на Г-тата.
Свий
X
-
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
-
физика
виж сега, аз не знам за какво точно спориме. опитвам се да обясня на колегата за предавателните числа в автомобилните диференциали. казвам и пиша само това което знам, прочел съм, видял съм или съм чул от първа ръка. не коментирам велосипеди, стругове или пумпали. като малък често бягах от час по физика и затова съм пропуснал тази материя която толкоз те засяга - а именно предавателните отношения на струговете. изрично се съгласих с тебе че при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите. но досега не съм чул нито видял предавателното число на диф да се изчислява като се мери диаметъра на короната и на пиньона. причината е че както вече казах те са с еднакви диаметри поради невъзможността на производителите да променят размерите на к&п за всеки диф. както вероятно знаеш, касетите на дифовета са еднакви (или много близки) а се сменя само к&п с различен брой зъби, което и промена пр.число.
лично за мене тази тема е изчерпана поради което не смятам повече да пиша. надявам се че съм бил полезен за който е разбрал какво имам в предвид. за останалите - поздрави, МиткоStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
А изчерпана! Още не сме разбрали, колко вида диференциали имат Г-тата!!! Бързи, бавни и т.н.! Диференциала и съчетанието му с двигателя, е по-важно от това какъв е самият двигател!!! Хубаво е и другите колеги да погледнат какви са им диференциалите, скоростите и с какъв двигател са, и да споделят с нас как се държи джипът им!Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениевиж сега, аз не знам за какво точно спориме. опитвам се да обясня на колегата за предавателните числа в автомобилните диференциали. казвам и пиша само това което знам, прочел съм, видял съм или съм чул от първа ръка. не коментирам велосипеди, стругове или пумпали. като малък често бягах от час по физика и затова съм пропуснал тази материя която толкоз те засяга - а именно предавателните отношения на струговете. изрично се съгласих с тебе че при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите. но досега не съм чул нито видял предавателното число на диф да се изчислява като се мери диаметъра на короната и на пиньона. причината е че както вече казах те са с еднакви диаметри поради невъзможността на производителите да променят размерите на к&п за всеки диф. както вероятно знаеш, касетите на дифовета са еднакви (или много близки) а се сменя само к&п с различен брой зъби, което и промена пр.число.
лично за мене тази тема е изчерпана поради което не смятам повече да пиша. надявам се че съм бил полезен за който е разбрал какво имам в предвид. за останалите - поздрави, Митко
Моят например е с 44/9 диференциали, бързи демек, на скоростите не мога да открия табелката, но със сигурност знам, че са бързи, а двигателят ми 300 дизел, петак 88 к.с. Резултата е - много тромав на набиране, губи мощност по баирите и по-голяма максимална скорост!
Коментар
-
Защо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнениена скоростите не мога да открия табелката
Това е за моя:
ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1
Коментар
-
Да ама не, моят първо е бил 280 бензин, после станал 300 дизел автоматик, а сега е 300 дизел с ръчки!Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнениеЗащо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.
Това е за моя:
ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1
Ама от това, което си написал, не мога да разбера какви са ти диференциалите, а в табличката, която качи Анатоли за скоростите, твоята я няма!
Коментар
-
Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнениеЗащо ти е табелка. Чукни рамата тук: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp .. и ще ти каже всичко.
Това е за моя:
ТипG-VagonМодель290GD24Номер шасси46133717094688Номер двигателя602942 10 000639Номер трансмиссии717445 16 452576Дата изготовления (год/мес/день)940204CASE750602 10 105151RIMSSUEDRADПередний мост730312 1R 011687Задний мост741518 1R 010724Кабина460633 10Рулевое управление765503 10 N94004Цвет 19149TLOCKSU1Коя от всичките? На външен вид изглеждат еднакви, но предавателните числа са различни!Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнениеДа, видях че я нама.. но на вид е като тези другите 717 в таблицата
Коментар
-
за мен темата с дифовете е една от най интересните . имах в предвид че се изчерпват обясненията ми по въпроса "какво е пр. число, как се определя то и има ли почва у нас"Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнениеА изчерпана! Още не сме разбрали, колко вида диференциали имат Г-тата!!! Бързи, бавни и т.н.! Диференциала и съчетанието му с двигателя, е по-важно от това какъв е самият двигател!!! Хубаво е и другите колеги да погледнат какви са им диференциалите, скоростите и с какъв двигател са, и да споделят с нас как се държи джипът им!
Моят например е с 44/9 диференциали, бързи демек, на скоростите не мога да открия табелката, но със сигурност знам, че са бързи, а двигателят ми 300 дизел, петак 88 к.с. Резултата е - много тромав на набиране, губи мощност по баирите и по-голяма максимална скорост!
а така също и по стругарския въпрос.
иначе, бързи и бавни е относително неточно понятие. има по бързи и по бавни. бързите за един могат да са бавни за друг. изходящата мощност на двигателя, както и размера гуми също така определят един диф като по бавен или по бърз. ето и едно сравнение. jееp TJ примерно се произвеждаше с 2 двигателя - 2.5 и 4. ако сравним да кажем 2 от тях, произведени 2000 г ще видим че излизат с гуми 30, и най бавни главни предавания съответно 3.73 за 4.0 и 4.11 за 2.5 л. двигател. и може да се каже че в тази конфигурация и двата джипа се чувстват сравнително комфортно. ако обаче и на двата автомобила сложим гуми 33 какво се получава - и при двата наблюдаваме чуствително намаляване на динамиката, като особено по силно изразено е то при 2.5 двигател. ако направиме нужните изчисления, виждаме че за да се възстанови предишното статукво е нужно да отидеме на 4.11 за 4.0 двигател и на 4.56 за 2.5 двигател. и тука с голяма изненада
установяваме че дифа от 2.5 би свършил идеална работа на 4.0.
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Е това вече нямам представя.. Пробвах да питам google ама и той нищо смислено не казаПървоначално публикуван от mishko Преглед на мнениеКоя от всичките? На външен вид изглеждат еднакви, но предавателните числа са различни!
Коментар
-
много често има кола на която двата диференциала са с минимална разлика в предаввателното число. това е защото двата дифа не са еднакви като размер и е невъзможно да се докарат еднакви предавателни числа. това се случва включително с коли с фул тайм 4х4, неизбежно е.
разликата идва от това че короните са с различен диаметър и няма как да имат еднакъв брой зъби, същото и за пиньонитеdrive alive
Коментар
-
Според мен, такива коли е неизбежно да бъдат с различни диференциали!Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнениемного често има кола на която двата диференциала са с минимална разлика в предаввателното число. това е защото двата дифа не са еднакви като размер и е невъзможно да се докарат еднакви предавателни числа. това се случва включително с коли с фул тайм 4х4, неизбежно е.
разликата идва от това че короните са с различен диаметър и няма как да имат еднакъв брой зъби, същото и за пиньоните
Коментар
-
Питане
Въпроса ми е по темата ....
Как и колко (с какво) се стяга тази гайка !!??
Въпроса ми е чисто практически ... как?
На теория със специалния дорник и луфт < 0,07 мм. го знам !!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар