Като сме почнали с трансмисията, да продължаваме! В тази тема бих искал да извадиме всички възможни диференциали за Г-тата, с техните предавателни числа. И да поотсъдиме, кои от тях, за кои двигатели са най-подходящи и за къде, имам предвид каране в гората - тежък ОФФ РОУД, каране по-асфалт или каране по асфалт с леко излезина от пътя, чат-пат.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Диференциалите на Г-тата.
Свий
X
-
Да, 44/9 са и двата. 44 е броят на зъбите на короната, а 9 е броя на зъбите на пиньона. Това е сигурно, броили сме ги! Но до тук, не мога да разбера, какви са им предавателните числа. Виждал съм още 44/8, 44/7 и 37/7, за последният не съм сигурен дали не бъркам цифрите, утре ще го питам Краси.
Коментар
-
Първоначално публикуван от xatrak Преглед на мнение44/9 пр.ч.i=4.88.Броят на зъбите е показателен,но незнам дали е определящ.Пр.ч.е функция на съотношение между диаметри.
http://www.pirate4x4.com/articles/te...sta/Gear_SetupStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнениеДа попитам, тези дискове могат ли да се сложат при мен вместо сегашните ми барабани, питам защото сигурно мога да ги взема ефтино..
Коментар
-
Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениепр. число е функция на съотношението м/у броя зъби на короната и пиньона и е определащо. в повечето случаи един и същ модел диф. (примерно дана 44) имат еднакви диаметри на короната и пиньона, но на тях са разположени различен брой зъби, които и определят различнита предавателни числа. ето малко за дифовете
http://www.pirate4x4.com/articles/te...sta/Gear_Setup
И ако е така, какво означава числото, което получаваме 4.88, или 5.33, или 5.29? За сега съм сигурен за наличието на 4-ри модела дифове:37/7,48/9,44/9,44/10. Тези сме ги броили ние лично!
Коментар
-
Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение! Правилно ли съм разбрал - предавателното число се получава, като разделим броят на зъбите на короната, на броят на зъбите на пиньона? Демек 44/9=4.88 ?
И ако е така, какво означава числото, което получаваме 4.88, или 5.33, или 5.29? За сега съм сигурен за наличието на 4-ри модела дифове:37/7,48/9,44/9,44/10. Тези сме ги броили ние лично!
за по кратко, като говориме казваме " еди кой си диф е 3.71"Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Ако зъбите,а не диаметрите са определящи за пр.число,то от какво се определя то при ремъчните предавки?А може да си представим и два велосипеда,които имат венци с еднакви диаметри,но с различен брой зъби.Дали те ще се движат различно?Последно редактирано от xatrak; 02-02-07, 21:45.Пътят е целта.
Коментар
-
при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите, абсолютно вярно. що касае велосипедите, не знаех че пиша във велосипеден форум. живеех си с мисълта че обсъждаме автомобилни диференциали. егаси заблудата.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Имаме една Г-класа разглобена, на която предният диференциал е 37/7, т.е. 5.29 пр.ч., а задният е 48/9, т.е. 5.33 пр.ч. Демек пр.ч. са почти еднакви. Направих ме си експеримент, белязахме един зъб от короните, по една гума отпред и отзад и карданите, и завъртяхме гумите(полуоските) с по един оборот. Резултата беше един зъб на короната разлика, на предният диференциал, спрямо задният. Теорията се потвърди, но въпросът ми е:
Защо швабите са сложили на един джип, диференциали с различен брой зъби на короната и пиньона, отпред и отзад?
Естествено съществува възможността, с годините, някой да е сменил един от диференциалите, но ако не е така, швабите с каква цел са го направили?
Коментар
-
Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнениеИмаме една Г-класа разглобена, на която предният диференциал е 37/7, т.е. 5.29 пр.ч., а задният е 48/9, т.е. 5.33 пр.ч. Демек пр.ч. са почти еднакви. Направих ме си експеримент, белязахме един зъб от короните, по една гума отпред и отзад и карданите, и завъртяхме гумите(полуоските) с по един оборот. Резултата беше един зъб на короната разлика, на предният диференциал, спрямо задният. Теорията се потвърди, но въпросът ми е:
Защо швабите са сложили на един джип, диференциали с различен брой зъби на короната и пиньона, отпред и отзад?
Естествено съществува възможността, с годините, някой да е сменил един от диференциалите, но ако не е така, швабите с каква цел са го направили?
Иначе ако налягането е еднакво предната е доста по-сплескана, респективно прави повече обороти при движение и всичко това се обира от междуосевия диф. Ама това е само теория. Ако питаш мен различни дифове не трябва да има. Пробвали сме да сложим на Чероки (парт тайм) гуми само един размер по-големи отзад отколкото отпред. При включване на двойното след 5-6 метра раздатката с трасък изхвърли лоста обратно и изключи. С еднакви гуми сме го зорили страштно, никога не е правило така.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар