Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциалите на Г-тата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диференциалите на Г-тата.

    Като сме почнали с трансмисията, да продължаваме! В тази тема бих искал да извадиме всички възможни диференциали за Г-тата, с техните предавателни числа. И да поотсъдиме, кои от тях, за кои двигатели са най-подходящи и за къде, имам предвид каране в гората - тежък ОФФ РОУД, каране по-асфалт или каране по асфалт с леко излезина от пътя, чат-пат.

  • #2
    твойте преден и заден еднакви ли са?

    Коментар


    • #3
      Да, 44/9 са и двата. 44 е броят на зъбите на короната, а 9 е броя на зъбите на пиньона. Това е сигурно, броили сме ги! Но до тук, не мога да разбера, какви са им предавателните числа. Виждал съм още 44/8, 44/7 и 37/7, за последният не съм сигурен дали не бъркам цифрите, утре ще го питам Краси.

      Коментар


      • #4
        44/9 пр.ч.i=4.88.Броят на зъбите е показателен,но незнам дали е определящ.Пр.ч.е функция на съотношение между диаметри.
        Пътят е целта.

        Коментар


        • #5
          Да попитам, тези дискове могат ли да се сложат при мен вместо сегашните ми барабани, питам защото сигурно мога да ги взема ефтино..
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от xatrak Преглед на мнение
            44/9 пр.ч.i=4.88.Броят на зъбите е показателен,но незнам дали е определящ.Пр.ч.е функция на съотношение между диаметри.
            пр. число е функция на съотношението м/у броя зъби на короната и пиньона и е определащо. в повечето случаи един и същ модел диф. (примерно дана 44) имат еднакви диаметри на короната и пиньона, но на тях са разположени различен брой зъби, които и определят различнита предавателни числа. ето малко за дифовете

            http://www.pirate4x4.com/articles/te...sta/Gear_Setup
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от kernel Преглед на мнение
              Да попитам, тези дискове могат ли да се сложат при мен вместо сегашните ми барабани, питам защото сигурно мога да ги взема ефтино..
              Ако са от Вито ще станат, с малко преправяне. Нали за отзад говориме?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                пр. число е функция на съотношението м/у броя зъби на короната и пиньона и е определащо. в повечето случаи един и същ модел диф. (примерно дана 44) имат еднакви диаметри на короната и пиньона, но на тях са разположени различен брой зъби, които и определят различнита предавателни числа. ето малко за дифовете

                http://www.pirate4x4.com/articles/te...sta/Gear_Setup
                Не мога да го отворя този сайт! Правилно ли съм разбрал - предавателното число се получава, като разделим броят на зъбите на короната, на броят на зъбите на пиньона? Демек 44/9=4.88 ?
                И ако е така, какво означава числото, което получаваме 4.88, или 5.33, или 5.29? За сега съм сигурен за наличието на 4-ри модела дифове:37/7,48/9,44/9,44/10. Тези сме ги броили ние лично!

                Коментар


                • #9
                  Дисковете както са описани:

                  2 new AMG ventilated brake disks for the rear axle of a w463 mercedes g-class

                  За отзад става въпрос, само че ги дават за 463 ? Че и AMG...

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение
                    ! Правилно ли съм разбрал - предавателното число се получава, като разделим броят на зъбите на короната, на броят на зъбите на пиньона? Демек 44/9=4.88 ?
                    И ако е така, какво означава числото, което получаваме 4.88, или 5.33, или 5.29? За сега съм сигурен за наличието на 4-ри модела дифове:37/7,48/9,44/9,44/10. Тези сме ги броили ние лично!
                    абсолютно правилно си ме разбрал. а числото означава предавателното отношение на дифа - примерно 4.88:1, което пък означава че с 4.88 оборота на кардана колелата ще направят 1 оборот.

                    за по кратко, като говориме казваме " еди кой си диф е 3.71"
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #11
                      Ако зъбите,а не диаметрите са определящи за пр.число,то от какво се определя то при ремъчните предавки?А може да си представим и два велосипеда,които имат венци с еднакви диаметри,но с различен брой зъби.Дали те ще се движат различно?
                      Последно редактирано от xatrak; 02-02-07, 21:45.
                      Пътят е целта.

                      Коментар


                      • #12
                        при ремъчните предавки съотношението е между диаметрите, абсолютно вярно. що касае велосипедите, не знаех че пиша във велосипеден форум. живеех си с мисълта че обсъждаме автомобилни диференциали. егаси заблудата.
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          Имаме една Г-класа разглобена, на която предният диференциал е 37/7, т.е. 5.29 пр.ч., а задният е 48/9, т.е. 5.33 пр.ч. Демек пр.ч. са почти еднакви. Направих ме си експеримент, белязахме един зъб от короните, по една гума отпред и отзад и карданите, и завъртяхме гумите(полуоските) с по един оборот. Резултата беше един зъб на короната разлика, на предният диференциал, спрямо задният. Теорията се потвърди, но въпросът ми е:
                          Защо швабите са сложили на един джип, диференциали с различен брой зъби на короната и пиньона, отпред и отзад?
                          Естествено съществува възможността, с годините, някой да е сменил един от диференциалите, но ако не е така, швабите с каква цел са го направили?

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от mishko Преглед на мнение
                            Имаме една Г-класа разглобена, на която предният диференциал е 37/7, т.е. 5.29 пр.ч., а задният е 48/9, т.е. 5.33 пр.ч. Демек пр.ч. са почти еднакви. Направих ме си експеримент, белязахме един зъб от короните, по една гума отпред и отзад и карданите, и завъртяхме гумите(полуоските) с по един оборот. Резултата беше един зъб на короната разлика, на предният диференциал, спрямо задният. Теорията се потвърди, но въпросът ми е:
                            Защо швабите са сложили на един джип, диференциали с различен брой зъби на короната и пиньона, отпред и отзад?
                            Естествено съществува възможността, с годините, някой да е сменил един от диференциалите, но ако не е така, швабите с каква цел са го направили?
                            Най-вероятно някой действително да го е сменил. Иначе единственото обяснение ако вземе да теоретизираме е разликата във височината на гумите поради по-високото тегло отпред (сплесква се повече). Поради тази причина много от фултайм возилата според производителя изрично трябва да се експлоатират с доста по-напомпани предни гуми. Само за справка Renault 21 Turbo Quadra - предни 2.8 атм. задни 2.2 атм
                            Иначе ако налягането е еднакво предната е доста по-сплескана, респективно прави повече обороти при движение и всичко това се обира от междуосевия диф. Ама това е само теория. Ако питаш мен различни дифове не трябва да има. Пробвали сме да сложим на Чероки (парт тайм) гуми само един размер по-големи отзад отколкото отпред. При включване на двойното след 5-6 метра раздатката с трасък изхвърли лоста обратно и изключи. С еднакви гуми сме го зорили страштно, никога не е правило така.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Сигурно някой го е сменил, аз просто се опитвам да се сетя за някаква логина причина, производителя да сложи диференциали с еднакви пр.ч., но с различни корона и пиньон.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X