Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проект Г

    Тука си прав...

    ...мерих температурата с датчик и уред от Лада...обаче се оказа, че там сичко е много пожелателно.

    ...сега го мера пак тъпо...оригиналния датчик, който седи на термостата, вързан към уреда от таблото на Г-то (който е само с чертички) т.е. пак некъв датчик с некъв уред. Разчитам на това, че Мерцедес не са си правили много труд да праат дачици с различни параметри.


    Вариант е...има оригинален 95С термо ключ, пак на капачката на термостата, който най-вероятно включва перката на климатика. С него и с лампичка преди следех като двигателя удари 95С.

    За скороста...40км/ч са си бая в гората т.е. трее на место да бачка таа пущина.

    Климатика е изкубан...единствената перка е виското сега.

    Обезвъздушава се...напраил съм три маркучета от най-високите места и работи системата...непрекъснато се обезвъздушава.

    Трее нещо да изпълна с наличните компоненти, че досега съм дал над 300лв за радиатори и над 200лв за перки...то ясно че човек като се цигани, си плаща двойно...ма се не му се верва. Иначе за ти пари вече да си бях купил алуминиев рейсинг радиатор и истински Спал, ама на тъпак съм си.

    Радиатора вече го махам за около 5 мин и за около 15 го качвам и обезвъздушавам ... ше напраа и тестове на ход па ше видим.

    Има и един пич който се занимава с писти..косурди и т.н. та той беше фанал тайната на виско маслото, смисъл праи си сам шперовете...ше го питам и него дали не мое да тунинговаме виското.

    И последно е са си купя и радиатор за ТДС истински...че тоа с тия ф6 тръби има май бая по-малко площ от необходимото.

    Коментар


    • #77
      До: Проект Г

      Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
      Тука си прав...

      ...мерих температурата с датчик и уред от Лада...обаче се оказа, че там сичко е много пожелателно.

      ...сега го мера пак тъпо...оригиналния датчик, който седи на термостата, вързан към уреда от таблото на Г-то (който е само с чертички) т.е. пак некъв датчик с некъв уред. Разчитам на това, че Мерцедес не са си правили много труд да праат дачици с различни параметри.


      Вариант е...има оригинален 95С термо ключ, пак на капачката на термостата, който най-вероятно включва перката на климатика. С него и с лампичка преди следех като двигателя удари 95С.

      За скороста...40км/ч са си бая в гората т.е. трее на место да бачка таа пущина.

      Климатика е изкубан...единствената перка е виското сега.

      Обезвъздушава се...напраил съм три маркучета от най-високите места и работи системата...непрекъснато се обезвъздушава.

      Трее нещо да изпълна с наличните компоненти, че досега съм дал над 300лв за радиатори и над 200лв за перки...то ясно че човек като се цигани, си плаща двойно...ма се не му се верва. Иначе за ти пари вече да си бях купил алуминиев рейсинг радиатор и истински Спал, ама на тъпак съм си.

      Радиатора вече го махам за около 5 мин и за около 15 го качвам и обезвъздушавам ... ше напраа и тестове на ход па ше видим.

      Има и един пич който се занимава с писти..косурди и т.н. та той беше фанал тайната на виско маслото, смисъл праи си сам шперовете...ше го питам и него дали не мое да тунинговаме виското.

      И последно е са си купя и радиатор за ТДС истински...че тоа с тия ф6 тръби има май бая по-малко площ от необходимото.

      Аз ако бях.................не бих разчитал на Лада или каквото и да е там.Мерцедесовите датчици с течение на времето и почват да льжат в повече,а какво остава за Лада / без да обиждам Ладата /.Намери си един лазарен термометьр и така мери,че да знаеш поне кьде си с тая температура.Не е нужно да е 200$,тия от по 30 и те вьршат работа.

      40 километра го дадох като за пример при изпитанията из пьтя - ако загрява сьс скорост над 40 километра в час не ти е виското проблема.

      Климатика е изкубан,но той е един добьр датчик за това колко ти е температурата.По спомени - на 115 градуса спира компресора за да не ти прегрее мотора,това е малко преди да избие капачката на разширителния която е 1.4 бара и дьржи около 120 пак по спомени.Като казах капачка.............тия са много капризни кьм налягането,ако нямаш нужното налягане в системата пак така ще прави както го описваш.

      Снимка на подобен мотор,вьншна температура около и малко над 46,виското зацепено и перките на климатика бичат ту на пьрва,ту на втора степен.



      Виското по закон е пьрвото което зацепва,но както казах работи до един даден момент след който няма как да навакса и се включват перките на климатика за охлаждането на мотора.Ти се опитваш само с виско да го дьржиш на някакви градуси дето не се знаят колко са,а и не се знае виското дали охлажда незнайния радиатор.Кофти работа,но ще се наложи наистина да намериш радиатор който да има нужната площ,нужната дебелина с нужния кожух около нормалната перка за осмака набутана на нужното растояние от радиатора и вьрзана за добро виско ако искаш да е с виско,а не с електрическа перка.
      След това ще се наложи да вьржеш перките на климатика които ще ти играят главната роля при охлаждането в гората.Без виско карам,но без тия перки и нов датчик за тях не рискувам.Тоя датчик сьщо с течение на времето сдава багажа и почва да ги включва на по-висока температура та не е лошо да е нов или поне да си сигурен в него.

      Пробите аз бих ги правил сьс свален термостат и избит термостат на масления радиатор.

      Малко теми за температурата,да ме извинят някои,но няма как да преписвам от самото начало та се налага пастване на линкове от един форум.

      http://mercedes-bulgaria.com/forum/i...hp?topic=941.0

      Вьтрешности виско



      http://mercedes-bulgaria.com/forum/i...10553#msg10553

      Тунинг виско на Инглиш.



      http://www.k6jrf.com/MB_vfc.html

      И за идея само - ако виското ти е от ммммммммммм шестак М104 да речем ще зацепва по-кьсно от виското на осмак М119.На шестака термостата е 96 градуса,на осмака е 80.Перките горе се видяха,радиаторите обаче не,но и там има разлика и то сьщствена.Аз за това казвам,че няма да ми е лесно сработването на сьбери чарк радиатори,датчици,виско,перки.............от година до година расликата е голяма,от шестак с 230 коня до осмак с 270 коня разликата е огромна,а какво остава да говорим за части от тук и там.Намери поне радиатор от осмак 126 и виж дали можеш да го навреш там ма и го прочисти преди това,че са динозаври вече тия модели.После без 3 перки и датчици няма да мине номера.
      Другото е...........рейсинг както каза,слагаш от голямо по-голямо и няма кьде да ходи.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 20-09-09, 09:55.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #78
        До: Проект Г

        Малко късно се включвам, но нямам много свободно време напоследък!
        1. Не разбрах с какъв воден радиатор си сега?
        2. Провери каква е работната температура на твоя двигател! На моя е 96 градуса, тогава се зацепва перката, т.е. 90-100 градуса не е загрял двигател.
        3. Купи си един нов датчик и уред за температура комплект на VDO, с показания за температурата и го монтирай на мястото на стария. При Сашо в Пловдив ги има и струват 50лв. Така винаги със сигурност ще знаеш каква е температурата!!! Различни датчици и уреди не работят коректно, защото са с различни съпротивления!
        4. Сложи оригиналната перка на този двигател с виското.
        5. За да нямаш проблеми с загряването трябва да увеличиш площта на топлообмен(демек по-голям радиатор) и количеството на водата(демек по-голям радиатор)!!! Виетнамката е 4 тона, качва още толкова товар, върви в гората с 20км./ч и 5000-6000 оборота на двигателя с продължение на часове и не загрява!!! Чисто нов меден радиатор от Виетнамка струва 600лв.
        6. Купи си нов оргинален термостат за твоя двигател! Термостата е много важен, защото той контролира температурата на двигателя - отваря и затваря при определени стойности и по този начин поддържа температурата в някакви граници, различни за различните двигатели, затова трябва да е оригиналният от твоя мотор!
        7. И последно за всеки случай може да сложиш две малки нагнетяващи перки отпред SPAL, които да се включват при 96 градуса или принудително от теб! Незнам каква ти е концепцията отпред и дали е възможен монтажа им.
        Поздрави

        Коментар


        • #79
          До: Проект Г

          Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
          Малко късно се включвам, но нямам много свободно време напоследък!
          1. Не разбрах с какъв воден радиатор си сега?
          2. Провери каква е работната температура на твоя двигател! На моя е 96 градуса, тогава се зацепва перката, т.е. 90-100 градуса не е загрял двигател.
          3. Купи си един нов датчик и уред за температура комплект на VDO, с показания за температурата и го монтирай на мястото на стария. При Сашо в Пловдив ги има и струват 50лв. Така винаги със сигурност ще знаеш каква е температурата!!! Различни датчици и уреди не работят коректно, защото са с различни съпротивления!
          4. Сложи оригиналната перка на този двигател с виското.
          5. За да нямаш проблеми с загряването трябва да увеличиш площта на топлообмен(демек по-голям радиатор) и количеството на водата(демек по-голям радиатор)!!! Виетнамката е 4 тона, качва още толкова товар, върви в гората с 20км./ч и 5000-6000 оборота на двигателя с продължение на часове и не загрява!!! Чисто нов меден радиатор от Виетнамка струва 600лв.
          6. Купи си нов оргинален термостат за твоя двигател! Термостата е много важен, защото той контролира температурата на двигателя - отваря и затваря при определени стойности и по този начин поддържа температурата в някакви граници, различни за различните двигатели, затова трябва да е оригиналният от твоя мотор!
          7. И последно за всеки случай може да сложиш две малки нагнетяващи перки отпред SPAL, които да се включват при 96 градуса или принудително от теб! Незнам каква ти е концепцията отпред и дали е възможен монтажа им.
          Поздрави
          здр аз пък имам един въпрос точно към MDRAZHEV извинявам се че не е по темата но има едни снимки побликувани на едно Isuzu с преден мост от Уаз та много ме вълнува точно това и ако може малко по-вече инфо за тази присадка ще съм ви много благодарен

          а по вашата тема да ви кажа само че няма смисъл да се харчите излишно за радиатор точно от Газ 66 защото и обикновенната газка Газ 53 има същия радиатор само е с различно захващане ,но от опит с виетнамките знам че ако за нещо на газ 53 ти искат 10 лв (примерно) ако кажеш че е за газ 66 за същото нещо ще ти искат 100 лв

          Коментар


          • #80
            До: Проект Г

            Купих си Суплекси, турих си радиатора от 525ТДС, нови тампони по носачите, кик-даун копче и т.н....нали е зима и студено го дадох на сервиз...некой друг да се мъчи...па лятото аз.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #81
              До: Проект Г

              Колега,понаправил си го.А,щех аз да го взимам и сигурно трябваше да се беся.Като се сетя,колко мн. работа трябваше да се хвърли по него.

              Коментар


              • #82
                До: Проект Г

                ok
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #83
                  До: Проект Г

                  Абе чуда се тиа дни за няколко неща:

                  -първо дали да не си намера по-бързи мостове...тиа са около 5.5 което е много бавно, особено с 4-та 1:1
                  По спомени обаче пинион и корона са около 600лв

                  -второ карал съм слаб дизелов джип на офф-роуд, ама не съм карал силен??? С голям бензинов е фън, имаш диапазон, особено откакто не ползвам бавните.
                  Във връзка с което, проучвам дизелите, най ми допада 2.5ТДИ от ВАГ...стария обаче 5-цилиндровия 140к.с. и 250Нм, с 6-степенна куатро кутия с заварен торсен. С 'леки' модификации тоя двигател може да стигне 400Нм па и се намира. Плюса е ниския разход...минуса е диапазона, ма дали...????

                  Коментар


                  • #84
                    До: Проект Г

                    Докъде докара нещата с температурата на мАтора?
                    Не е излишно да свалиш водната помпа(ако не си го направил)-виждал съм почти изравнени лопатки от котлен камък,ръжда и всякаква гнъс...знаеш ли кой-как е поддържал(или изобщо не е)!
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #85
                      До: Проект Г

                      Мдаа това ме чака, ма майсторите нещо се не стигат до мен......това е последна надежда, че тоа джип ше се кара над 5 градуса външна темпертура...иначе ше става дизел.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Проект Г

                        Колега,има мн. желаещи да си сменят предавателното число на дифа.По трудно се намират бавни,като твойте,а бързи ги има доста.Смени ги некой.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Проект Г

                          Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                          Абе чуда се тиа дни за няколко неща:

                          -първо дали да не си намера по-бързи мостове...тиа са около 5.5 което е много бавно, особено с 4-та 1:1

                          ...
                          Във връзка с което, проучвам дизелите, най ми допада 2.5ТДИ от ВАГ...стария обаче 5-цилиндровия 140к.с. и 250Нм, с 6-степенна куатро кутия с заварен торсен. С 'леки' модификации тоя двигател може да стигне 400Нм па и се намира. Плюса е ниския разход...минуса е диапазона, ма дали...????
                          Най-бавните са 37/7=5,23.
                          Втората част не се разбира добре.
                          Каво заначи 6 степенна със заварен торсен?
                          Ваг,какво е ?
                          Как се праваят леки модификации?
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #88
                            До: Проект Г

                            ВАГ е ауди-фолксваген
                            може да използваш и кутията на Г или бусова от МБ или ФВ-ЛТ има и при тях 6ци и мисля е по удачно от тази на ауди

                            Коментар


                            • #89
                              До: Проект Г

                              От камион ЛТ има 5-степенни, но тма 1-ва е неизползваема, а се съмнявам че 5-та е 1:1 т.е директна...........т.е. камионска кутия...мнооооооого бавна.

                              То всяка скоростна кутия става, не въпрос на фланци...аз не искам фланци.

                              Идеята е двигател от Ауди 100/А6 2.5ТДИ 5-цилиндров с кутия 6-степенна от Куатро

                              ...от тая кутия излизат 2 карета/фланци за предните полуоски и фланец за кардан назад към задния мост....но има междуосев торсен диференциал. Т.е. трее да се разглоби и да се завари или замени с муфа междуосевия, за да остане движението само назад.....на полуоските мое да се изработят тапи и фланците да се изхфърлят.

                              Готиното е че двигателя е много здрав и със стоковата турбина и дюзи достига около 180кс и 400Нм...а пък скоростната кутия и съединител държат около 500Нм. Електрониката е минимална (няма АСР и т.н. ЕСП-та...връзки с АБС и автомати) като има и варианти за напълно механичен сетъп!

                              Коментар


                              • #90
                                До: Проект Г

                                Още повече радиатори....


                                тоа път избухнах и си купих ГАЗ-ков радиатор...меден 6.5 литра вода...за сравнение от БМВ-то 525ТДС, който е бая радиатор, 2.5 литра.


                                ...това лето ше си праа парно на село....и при наличието на толко авто радиатори...не се чуда изобщо кви ше са отоплителните тела...
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X