До: Проект Г
Тука си прав...
...мерих температурата с датчик и уред от Лада...обаче се оказа, че там сичко е много пожелателно.
...сега го мера пак тъпо...оригиналния датчик, който седи на термостата, вързан към уреда от таблото на Г-то (който е само с чертички) т.е. пак некъв датчик с некъв уред. Разчитам на това, че Мерцедес не са си правили много труд да праат дачици с различни параметри.
Вариант е...има оригинален 95С термо ключ, пак на капачката на термостата, който най-вероятно включва перката на климатика. С него и с лампичка преди следех като двигателя удари 95С.
За скороста...40км/ч са си бая в гората т.е. трее на место да бачка таа пущина.
Климатика е изкубан...единствената перка е виското сега.
Обезвъздушава се...напраил съм три маркучета от най-високите места и работи системата...непрекъснато се обезвъздушава.
Трее нещо да изпълна с наличните компоненти, че досега съм дал над 300лв за радиатори и над 200лв за перки...то ясно че човек като се цигани, си плаща двойно...ма се не му се верва. Иначе за ти пари вече да си бях купил алуминиев рейсинг радиатор и истински Спал, ама на тъпак съм си.
Радиатора вече го махам за около 5 мин и за около 15 го качвам и обезвъздушавам ... ше напраа и тестове на ход па ше видим.
Има и един пич който се занимава с писти..косурди и т.н. та той беше фанал тайната на виско маслото, смисъл праи си сам шперовете...ше го питам и него дали не мое да тунинговаме виското.
И последно е са си купя и радиатор за ТДС истински...че тоа с тия ф6 тръби има май бая по-малко площ от необходимото.
Тука си прав...
...мерих температурата с датчик и уред от Лада...обаче се оказа, че там сичко е много пожелателно.
...сега го мера пак тъпо...оригиналния датчик, който седи на термостата, вързан към уреда от таблото на Г-то (който е само с чертички) т.е. пак некъв датчик с некъв уред. Разчитам на това, че Мерцедес не са си правили много труд да праат дачици с различни параметри.
Вариант е...има оригинален 95С термо ключ, пак на капачката на термостата, който най-вероятно включва перката на климатика. С него и с лампичка преди следех като двигателя удари 95С.
За скороста...40км/ч са си бая в гората т.е. трее на место да бачка таа пущина.
Климатика е изкубан...единствената перка е виското сега.
Обезвъздушава се...напраил съм три маркучета от най-високите места и работи системата...непрекъснато се обезвъздушава.
Трее нещо да изпълна с наличните компоненти, че досега съм дал над 300лв за радиатори и над 200лв за перки...то ясно че човек като се цигани, си плаща двойно...ма се не му се верва. Иначе за ти пари вече да си бях купил алуминиев рейсинг радиатор и истински Спал, ама на тъпак съм си.
Радиатора вече го махам за около 5 мин и за около 15 го качвам и обезвъздушавам ... ше напраа и тестове на ход па ше видим.
Има и един пич който се занимава с писти..косурди и т.н. та той беше фанал тайната на виско маслото, смисъл праи си сам шперовете...ше го питам и него дали не мое да тунинговаме виското.
И последно е са си купя и радиатор за ТДС истински...че тоа с тия ф6 тръби има май бая по-малко площ от необходимото.
Коментар