Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проект Г

    Е досега се гъзих на двора, на дъжд, под 'бангията' на един картон, на тъмно и смених стартера с оригиналния. Загрях кочината, изгасих и запалих т.е. стартера върти и на топло....а аз обвинявах бедния акумулатор и алтернатор...ма както и да е. Новия е по-тънък от и звучи различно...па не е редукторен...май.

    Трее да проверя термостата и да реша дали да го тунинговам на рейсингов...ше видим.

    Леко почна да ми писва от тая драма с радиаторите.

    Следва ревизия на автомата, гърнета, че тия са тихи и не ме кефят от къде минават (макарче нема много други варианти) и малко освежаване на окачването...тампони, накрайници и пружини , че се е сплескала доста


    После трее да реша...още изпарители ше слагам (2 заедно), ше го пускам на Мега, и без това половината неща ги има...ма на газ ли, на бензин ли ше видим.


    Абе трее да има кеч, иначе нема интересно.

    Коментар


    • #62
      До: Проект Г

      Много ми омръзна....с това охлаждане....мнооооого

      Начи с 16" оригинална перка с 5 пера + електрическа перка ... на празен ход държи температура, като подържаш около 2500-3000об/мин ,температурата катери бавно но сигурно.

      Провери/сварих термостата...работи...изхвърлих го....затапих малкия кръг и са е рейсинг.

      Дигнах казана/разширителния съд над капака за да съм сигурен, че се обезвъздушило напълно....не стааа.

      Помпата/водната...па перката и е от чугун един пръст дебела...кво да и стане.

      Немам идеи вече.

      Некой да има радиатор от ГАЗ-ка за проба.

      Ше и сложа и оргиналния маслен радиатор и след това се отказвам.

      Коментар


      • #63
        До: Проект Г

        Напраскай, малко снимки.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #64
          До: Проект Г

          За електрическа водна помпа да си мислил?

          При тия мотори ако правилно помня охлаждането на маслото вьрши около 40% от охлаждането на мотора.Оригиналния маслен може и да помогне,сьс сигурност няма да навреди,но един по-голям маслен радиатор около перките би ти свьршил повече работа.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #65
            До: Проект Г

            И верно дай малко снимки,а аз мога да разпитам един пич който присьди на 124 купе моторетка 560 като твоята,да видим той как е решил проблема с охлаждането.

            По спомени ми се вьрти нещо в главата,нещо от рода на 14 литра охлаждаща течност с виско перка и 2 електрически на 2 или 3 степени,маслен радиатор с 8 литра масло за охлаждането на тоя мотор и то на кола.При теб ще му трябват доста по-яки перки за обдухване на ниска скорост.

            Качи снимки да видим,така аз поне не си го представям,а и от толкова сменени радиатори забравих последно с кой си
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #66
              До: Проект Г

              Начи преди малко говорих с Боян или Лоринсер (отдавна ги обсъждаме нещата)...та той има почти аналогичните проблеми.

              Последното което измислих е че перката е с малко лопати и ъгъл на атака (все пак е от 2.3)....оригиналната е 8-9 и е метална

              1. Единия вариант е да се намери оригиналана перка (с преебано виско, че мноо 650лв е само то) и да се върже твърдо.

              Проблем е че оригиналното виско има инерционна система и след 4100-4200 оборота на двигателя, перката се 'откача' от повера...като падне на 3600...енгейдж агейн.

              С фашагите предполагам са го напраили с цел:

              -да не се откине перката...сигурно за тва и е метална, а не пластмасова
              - или па щото при евентуални 12000об/мин на перката (вързана около 1:2 с двигателя), ъгловата скорост на края на перата ше счупи звука...и почват едни неприятни явления.

              2. Вариант 2 е некой тука да предложи неква агресивна перка 16" и да и направа фланец и да пробам.

              Снимки ше напраа!

              Рапорт даден!!!

              Коментар


              • #67
                До: Проект Г

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                За електрическа водна помпа да си мислил?

                При тия мотори ако правилно помня охлаждането на маслото вьрши около 40% от охлаждането на мотора.Оригиналния маслен може и да помогне,сьс сигурност няма да навреди,но един по-голям маслен радиатор около перките би ти свьршил повече работа.
                Като имам предвид че ше сложа маслен радиатор, имам предвид

                Двигателя оригинално има отклонение от конзолата на масления филтър , с термостат и т.н., което аз хитро замених с конзола без отклонение (все пак има 3 двигателя на части)....т.е. вобще немам маслен радиатор.

                Коментар


                • #68
                  До: Проект Г

                  Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                  Начи преди малко говорих с Боян или Лоринсер (отдавна ги обсъждаме нещата)...та той има почти аналогичните проблеми.

                  Последното което измислих е че перката е с малко лопати и ъгъл на атака (все пак е от 2.3)....оригиналната е 8-9 и е метална

                  1. Единия вариант е да се намери оригиналана перка (с преебано виско, че мноо 650лв е само то) и да се върже твърдо.

                  Проблем е че оригиналното виско има инерционна система и след 4100-4200 оборота на двигателя, перката се 'откача' от повера...като падне на 3600...енгейдж агейн.

                  С фашагите предполагам са го напраили с цел:

                  -да не се откине перката...сигурно за тва и е метална, а не пластмасова
                  - или па щото при евентуални 12000об/мин на перката (вързана около 1:2 с двигателя), ъгловата скорост на края на перата ше счупи звука...и почват едни неприятни явления.

                  2. Вариант 2 е некой тука да предложи неква агресивна перка 16" и да и направа фланец и да пробам.

                  Снимки ше напраа!

                  Рапорт даден!!!
                  Ма колко си прав ако знаеш.Долу сравнение на перките на някои мотори от една и сьща година,малката перчица е от 3200 М104 редови шестак с 14 литра антифриз и термостат на 96 градуса с термодатчици на 3 степени.2300 не го знам каква перчица има,но от шестак на осмак нямаш шанс,а какво да говорим за по-малка перка.

                  Перка от осмака


                  перчица на шестака



                  Истинското виско на Мерцедес е Sachs и е тройно по-скьпо от Бехр да речем.Откача на 4500 оборота по спомени точно за да не скьса вала.

                  Това сьс смяната ти е единия вариянт,перка с виско от М119 сьщо може да влезе в играта,но гледай да е от осмак,че се вижда разликата с шестака.

                  Другия ти вариянт е една електрическа перка която обаче дьрпа 20 ампера,нещо като това долу.16 инча за около 90$

                  http://www.summitracing.com/parts/HDA-3710/

                  Третия ти вариянт е това което аз сьм направил - изльган термодатчик който да включва перките на климатика при по-ниска температура,малко по-ниска от температурата на зацепване на виското.Номера е какви перки имаш пред радиатора и какьв дебит вьздух давят и на колко градуса.Какво имам ЗАД радиатора ми е все тая,температурата не катери до нужната за зацепване на виското ако и на едната и на другата кола да сьм с ново виско.


                  И снимки дай ако искаш по-ясни идеи.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #69
                    До: Проект Г

                    Слушам и изпълнявам другари
                    ....днес виското с перката е закупено, а утре и оригиналния маслен радиатор
                    ...до събота ше преработа радиатора и ше избацам нов заборник.

                    ...и са ако не стане, ше го пребия с лопатата.

                    Новата перка е перко-чудовище напраао...обаче е около 18" и дифузиора ше е нов!...както казах по горе.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Проект Г

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      И верно дай малко снимки,а аз мога да разпитам един пич който присьди на 124 купе моторетка 560 като твоята,да видим той как е решил проблема с охлаждането.
                      ...
                      560- мотора по принцип е доста студен. Не би трябвало да има проблеми с охлаждането дори и с оригинален(от лимузина) радиатор с виско-перка.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #71
                        До: Проект Г

                        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                        560- мотора по принцип е доста студен. Не би трябвало да има проблеми с охлаждането дори и с оригинален(от лимузина) радиатор с виско-перка.

                        Сьгласен сьм с това,моя единия е наследник на 117 и на 46 градуса жега ни грее ни имам проблеми.Верно,че виското стои зацепено и перките бучат ту на пьрва ту на втора степен,но не завира канчето.
                        Тук обаче има доработки и не се знае ни какьв радиатор последно се ползва,ни каква е помпата,ни какьв е дебита на виското,ни на какво растояние е от радиатора,ни какво виско има,не се знае термодатчиците на колко и кога включват,разширителния сьд с каква капачка е.........................знае се,че грее.Аз за това му показвам каква перка имам на осмака и каква перка имам на шестака.По логика аз ако я карам няма да ползвам нищо по-малко от оригинала който ползва мотора - датчици,виско,радиатор,перки,термостат,маркучи.................и вече ако му идва зор се ЬПгрейдва демек с допалнителни перки,радиатори каквито ползват тук по натоварените машини и тегачи разни,ел.водна помпа,яка перка с ниски температурни датчици.................

                        Виското му няма да играе роля над 40 километра в час и ако ще я кара в гората по логика му трябва или много добро виско или много добри ел.перки за да го дьржат тоя мотор студен.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #72
                          До: Проект Г

                          На времето, когато моята бегачка бе жива, без допънителната рейсингова водна помпа, не охлаждаше. Причината бе в дългия път на антифриза (радиатора отзад). По принцип за гора, кал, екстреми е авантюра да се остави радиатора отпред. Лека конструкция, меден радиатор с размери 1000/600/120-150мм, два SPAL-a с дифузьори и никога няма да усетиш жега.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #73
                            До: Проект Г

                            Некой да има снимки или схема как минават маслените магистрали. Навремето ги свалих и са...а са много криви..има и денфер да гаси пулсациите на маслото...дирим в Гоогле ма никой не е снимал отдоло.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Проект Г

                              Турих новата перка и масления радиатор.

                              Масления радиатор както си пише...на 110С си отваря термостата и маслото си тръгва към радиатора...екстра.

                              Напраих супер дифузиор за перката...повдигнах радиатора та да го обдухва по-добре...обаче не...просто загрява по-бавно (па и без термостат)...около 40 минути на айдъл или поне 10 минути на 2000-2500об.

                              След като достигне работна температура...пак бавно си катери нагоре....

                              Вероятни причини:

                              Така и не чух прочутото за цепване на виското т.е. след като е втора употреба, начи е скапало.

                              Или радиатора който е чисто нов, но китайски е скапан...това също е много вероятно...шото вместо с много сплескани тръбички е с големи около ф6.

                              Кво да праим па са:

                              Чуда се как да зацепа виското и дали вобще е добра идея

                              ...щото у менюъла пише, че перката се върти с максимум 3000об/мин като на 4100 на двигателя, инерционен механизъм прекъсва циркулацията на силикона и откача перката.

                              ...т.е. ако и турна един 'пирон', ше я подкарам на поне два пъти по-бързо...и не се знае кво ше стане...има вероятност да я пратим в космоса.

                              Така и така съм направил стойка за радиатора за ТДС-а...да си зема един истински не китайски...пак ше да е втора употреба...което па втора употреба за радиатор си тъпо.

                              Абе ше стане некой ден.

                              П.С. Ше направа и тестове на ход, па ше видим.

                              Рапорт даден...ако некой мое да помогне, да се чуства поканен!!!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Проект Г

                                Пак аз с вьпроси - как е мерена температурата на мотора и колко си сигурен,че това което ти показва на таблото е реалната температра?

                                Виското не го зацепвай,че като скьса пробива капака,кьса маркучите на охлаждането,маркучите на радиатора за маслото на скоростите,пробива радиатора .Ако не ми вярваш веднага те свьрзвам с един който го е изпитал.

                                В момента един друг пич реди проект при който се монтира електрическа перка от 126 модела ПРЕД виското.Като/ако стане ще ти пусна жокерче.



                                Виското можеш да го пробваш по следния начин - на загряла кола или по-точно на зацепено виско пробвай да видиш колко оборота ще направи СЛЕД като изгасиш мотора.
                                Пак - зацепено виско не прави повече от 3-4-5 оборота при гасене на мотора.Ако при показание на таблото 110 градуса изгасиш мотора който е работил на нормалните си обороти и виското завьрти повече от 5 оборота ..............е за хвьрляне.
                                Мацни малко боичка на едно от перата на перката,че да броиш по-лесно и хвани кой да е да ти помага,някой който може да вьрти контактен ключ и да гаси мотор,а ти брой колко вьрти такованата перка.


                                Още един вьпрос - какьв е шанса да не е обезвьздушена системата при смяната на радиаторите?Температурата хубаво вьрви нагоре,но какво се включва - перки на климатика на колко храдуса и коя степен?Кога изключва климатика,на колко градуса?Като е пред завиране при пускане на парното охлажда ли и за колко време охлажда и до каква температура???


                                Още нещо - виското не играе роля при скорост НАД + - 40 километра в час.Просто толкова му е дебита,напьлно зацепено вади около 40 километра в час на вьздушната струя и до там.Мисьлта ми е,че ако загрява и на ход не ти е проблем виското,то толкова може - толкова свири.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X