Епа двигателя е от последните 560, с четири Y колектора и т.н.... абе последната 300 коньова версия....била е... ма преди 20 години. Са ше видим кат се поизчистат смесите, би требвало да тръгне повече от механичната инжекция.
Тия дни настройвахме...смеси от 14 до 12 ,абе икономично е настроен засега. Доста къси са му скоростите, ма ше тестваме как е на офроуд. Разтече се обаче автоматика...некъде от 'кекса' за съжаление. Чуда се ремонт или да си купа нова/стара...щото ремонта ше е бая пара...сигурен съм.
Е ти ся се сети, като го продавам. Аз тва ти го разправях преди три месеца
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Тия дни настройвахме...смеси от 14 до 12 ,абе икономично е настроен засега. Доста къси са му скоростите, ма ше тестваме как е на офроуд. Разтече се обаче автоматика...некъде от 'кекса' за съжаление. Чуда се ремонт или да си купа нова/стара...щото ремонта ше е бая пара...сигурен съм.
..некой да иска мостове 5.3 срещу 4.8 а?
Може да се включа...
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Тия дни настройвахме...смеси от 14 до 12 ,абе икономично е настроен засега. Доста къси са му скоростите, ма ше тестваме как е на офроуд. Разтече се обаче автоматика...некъде от 'кекса' за съжаление. Чуда се ремонт или да си купа нова/стара...щото ремонта ше е бая пара...сигурен съм.
..некой да иска мостове 5.3 срещу 4.8 а?
Мойте са 4.9 с мотор 300Д 88к.с., сещаш ли се каква мъка е? С твойте по добре ли ще съм, я кажи!?
абе май нема много смисъл...за 13км/ч повече на 4-та при 5500 об/мин
Проблема е че като посмятах...нема голема файда от по-бързи...разликата е минимална.
Днес се занимавах със светофарни стартове...много добре се получава...хората не мое да поверват как 'телпортира' тоя хладилник 'Мраз'. Проблема е че нещо няма сходимост или некви луфтове и след 70-80 на целата газ, трудно се държи курс направо. Трее да се ходи в гората иначе ше строша, я раздатка, я мостове.
Иначе старт на 4х4 (да не пребуксува) със подпрена спирачка, след 2-ра само на задно...изтъпевам май.
ако имаш силен мотор за бързи мостове, освен по висока скорост ще имаш и по-дълги скорости за изцеждане, значи по-голяма динамика. На бегачката карах с бързи мостове и имах 112км/ч макс на 6-та на бавните и се пълнеше оборотомера на прекъсвач. с по-бавните мостове нямаше и 100км/ч, а на бързите ползваш най много до 3-та. Мъртвец.
Сега, днес по-рано тествах новия проект с по-бавни мостове и е по-добре. явно мотора епо-силен от стария и зарежда добре на бързите с бавен мост, но не достатъчно силен за бързите мостове. Достигнах и по-висока мах скорост от преди.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар