Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    При дизела горивото постъпва в цилиндрите нагнетено и точно дизирано от помпата(ГНП).Със свалянето на гърнетата се увеличва скороста на изгорелите газове-няма какво да ги задържа,турбината се върти малко по-бързо,налягането на въздуха и респективно дебита в колекторите се увеличават.Ефект-по-малко върви.Защото сместа е бедна.Лечение-реглаж на ГНП.Желателно на стед.Или газ-анализатор.Ако пуснеш много нафта-също не върви.Ако го дозираш точно,може и да качи с някой процент.Знам че 3-5% е горе-долу.Но по скоро ще реве повече,отколкото да върви повече...
    Мише,ако си решил да се вкарваш във филм за мощност,сложи друга турбина.Малко по-голяма.Тогава ще стане по-мощна.Но е риск за двигателя.Зависи много.Евентуален проблем може да е греенето след това.А може и да изтропа.Ако го направиш с акъл,може и да стане.
    Интеркулера е нож с две остриета.За да има някакъв ефект,трябва да е голям и да се движиш с висока скорост.За да охлажда.В твоя случай какъвто и да сложеш е все тая.
    Е, явно моят приятел е прав, както винаги!!!
    Обясни ми абсолютно същото, което казваш!!!
    Няма да правя глупости!!!

    Коментар


    • #32
      До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

      Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
      нещо, което пропускаме в суматохата - изпускателните колектори; от тях зависи доста, особено с турбина;
      първо тях смени !
      Изпускателните колектори да ги сменя?!
      Това ще е голямо приключение, направо го забравям тоз вариант!!!

      Коментар


      • #33
        До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

        разликата между тези двете ще ти даде доста, а пък е и редно да се почне оттам; иначе втори път ще трябва да си преправяш цялата изпускателна система, когато ги смениш - неизбежно, щото вече си тръгнал по наклонената плоскост
        *картинките естествено са само примерни, не са за този двигател; трябва после да се прибави и термоизолация (картинка 3)
        Прикачени файлове
        Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

        Коментар


        • #34
          До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

          Мишо ,Твоят приятел е прав на мене на спринтера при последния снего- дъждо валеж след преминаване на една локва ми падна гърнето-то е едно а спринтера е 416-156 конски сили по шума не се усети много, но се усети на педала на газта давам газ а той не ще след 150 метра спрях да вида какво става и красота .това стана на 15 км преди Видин ,на една естакада се видах в чудо докато го върна на местото, а той немеца не мислил, че ще се минава през локви, държи го само скобата на меката връзка, и всичката вода от лявото колело отива право в гърнето.На времето ми беше чудно защо самарата има една ламарина отпред на средното гърне от края на тялото към тръбата сега разбрах защо.Но физически усетих как натискам педала а той не ще.

          Коментар


          • #35
            До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

            не бъркай липсата на ауспух със смяната му
            Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

            Коментар


            • #36
              До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

              Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
              разликата между тези двете ще ти даде доста, а пък е и редно да се почне оттам; иначе втори път ще трябва да си преправяш цялата изпускателна система, когато ги смениш - неизбежно, щото вече си тръгнал по наклонената плоскост
              *картинките естествено са само примерни, не са за този двигател; трябва после да се прибави и термоизолация (картинка 3)
              Тези колектори са без турбина!
              Такива си правих на джипа, когато бях със старият двигател, който беше без турбина!
              Тези с турбото са бая по-сложнички и изработката им ще отнеме сигурно седмици и много пари, като знам за обикновенните колко се изръсих, а пък човека, който ги прави,.............колко ме сърбя г..ъ!
              Ще погледна на колата, от която свалихме двигателя, оригиналната ауспухова система какво представлява и ще направя нещо подобно.

              Коментар


              • #37
                До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                Oт колекторите до меката връзка има докъм 1.5-2 метра.а самото гърне е 80 см.

                Мощността на двигатля зависи от входящото и изходящото налягане.Колекторите когато са направени правилно спомагат за намаляване на изходящото налягани на газовете.В случя с турбина те се смятат по по различен начин.

                Коментар


                • #38
                  До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                  не съдете по външния вид, колекторите са за турбо, но от друг автомобил
                  а щом не ти се занимава с "майстори", наистина най-смислено е да се копира оригиналната система;
                  като цяло отговорът на въпроса в заглавието излиза, че е: "зависи колко добре се изпипа" (това при положение, че се подразбира за положителен ефект)
                  Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X