Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

    В крайна сметка разликата в налягането пред и след турбината я върти. Намаляваш съпротивлението като махаш гърнета - налягането след нея пада с няколко процента, значи с толкова ще се вдигне и производителността и. Обаче номерът е, че като вкараш повече въздух трябва да впръскаш и повече гориво, само с въздух не става. И така... Синджир марка

    Коментар


    • #17
      До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

      Първоначално публикуван от bokostz Преглед на мнение
      абе брат несе притесняваи тва е изпробвано и доказано.
      ако искаш малко силичка в повечко се вратва турбинката и тогава 50кс - повече.
      как са врътва

      Коментар


      • #18
        До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
        как са врътва

        ааааа обяснения на нужното мястоо

        boko
        Jeeep---KIA
        https://www.facebook.com/autoboko/

        Коментар


        • #19
          До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

          Едно такова дизелово моторче е около 100-150 кончета. 50 к.с. са 30 % от тая работа . Ако с едно навиване на байпаса това ставаше те хората щяха да си го махат. Не би трябвало да има осезателна промяна при махане на гърнетата, то верно че те са съпротивление,ама и успокояват и пулсациите. Така че карай по пътя на пробата и грешката, то друг начин няма, смятането е голям филм с неясен край. Успех, важното е каквото и да правиш да те радва.

          Коментар


          • #20
            До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

            а за байпаса ли каза колегата.нъц не става.моя го въртях как ли не.и даже му откачах щангата ама нищо не качи.само пушека увеличи.

            Коментар


            • #21
              До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
              а за байпаса ли каза колегата.нъц не става.моя го въртях как ли не.и даже му откачах щангата ама нищо не качи.само пушека увеличи.
              Ами според теб на какво друго може да се повлияе в една турбина. Аз по скоро бих си монтирал голям охладител, ама трудно се намират качествени и с голям дебит и ниско съпротивление на входящия поток.

              Коментар


              • #22
                До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                а за байпаса ли каза колегата.нъц не става.моя го въртях как ли не.и даже му откачах щангата ама нищо не качи.само пушека увеличи.

                boko
                Jeeep---KIA
                https://www.facebook.com/autoboko/

                Коментар


                • #23
                  До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Ами според теб на какво друго може да се повлияе в една турбина. Аз по скоро бих си монтирал голям охладител, ама трудно се намират качествени и с голям дебит и ниско съпротивление на входящия поток.

                  за интеркоолер ли става въпрос.
                  boko
                  Jeeep---KIA
                  https://www.facebook.com/autoboko/

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                    иска да каже че натяга байпаса на турбото и турбината на високи обороти вдига повече налягане от заводското, което не го препоръчвам за на Мишо джипа , не е проблем на нафтовата помпа да се увеличи нафтата и т.н., но по добре надеждно отколкото счупен двигател
                    Мише сложи една идея по-голяма тръба и само едно гърне по системата

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                      Ами за така наречения междинен охладител. И аз се чудя на темата, та нали идеята на тия мотори е дълъг живот и висок въртящ момент на ниски обороти, и не на последно място икономията. Аз сега карам с 4.0ТД Р6 и на пресечен ми гори около 20/100, не ми идва на акъла да си въртя турбината. Преди карах с 3.9 В8 и ми отиваше и до 66/100, е да вървенето и кефа бяха други, ама всичко си има предназначение и съответната цена. Та за какво говорим и какво търсим.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                        Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                        Понеже днес влязохме в малко спорче с един приятел, да попитам -
                        Според вас ще има ли ефект, повишаване, поне малко, на мощността на голям турбо-дизелов двигател, 300 ТД, 147 к.с. Мерцедес, за да бъда по-конкретен, ако освободя аспусите?
                        Демек да махна всички гърнета и да има само една голяма тръба, примерно ф76, вместо гърнета?
                        Имам откъслечни спомени, че цялата система се смята и настройва на резонансна честота (честоти)... Не помня обаче как става това за целия диапазон от обороти.

                        При определени условия можеш да получиш по-голяма мощност отколкото без ауспух (но едва ли това важи за всякакви обороти).

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                          При дизела горивото постъпва в цилиндрите нагнетено и точно дизирано от помпата(ГНП).Със свалянето на гърнетата се увеличва скороста на изгорелите газове-няма какво да ги задържа,турбината се върти малко по-бързо,налягането на въздуха и респективно дебита в колекторите се увеличават.Ефект-по-малко върви.Защото сместа е бедна.Лечение-реглаж на ГНП.Желателно на стед.Или газ-анализатор.Ако пуснеш много нафта-също не върви.Ако го дозираш точно,може и да качи с някой процент.Знам че 3-5% е горе-долу.Но по скоро ще реве повече,отколкото да върви повече...
                          Мише,ако си решил да се вкарваш във филм за мощност,сложи друга турбина.Малко по-голяма.Тогава ще стане по-мощна.Но е риск за двигателя.Зависи много.Евентуален проблем може да е греенето след това.А може и да изтропа.Ако го направиш с акъл,може и да стане.
                          Интеркулера е нож с две остриета.За да има някакъв ефект,трябва да е голям и да се движиш с висока скорост.За да охлажда.В твоя случай какъвто и да сложеш е все тая.
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                            Плюс хубави антифони.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                              От това, което съм чел за премахването на гърнетата имам впечатление, че е нож с две остриета. Цялата система е смятана и скоростта на газовете е много важна за правиланата работа на двигателя. Друг въпрос е дали има някакви датчици на изходния колектор.

                              Брат ми имаше следните проблеми с бензинов двигател след като някакъв "майстор" му направи ауспусите "както трябва" - поради нарушаването на системата се губеше завихряне на газовете около ламбда сондата - компютъра работеше нон стоп в safe mode. Колата гореше като ламя и беше също толкова тромова.

                              На камион Ивеко съм виждал ефекта след като се скъса връзката от турбото до гърнето - просто спря да върви. 8 цилиндъра, 14000 кубика умряха. Основно пушеше и вдигаше шум. Компютъра беше насъбрал една кофа грешки задари дебитомера на входния колектор.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ще има ли ефект освобождаването на аспусите при голям Турбо Дизелов двигател?

                                нещо, което пропускаме в суматохата - изпускателните колектори; от тях зависи доста, особено с турбина;
                                първо тях смени !
                                Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X