От: Дали и как ще тръгне..???
И аз съм чувал за тези цифри.
От @голди е купил тунингована кола с 2,3 16кл-дърво, което блокира пред стадиона, както се оказа, бе с нормален 102-мотор с присадена 16кл-глава.
за 20 и кусур лева и с купе-трагедия. Плати на сервиза под моста за монтаж на окачване и разни работи по купето още 8-9. за насаждането на мотора май пак толкова му отидоха...
не че на е по плађнето, но разви си собствен усет за какво му се дава и за какво не.
И сгреши. Сега се съди с този дето му слага мотора . Както и да е.
Колкото до ускорението на моя с компресора, бях писал за около 14сек от 0-100.*
С федима бутонки 235/85/16. Каймана е малко по-тежък. За мотор с 240 к.с. и с подбрана кутия няма да е проблем близко ускорение. просто мойта кола е 1900кг и с мотор колкото "пазарска чанта".
Послушайте ми съвета за инсталацията и ск. кутия.
Какви са мостовете.
И аз съм чувал за тези цифри.
От @голди е купил тунингована кола с 2,3 16кл-дърво, което блокира пред стадиона, както се оказа, бе с нормален 102-мотор с присадена 16кл-глава.
за 20 и кусур лева и с купе-трагедия. Плати на сервиза под моста за монтаж на окачване и разни работи по купето още 8-9. за насаждането на мотора май пак толкова му отидоха...
не че на е по плађнето, но разви си собствен усет за какво му се дава и за какво не.
И сгреши. Сега се съди с този дето му слага мотора . Както и да е.
Колкото до ускорението на моя с компресора, бях писал за около 14сек от 0-100.*
С федима бутонки 235/85/16. Каймана е малко по-тежък. За мотор с 240 к.с. и с подбрана кутия няма да е проблем близко ускорение. просто мойта кола е 1900кг и с мотор колкото "пазарска чанта".
Послушайте ми съвета за инсталацията и ск. кутия.
Какви са мостовете.
Коментар