Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Е, кво стана сега? ... Почнахте да навивате човека как да си направи Диското да върви със 150..
    Тук нещо не разбирам - нашите 2 Д2 си вървят добре със 150 км/ч без проблеми. Жена ми казва, че е карала нейното със 160 от Пловдив до Сф.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #32
      От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Тук нещо не разбирам - нашите 2 Д2 си вървят добре със 150 км/ч без проблеми. Жена ми казва, че е карала нейното със 160 от Пловдив до Сф.
      Това беше образно казано, но предполагам вашите си вървят със 150 защото са с щатните 29" гуми. Оплакването в началото на темата е от невървеж на Диско 2.

      Коментар


      • #33
        От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Това беше образно казано, но предполагам вашите си вървят със 150 защото са с щатните 29" гуми. Оплакването в началото на темата е от невървеж на Диско 2.

        Явно моето не е много от вървежните , аз съм реалист и не обичам да хваля нещо повече от колкото заслужава .
        Днес го карах и на една права на 4 с пъна газ направи 125км и забелязах,че оборотите бяха малко под 4000, но и не можаха да преминат 4000, това дали е нормално?
        Мене скоростта не ме вълнува, не вдигам повече от 100км по асвалт, че гумите са ми бутонки и много жужат
        Друго ме дразни в това Диско, залепя газта до пода и никакво раздвижване, няколко секунди няма никой, а и след това започва да набира като бабичка.
        Свалих маркуча и погледнах EGR вътре беше доста чист, даже снимка ми направих.
        Сега ще кача малко снимки.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112859.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5621270

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112858.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5621268

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112866.jpg
Прегледи:1
Размер:151.5 КБ
ID:5621269
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-11-14, 08:30.

        Коментар


        • #34
          От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

          Ето още 3-4 снимкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112869.jpg
Прегледи:1
Размер:198.4 КБ
ID:5621272Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112870.jpg
Прегледи:1
Размер:211.0 КБ
ID:5621273Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150320112871.jpg
Прегледи:1
Размер:203.4 КБ
ID:5621274

          Коментар


          • #35
            От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

            Да не е автомат това? Че там може да има и други причини за невървежа...
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #36
              От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

              Не,ръчка е колега,даже няма и блокаж на раздатката . След една седмица го почвам,само да дойде тръбичката за EGR и режа и средното гърне.

              Коментар


              • #37
                От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Да не е автомат това? Че там може да има и други причини за невървежа...
                Той да го спъне с още по агресивни гуми и пак да се оплаква.
                Колега я сложи едни шосейни гуми и после го мъчи добичето.......

                Коментар


                • #38
                  От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                  Ами при мен и Радо от Габрово имаше проблем именно с мощността, даже на Любимец така бяхме. Виж уестгейта, моя си го смених и всичко е ОК. И връзките към него.
                  Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                  "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                  "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                    Тук не те разбирам,аз карам само по гората,какви други гуми да слагам ?

                    Виж замислям се за по-голям интеркулер

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                      Цялата тази година карам с МТ на БФ и доста го юркам по магистралата и с тях си върви със 140.
                      Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                      "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                      "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                        Трябва да дам да го качи някой които има диско като това и да ми кажи има ли проблем или така си вървят

                        Коментар


                        • #42
                          От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                          Първоначално публикуван от batevasko8898 Преглед на мнение
                          Трябва да дам да го качи някой които има диско като това и да ми кажи има ли проблем или така си вървят
                          Ми не, не си вървят така, ако няма някакъв проблем. Докато чакаш нещата за ЕГР-а и ако няма къде да го закачиш на диагностика, откачи дебитомера и покарай така. Ако се промени към по-добре, поръчваш оригинален дебитомер. Или продължаваш да караш с разкачен.
                          При теб би трябвало МАР-сензора да е еднакъв с този на кутията на филтъра - размени ги и пак покарай да видиш има ли разлика.
                          Ако не усетиш съществена разлика от тия манипулации, следват проверки по пътищата на въздуха и на горивото. Така, както го описваш, съм по-склонен да търся откъм горивото - задръстен филтър, издухан FPR, задръстена цедка на помпата или слаба помпа.
                          При всички положения е най-добре първо да се закачи и да се прочете, включително и в движение и да се види дали няма някакви аномалии по датчиците.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                            Първоначално публикуван от batevasko8898 Преглед на мнение
                            Тук не те разбирам,аз карам само по гората,какви други гуми да слагам ?

                            Виж замислям се за по-голям интеркулер
                            Колега тежки са тия регенерати дето си обул....

                            Колегата от Ямбол ти е отговорил, всяка друга добра кална гума е по добра от регенерат.

                            След като разтовариш трансмисията, после другите тунинг екстри.

                            Това с мудната кола ще те хлъзне по едно голямо нанадолнище, а не е да не съм и аз по тоя път макар да съм с единица.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Ми не, не си вървят така, ако няма някакъв проблем. Докато чакаш нещата за ЕГР-а и ако няма къде да го закачиш на диагностика, откачи дебитомера и покарай така. Ако се промени към по-добре, поръчваш оригинален дебитомер. Или продължаваш да караш с разкачен.
                              При теб би трябвало МАР-сензора да е еднакъв с този на кутията на филтъра - размени ги и пак покарай да видиш има ли разлика.
                              Ако не усетиш съществена разлика от тия манипулации, следват проверки по пътищата на въздуха и на горивото. Така, както го описваш, съм по-склонен да търся откъм горивото - задръстен филтър, издухан FPR, задръстена цедка на помпата или слаба помпа.
                              При всички положения е най-добре първо да се закачи и да се прочете, включително и в движение и да се види дали няма някакви аномалии по датчиците.
                              В понеделник,ще го вкарам в сервиз да видя какво ще се произнесат майсторите. Ще пробвам да разкача и дебитомера. Горивния филтър го сменях скоро.Ще пробвам да махна въздушния да видя някакво подобрение дали ще има. След една седмица ще правя каквото ме посъветваш колега.Доверявам ти се напълно

                              Коментар


                              • #45
                                От: Дифендър 2007 с 2.4 мотор дизел ми се върти в главата да взема !???

                                Първоначално публикуван от Vasil Botev Преглед на мнение
                                Колега тежки са тия регенерати дето си обул....

                                Колегата от Ямбол ти е отговорил, всяка друга добра кална гума е по добра от регенерат.

                                След като разтовариш трансмисията, после другите тунинг екстри.

                                Това с мудната кола ще те хлъзне по едно голямо нанадолнище, а не е да не съм и аз по тоя път макар да съм с единица.
                                Тежки, тежки... колко да са тежки? Все пак са видно близки до стандартния размер. Мойто беше с 33-ки и преди чипа. Така, както е описано тук, се е държало в два случая - в първия се беше спукала мембраната на FPR-a и не държеше никакво налягане (много бързо премина в състояние на гаснене в движение), във втория сажди от пропуснали дифтунги на инжекторите бяха бетонирали цедката на помпата в резервоара. Разликата след чипа е, че в момента може да се кара почти без да се минават 2300 оборота, независимо от баира.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X