От: Още едно Дискавъри  TD5 на хоризонта !
Здравейте колеги, отдавна не съм писал, но претърпях малко ремонт на дясното коляното след ски изпълнения и това ме възпрепятства. След смяната на съединител и маховик, скоростите влизат перфектно, но онова виене си остана, сега се чува само сутрин като се пали студена и опиташ да тръгнеш. Уж провериха помпите на съединителя и всичко е ОК, ама де да видим, ще му търсим косурите. Онзи ден ме возиха, тъй като още чичо доктор не ми дава да карам и след изкачване на един не толкова стръмен баир, светнаха трите лампи на таблото " светата тройца " , след спускането угаснаха, пак ще търся косурите му. И последно, "Умния"
 след ски изпълнения и това ме възпрепятства. След смяната на съединител и маховик, скоростите влизат перфектно, но онова виене си остана, сега се чува само сутрин като се пали студена и опиташ да тръгнеш. Уж провериха помпите на съединителя и всичко е ОК, ама де да видим, ще му търсим косурите. Онзи ден ме возиха, тъй като още чичо доктор не ми дава да карам и след изкачване на един не толкова стръмен баир, светнаха трите лампи на таблото " светата тройца " , след спускането угаснаха, пак ще търся косурите му. И последно, "Умния"  джанбаз беше залепил пепелника, стойката за чаши и чекмеджето за дребни вещи, та въпроса ми е дали тези три компонента са отделни от целият основен панел или се сменя целият панел имам предвид този който е около климатроника, CD-то и т.н. Поздрави и спорен ден !
 джанбаз беше залепил пепелника, стойката за чаши и чекмеджето за дребни вещи, та въпроса ми е дали тези три компонента са отделни от целият основен панел или се сменя целият панел имам предвид този който е около климатроника, CD-то и т.н. Поздрави и спорен ден !  
							
						
					Здравейте колеги, отдавна не съм писал, но претърпях малко ремонт на дясното коляното
 след ски изпълнения и това ме възпрепятства. След смяната на съединител и маховик, скоростите влизат перфектно, но онова виене си остана, сега се чува само сутрин като се пали студена и опиташ да тръгнеш. Уж провериха помпите на съединителя и всичко е ОК, ама де да видим, ще му търсим косурите. Онзи ден ме возиха, тъй като още чичо доктор не ми дава да карам и след изкачване на един не толкова стръмен баир, светнаха трите лампи на таблото " светата тройца " , след спускането угаснаха, пак ще търся косурите му. И последно, "Умния"
 след ски изпълнения и това ме възпрепятства. След смяната на съединител и маховик, скоростите влизат перфектно, но онова виене си остана, сега се чува само сутрин като се пали студена и опиташ да тръгнеш. Уж провериха помпите на съединителя и всичко е ОК, ама де да видим, ще му търсим косурите. Онзи ден ме возиха, тъй като още чичо доктор не ми дава да карам и след изкачване на един не толкова стръмен баир, светнаха трите лампи на таблото " светата тройца " , след спускането угаснаха, пак ще търся косурите му. И последно, "Умния"  джанбаз беше залепил пепелника, стойката за чаши и чекмеджето за дребни вещи, та въпроса ми е дали тези три компонента са отделни от целият основен панел или се сменя целият панел имам предвид този който е около климатроника, CD-то и т.н. Поздрави и спорен ден !
 джанбаз беше залепил пепелника, стойката за чаши и чекмеджето за дребни вещи, та въпроса ми е дали тези три компонента са отделни от целият основен панел или се сменя целият панел имам предвид този който е около климатроника, CD-то и т.н. Поздрави и спорен ден !  
							
						






 ,само да споделя, че при пълен ляв / десен предните гуми опират леко отпред в подкалника, ще има малко перформанс и мисля, че ще стане добре. Снимки утре или уикенка.
 ,само да споделя, че при пълен ляв / десен предните гуми опират леко отпред в подкалника, ще има малко перформанс и мисля, че ще стане добре. Снимки утре или уикенка.

Коментар