Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Значение ъгъла на перките на водната помпа РР П38 2,5DSE, 96

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

    Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
    Колата загрява при натоварване - баир, теглене на "нещо" и др.подобни. Оборотите в тези случаи са около 2500 - 3000. Тогава какво ще предложиш?
    Това означав, че двигателя работи на границата на критичния праг, секунда преди прегряване. С риск да поема нови обвинения, а замислял ли си се дали губи от охладителната течност ?
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

    Коментар


    • #47
      От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

      Само за илюстрация, на сложността на въпроса, показвам по-долу, как изглежда характеристиката на една турбопомпа - дебит, в зависимост от налягането. Когато се намесят и оборотите, става още по-сложно...



      П.П. В бързината съм разменил дебит/налягане, но разликата не е голяма.
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #48
        От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

        При конкретния автомобил условията на работа на двете помпи са приблизително еднакви.Която и да сложиш параметрите на работа на системата няма да се променят значително.
        По скоро алгоритъма на решаване на проблема трябва да започне с проверка на техническото състояние на елементите от системата един по един.

        1.Провери дали не превърта турбинката в оста на помпата.Провери както ти написах растоянието от края на перките до блока-трябва да е минимално
        2.Провери радиатора за запушване-промии го със препарат за промиване или можеш да сложиш във 10 кофа с вода 100 грама оцет и да го промиеш.
        3.Слагаш нермостата в една тенжера и го вариш с термометър за да видиш кога отваря и затваря.
        4.След като си убеден ,че това е изправно събираш системата.
        5.Ако радиатора заводски има дифузьор и ти си го махнал по добре го възстанови
        6.Залей антифриз
        7.Запали двигателя и провери момента на включване на виско муфата или термодатчика- тази операция можеш да я направиш с контролен термометър ,за да провериш колко точно ти показва часовника за темепературата на таблото.
        Ако вентилаторите имат два режима на работа провери дали работят и двата или само втория.
        Опелите при включен климатик работят на температура 95-100 градуса.
        Последно редактирано от Георги Крумов; 14-07-10, 10:49.

        Коментар


        • #49
          От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

          Ето ги снимките.











          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-07-10, 21:29.
          Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
          Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

          Коментар


          • #50
            От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

            Ужас. Каква е тая помпичка? Баси, не знаех, че е толкова малка.

            На 200тди е....може би 2 пъти по-голяма:

            Коментар


            • #51
              От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

              Сложи си новата помпа.
              А при тебе вътре в мястото където влиза работното колело, би трябвало да има някакъв остър ръб по целия диаметър.Това е делителната повърхност на ниското от високото налягане.Това би трябвало да се намира точно където свършва работното колело в страната към шайбата -на снимката има един канал.Това е важният диаметър.Ако можеш да замериш по някакъмв начин с колко е по голям от диаметъра на работното колело.Мисля ,че хлабината би трябвало до бъде 0.5 мм.
              Дано да ме разбра.
              Практическа разлика в работното налягане няма.

              Коментар


              • #52
                От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                Ще приема съвета на колегата FLY_FREE и ще си сложа "новата", черната, с по-малкото лопатки помпа. А за греенето, след като съм изпосменил вече всичко без главата на двг, радиатора отива на ремонт - отваряне и чистене....дано да е от него, че.....
                Поздрави и благодарности на всички колеги включили се в опита за разсъждения по темата, която пуснах!
                С благодарности!
                Модераторите могат да заключат темата, освен ако някой не иска да дискутира още по този въпрос.
                Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                Коментар


                • #53
                  От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                  И аз бих избрал по-новата(черната)!
                  За радиатора бих ти препоръчал,като го свалиш да го напълниш около 70-80% с чист оцет и отвреме-навреме да го разклащаш здраво.И така няколко часа....Накрая го промий идеално!Ако искаш снимай какво ще се излее накрая!
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                    И аз бих избрал по-новата(черната)!
                    За радиатора бих ти препоръчал,като го свалиш да го напълниш около 70-80% с чист оцет и отвреме-навреме да го разклащаш здраво.И така няколко часа....Накрая го промий идеално!Ако искаш снимай какво ще се излее накрая!
                    След тази процедура направо ще е за нов радиатор В което няма лошо де
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      След тази процедура направо ще е за нов радиатор В което няма лошо де
                      Защо-тази процедура съм я правил на всичките си досегашни коли(5) и не е имало никакъв проблем...
                      Дори на първата(Лада) го правих 2 пъти.В зависимост от времето,което съм имал съм ги джуркал и киснал от 2 до 4 часа с чист оцет
                      Това е личен опит-инак сигурно има риск нещо да се разяде,знам ли...?
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                        Интересно. Авторът няколко пъти ви напомни, че проблемът с прегряването изобщо се разглежда в друга тема. Тук въпросът беше за помпата, той беше изяснен в подробности, доколкото позволява всеобщото форумно познание.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Ами не беше днес както е темата, но в петък при Митко Игнатов смених:
                          водна помпа, радиатор, махнахме съчмата и пробихме малък допълнителен отвор на термостата.
                          Радиатора бе спукан в горната част на ребрата:
                          ,
                          а водната помпа макар да изглежда нова се оказа с разбити лагери:

                          Причината за тези 'убавини се оказаха ей тия сладурчета:

                          които изпаднаха от отвора на помпата в блока.
                          Общо взето се установи, че когато машината е била в Италия, най-вероятно оста е превъртяла, но
                          на местните "майстори" не им се е занимавало да пипат в топлото дали не е останало още нещо и направо са набили новата помпа.
                          Сега след подмяната, да чукна на дърво, нещата заспаха.
                          Поздрави
                          "Bis dat qui cito dat"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Значение ъгъла на перките на водната помпа РР П38 2,5DSE, 96

                            Дам тези помпи с пласмасовите перки са много хубави На моя виското я издърпа барабар с лагерите и фибарчето, та като тръгнах да търся се видях в чудо като си мислех че моята е по къса а тези които ми предлагат на магазините са по дълги. В краина сметка се спрях на Colbenshmits или нещо такова беше със чугунена турбинка и зегерка от към страната на лагерите да не може да я дърпа виското А колко то до радиатора дошло му е времето моя и той се разцепи от там, не препорчвам аломиниев казан, поне на мен неможаха да ми го направят аз смених с нов

                            ПС. Смяна на водна помпа, радиатор и виско забравих какво е да грее. Преди очите ми постоянно бяха на 4-ри да не загрее(направо като навик), вече даже и не гледам

                            Коментар


                            • #59
                              От: Значение ъгъла на перките на водната помпа РР П38 2,5DSE, 96

                              От скромния ми опит с охладителната система на автомобила ще кажа едно-две неща.
                              1. Така нареченото пласмасово казанче е от термореактивна пласмаса (вид бакелит),може да се възстанови на вид но не и по функционалност.
                              2. От снимката е видно че радитора е меден (месингов)поне така виждам, на такъв радиатор е нормално да се сложи медно казанче.
                              3. Казанче от алумин може да се монтира на алуминиев радиатор, с изключение на радиаторите при които уплътнението между тръбичките и основата на казанчето е гума.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X