Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

    Мисля,че всички 300 тди са с гумени карета,но несъм напълно сигурен.Поне аз несъм срещал 300 тди да е с кръстачка отзад.
    0885719173-Красимир

    Коментар


    • #17
      От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

      Дано не бъркам, ама май за въпросното каре става на въпрос.
      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

      Коментар


      • #18
        От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

        Колеги, в моя случай фланците на задните дифове на 200 и 300 тди са взаимозаменяеми. Аз януари месец взех заден диф от 300 тди, за да го сложа на моя 200 тди. С обратен чук се избива една капачка, която държи фланеца, вади се самия фланец, който е по-дълъг от този на 200 тди, и се слага старият. Но при мен може да е частен случай, защото моето диско е ноември 93-а, а то е с 24 шлица на полуосите, както и на пиньона, а не с 10 шлица на полуосите, като на тези преди него, за пиньоните им не знам какви са. Така че може и да съм извадил късмет. Само размених фланците и край. Има ли вероятност моят да е междинен модел между 200 и 300 тди? На един приятел е октомври 93-а, и е с 10 шлица и по-тънки задни радиални щанги.
        Последно редактирано от angel_drakata; 05-05-11, 14:09.
        Land Rover Discovery 200TDI

        Коментар


        • #19
          Гумено каре Диско 1 300ТД

          Имам следните въпроси. Колко изкарва гуменото каре при нормална експлоатация ? В гугъл на TVF100010 излизат няколко модела като при някой дават и една втулка още . Къде се слага тази втулка , при мен такава няма .Цени най различни в Дару Кар - 98лв с въпросната втулка . Моето каре го купих за около 35лв от магазина на ул. Сердика и вече е за смяна , около 8000км пробег .

          Коментар


          • #20
            От: Гумено каре Диско 1 300ТД

            Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
            Имам следните въпроси. Колко изкарва гуменото каре при нормална експлоатация ? ....
            Ами аз от около две години (около 25 хиляди км) карам с това, с което купих Диското. Въобще не ми приличаше на сменяно от както е станала кола. Нацепено е, но не съм усетил проблеми от към същото.

            Коментар


            • #21
              От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Най-накрая отделих няколко часа да поправя един съществен конструктивен недостатък, който се появи след лекото повдигане на окачването (35мм), а именно ъгъл между кардана и пиньона. В следствие на увеличения ъгъл гуменото каре трябва да се подменя три пъти по-често от маслото на двигателя! Решението е подмяна на кардана. Процедурата е сравнително лека, ако се разполага с канал. Има един елемент - FTC3707, който стърчи от фланеца на пиньона и влиза в кардана през гуменото каре, предполагам за осигуряване при скъсване на гуменото каре. Та този елемент ми отне доста време. Оказа се, че е набит във фланеца към диференциала и залепен с Loctite. Тук е описано по-подробно отстраняването му.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4713.JPG
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5321279Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4715.JPG
Прегледи:2
Размер:85.0 КБ
ID:5321280Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4717.JPG
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:5321281Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4719.JPG
Прегледи:1
Размер:70.0 КБ
ID:5321282Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4720.JPG
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5321283Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4721.JPG
Прегледи:1
Размер:73.9 КБ
ID:5321284

              Коментар


              • #22
                От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
                Най-накрая отделих няколко часа да поправя един съществен конструктивен недостатък, който се появи след лекото повдигане на окачването (35мм), а именно ъгъл между кардана и пиньона. В следствие на увеличения ъгъл гуменото каре трябва да се подменя три пъти по-често от маслото на двигателя! Решението е подмяна на кардана. Процедурата е сравнително лека, ако се разполага с канал. Има един елемент - FTC3707, който стърчи от фланеца на пиньона и влиза в кардана през гуменото каре, предполагам за осигуряване при скъсване на гуменото каре. Та този елемент ми отне доста време. Оказа се, че е набит във фланеца към диференциала и залепен с Loctite. Тук е описано по-подробно отстраняването му.

                [ATTACH=CONFIG]386474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386477[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386479[/ATTACH]
                И аз направих същата процедура още при късането на първото гумено каре.Само че аз нищо не купувах а използвах кардана от старото ми 200 тди и фланец от диференциал със 24 шлицови полуоски.Колко е фланеца и кардана??
                0885719173-Красимир

                Коментар


                • #23
                  От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Фланеца не си спомням колко струваше - купувах го лятото, заедно с гуменото каре от Крис от Момин сбор, а кардана от падок - 62 паунда без ДДС. Гуменото каре беше от най-евтините, понеже бях решил да сменям кардана, а със старото каре нямаше да мога да финиширам на Емине-Ком.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
                    Фланеца не си спомням колко струваше - купувах го лятото, заедно с гуменото каре от Крис от Момин сбор, а кардана от падок - 62 паунда без ДДС. Гуменото каре беше от най-евтините, понеже бях решил да сменям кардана, а със старото каре нямаше да мога да финиширам на Емине-Ком.
                    Аз сега си сглобявам и втотото Диско и мисля да оправя и неговия кардан така.Но сега нямам кардан и фланец и затова се поинтересувах от цената.Фланец мога да сваля от някой диференциал но другия кардан е прецакан.Тефлоновото покритие на шлиците е скъсано а не успях да намеря къде го възстановяват.
                    0885719173-Красимир

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                      Аз сега си сглобявам и втотото Диско и мисля да оправя и неговия кардан така.Но сега нямам кардан и фланец и затова се поинтересувах от цената.Фланец мога да сваля от някой диференциал но другия кардан е прецакан.Тефлоновото покритие на шлиците е скъсано а не успях да намеря къде го възстановяват.
                      Мисля че в Кубрат има някаква фирма, която ги възстановява, но не знам подробности - качество, цена.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        А нищо не казваш за помощника който поне 170 пъти опъва и отпуска ръчната спирачка...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          А нищо не казваш за помощника който поне 170 пъти опъва и отпуска ръчната спирачка...
                          Че какво толкова сте нагласяли,че сте опъвали толкова пъти ръчната спирачка???
                          0885719173-Красимир

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Не 170 а 3 пъти!!! Но за развиването на болта на фланеца помогна с 95Nm.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                              Че какво толкова сте нагласяли,че сте опъвали толкова пъти ръчната спирачка???
                              Ами Данчо се гевези, и иска кардана да му е винаги в удобна за работа позиция, та затова.

                              Хайде, нека да съм преувеличил, да не са 170 пъти, може да са били 150, ама доста километраж навъртях да ходя да отпускам и да опъвам наново ръчната

                              За компенсация на загубените калории ще трябва да почерпи от новите наденици и домашното мерло
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                                Аз сега си сглобявам и втотото Диско и мисля да оправя и неговия кардан така.Но сега нямам кардан и фланец и затова се поинтересувах от цената.Фланец мога да сваля от някой диференциал но другия кардан е прецакан.Тефлоновото покритие на шлиците е скъсано а не успях да намеря къде го възстановяват.
                                Фирма “Риткард” ЕООД извършва консултации, разработка, изработка и ремонт на всички видове карданни предавки за транспорта, промишлеността и земеделието. Фирмата разполага с база и дългогодишен опит в тази дейност. Единствено “Риткард” ЕООД извършва уплътняване на подвижни и неподвижни шлицеви връзки. Ето само някой от услугите по ремонта на карданните предавки:
                                • Цялостна диагностика на
                                кардан
                                • Смяна на каре
                                • Смяна на тръба
                                • Смяна на опорен лагер
                                • Удължаване / скъсяване на кардани
                                • Уплътняване на шлицеви двойки (нанасяне и подмяна на антифрикционен слой)
                                • Смяна на шлицеви двойки
                                • Динамичен баланс на кардани
                                Фирмата работи както със собствени резервни части, така и с такива на клиента.

                                База:

                                инж. Иван Тончев Иванов
                                Адрес: гр. Кубрат 7300, ул. Детелина, №5
                                Тел./Факс: 0838 7 5005, GSM 0888442447

                                Аз тефлонирах там предния кардан за 90лв.За сега нямам грижи.Камионджиите казват,че изкарват по 100 000км с този ремонт.
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X