Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

    Първоначално публикуван от ZAPRIN MITKOV Преглед на мнение
    Колеги искам да ви покажа карето което съм монтирал на моето Диско 1 300tdi. карето е от УАЗ и вече около година го карам така без проблеми.
    Преди това след монтаж на окачване +2 инча смених две гумени карета за по малко от 100 км.
    Ъгълът който се получи след лифта беше голям за гуменото каре.
    И аз вече съм с такъв за което съм много благодарен на колегата ZAPRIN MITKOV.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010120061936.jpg
Прегледи:1
Размер:201.2 КБ
ID:5387015Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010120061937.jpg
Прегледи:1
Размер:249.4 КБ
ID:5387016Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010120061938.jpg
Прегледи:1
Размер:232.3 КБ
ID:5387017

    Коментар


    • #47
      От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

      Първоначално публикуван от stoqn78 Преглед на мнение
      И аз вече съм с такъв за което съм много благодарен на колегата ZAPRIN MITKOV.[ATTACH=CONFIG]466940[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]466941[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]466942[/ATTACH]
      Тази джиджавка минава ли някакъв баланс?И още един въпрос,от кой УАЗ ставаше кардана?Някъде сме го дискутирали този въпрос,но не ми се рови да го търся.

      Коментар


      • #48
        От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

        Аз на моето диско му направих преден от заден за УАЗ 469 и после го скъсих. Ако се пражи по белязки и на струг няма нужда от баланс. При мен нямаше проблеми. За заден ще трябва удължаване.
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • #49
          От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
          Тази джиджавка минава ли някакъв баланс?И още един въпрос,от кой УАЗ ставаше кардана?Някъде сме го дискутирали този въпрос,но не ми се рови да го търся.
          Ако събереш цената на кардана от уаза, рязането, заваряването и баланса ще подминеш тази на нов такъв (смятал съм го).
          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

          Коментар


          • #50
            От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

            Дали. На мен ми изляоха сметките. Нов от магазина кардан за Уаз - 85 лв. За стругар - около 40лв. Баланс не се наложи. Нов кардан от Англия тунингов излиза адско много пари. Да се има предвид, че аз сложих от Уаз заради една много важна причина- имах лифт и ми трябваше кардан който да работи на голям ъгъл. Тунингов за ЛР с ъгъл 35 градуса беше над 100 паунда. На Уаз кардана работи до около 32-33 градуса- мерил съм го.
            Land Rover Defender 110SW 300tdi

            Коментар


            • #51
              От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

              Това с градусите най-ме впечатлява в кардана на УАЗ-а.Имам едно тресене в предния кардан,незнам дали е от кардана или от гумите или пък от лифта,но като цяло мисля да тунинговам един УАЗ-ов и да видя какво ще се получи.

              Коментар


              • #52
                От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                Точно от там е. И аз имах ама много леко. И имах само 2"пружини и малко корекция на петите на пружината още около 1" та грубо 3". След смяната с новия кардан нещата се оправиха.Важното е да се направи точно, за да няма грешки.
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #53
                  От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                  Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                  Ако събереш цената на кардана от уаза, рязането, заваряването и баланса ще подминеш тази на нов такъв (смятал съм го).
                  Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                  Дали. На мен ми изляоха сметките. Нов от магазина кардан за Уаз - 85 лв. За стругар - около 40лв. Баланс не се наложи. Нов кардан от Англия тунингов излиза адско много пари. Да се има предвид, че аз сложих от Уаз заради една много важна причина- имах лифт и ми трябваше кардан който да работи на голям ъгъл. Тунингов за ЛР с ъгъл 35 градуса беше над 100 паунда. На Уаз кардана работи до около 32-33 градуса- мерил съм го.
                  В твоите сметки не виждам заварката и баланса!
                  Незнам как реши, че няма нужда от баланс, но си е твоя воля. Надявам се си наясно от последиците от небалансиран кардан?
                  И на кое казваш "адско много пари" - да караш нещо изчислено и направено или ТНТМ с неясни параметри и съмнителен резултат?
                  Аз със лифт не се нуждаех от карета с увеличен ъгъл. И си купих цял нов кардан с каретата и болтове/гайки за 200 кинта до вратата!

                  Оп - забравих и още нещо в цялата сметка - местата на отворите за болтовете на УАЗовото каре са различни - добави към сметката и местенето им!
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                    Не искам да изпадам в безсмислени спорове.
                    Заварката влизаше в сметката на стругаря. Просто попаднах на нормален човек без амбиции за кожодерство. Колко ли може да струва една обикновенна заварка на СО или даже електрожен на тръба Ф58 примерно?
                    Баланс не се наложи да правя, защото подчертах по-горе. Всичко се правеше на струк с много точни белязки и с минимални допуски. Оригиналната пластина за баланс не беше пипана. Скъсихме тръбата на кардана с по памет 60мм. След монтажа му нямах никакви проблеми за в бъдеще.
                    Що се отнася до отворите и фланците. Водещия диаметър на крайния фланец е еднакъв с този на ЛР. Отворите на Уаз и тези на ЛР са разположени геометрично в правоъгълник и са еднакви по дължина, но не и ширина. Разликата пак по памет беше около 1мм сумарно, но след налагане по водещ диматър се получи 0.5мм. Отворите на фланеца на ЛР са за инчови болтове които приравнени в милиметри се разняваха на около 9,6мм, докато на УАЗ са предвидени за болтове М10. От тук разликата се получи 0,3 в светлото сечение при налагане на фланец от УАЗ и фланец от ЛР. С леко припиляване с кръгла пила докарах отворите. Само за уточнение. Имаше вариант да паснат 2 отвора и 2 да не паснат и така разминаването щеше да стане много голямо. Реших да припасна всички, но с малко. По този начин решихме проблемите с отворите. Знам, че правилното е пълнене на отворите, качване на фреза, разпробиване по чертеж от оригиналните болтови на ЛР, но сметнах за ненужно,защото това съединение работи на триене в следствие на притискането на двата фланеца от болтовата връзка. Въпреки това нямах никакви проблеми както аз, така и поне още 5-6 други джипа които имат същия "тунинг".
                    Що се отнася до неясните параметри- ами всичко е ясно. Кардана на Уаз е много по-смислено направен от този на ЛР, както и е видимо по-преоразмерен от ЛР. Както писах по горе моя лифт наложи да се сложи такъв кардан. Не знам какъв е Вашия лифт и как е постигнат, но много често има разлики между различните изпълнения.
                    Поздрави
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #55
                      От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                      Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                      И имах само 2"пружини и малко корекция на петите на пружината още около 1" та грубо 3". След смяната с новия кардан нещата се оправиха.Важното е да се направи точно, за да няма грешки.
                      Защо се наложи корекция на петите на пружините?При мен такава не бе необходима,незнам защо?А съм с близо 5" лифт.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                        Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                        Тази джиджавка минава ли някакъв баланс?И още един въпрос,от кой УАЗ ставаше кардана?Някъде сме го дискутирали този въпрос,но не ми се рови да го търся.
                        Стругаря го завърта на струга но ако има биене като се монтира трябва и баланс.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          Ако събереш цената на кардана от уаза, рязането, заваряването и баланса ще подминеш тази на нов такъв (смятал съм го).
                          За кардана 20лв. от пункт за скраб,за стругар 30лв. при положение че има нужда от баланс в Кубрат 20лв. Нов в Paddocks 61.62 без ДДС и доставка(паунда), фланец за дифа около 100лв. и смятам че моите сметки се припокриват. 70<250

                          Коментар


                          • #58
                            От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                            Ами извинете, ма говорим за различни работи и живеем в различни галактики...
                            У софето - минимума за баланс е 70 кинта.
                            Кардана да го зема от скрапа и да си воза детето със 120 км... всеки сам си решава...
                            Па у софето - стругар за 20 кинта ще ти стисне ръката...
                            Заварчиците - те четат тук - нали при тях съм си правил сметките и те са ме отворили за нужните операции.
                            А и явно по вашите пунктове за скраб има перфектни кардани, със сЕ карета.

                            Пак казвам - живеем в различни галактики... Не се обиждайте, но при положение, че за 200 кинта ще си спестя обикаляне по какви ли не майстори (вкл. разправията с тях) предпочитам нов.
                            Явно частите за УАЗ са вечни, но аз спадам към балъчетата и си купувам оригинални части - те поданиците на кралицата доматитО с колците го ядат и не знаят кое-как-защо се прави.
                            Затва оригиналният ми кардан е издържал само 19 години... боклуци!!!
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                              Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                              Ами извинете, ма говорим за различни работи и живеем в различни галактики...
                              У софето - минимума за баланс е 70 кинта.
                              Кардана да го зема от скрапа и да си воза детето със 120 км... всеки сам си решава...
                              Па у софето - стругар за 20 кинта ще ти стисне ръката...
                              Заварчиците - те четат тук - нали при тях съм си правил сметките и те са ме отворили за нужните операции.
                              А и явно по вашите пунктове за скраб има перфектни кардани, със сЕ карета.

                              Пак казвам - живеем в различни галактики... Не се обиждайте, но при положение, че за 200 кинта ще си спестя обикаляне по какви ли не майстори (вкл. разправията с тях) предпочитам нов.
                              Явно частите за УАЗ са вечни, но аз спадам към балъчетата и си купувам оригинални части - те поданиците на кралицата доматитО с колците го ядат и не знаят кое-как-защо се прави.
                              Затва оригиналният ми кардан е издържал само 19 години... боклуци!!!
                              Теоретично си прав. Ми аз кво да кажа с ония остатъци от Ренч? Оригиналния не става. УАЗовия търпи ама дрънка. Началника се ядоса и вика да спираме с уйдурмите. Купихме с двойно каре от Д2-чисто нов. 500 лв. Цена като за мен. Като го напърчихме го и се разпадна. Е, не веднага разбира се. изкара цели 10-11 километра. На Трявна се явихме с половин Патролски с двойно каре и другата половина от УАЗ. Заварен накриво. За баланс въобще не говорим. Финиширахме и си е здрав. Ако знаеш нещо оригинално, дето ще издържи на лудия, казвай веднага. Само да не се наложи, вместо да преправям кардана да сменям мостове.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Land Rover Discovery1 300Tdi - проблем с гумено каре

                                Е - Тарга - аз ли на теб да давам акъл...
                                Малко темата ми заприлича на онази, дето някой питаше колко ще му струва да си направи броня на Диското и се появиха колеги, дето обясняваха как за 80 кинта си правят броня от тръби от морги.
                                Не всички сме айляци и да имаме време и нерви да обикаляме скрапове и да си търсим метър джелезо тук, лакът тръба там, после и да завАряме и т.н.
                                Просто за да минеш на кардан от УАЗ системата е следната:
                                1. Купуване на кардан и карета от УАЗ
                                2. Скъсяване/удължаване чрез рязане на струг и заварки
                                3. Балансиране на кардана
                                4. Запълване на дупките на каретата и разпробиване на отворите на новите места
                                5. Монтаж - за това най-препоръчваният софийски майстор тук (Андро) ми взе 50лв. - тъй като трябваше да стане бързо и в работно време. Не казвам, че е скъпо, само давам пример, че парите (=времето) имат различни измерения спрямо случая.
                                Естествено, ако можеш да шунтираш повече от една стъпка по веригата си на далавера, но това важи за всеки поотделно - това, че един може да завАря или друг да си намери кардани за без пари ич не означава, че общата сума на интервенцията в общият случай е 70 лв!

                                И само като пример - кажи ми, Тарга - би ли ми взел под 100 лв. ако ти дам УАЗов кардан с две карета, че да ми направиш стъпки 2,3,4? Просто като на клиент?
                                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X