Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Смених си съединителя /Freelander/

    Да с епохваля, на моя Фрилендър му дойде времето за смяна на съединител и влезна в бокса. Ужас...първоначално разучих в Мото-фое как са цените. ИСкаха ми 300лв. за труд и 490 лв. за съединителя. А като сложим и ДДС и още това-онова, защото винаги излиза нещо ново и кажи ги 1000-1200 лв. . Уви аз не бях писимист и си отидх при мойте майстори, които ми сложиха пак оригинален диск за 430лв. и за труд ми взеха 270 като не ми слагаха никакво ДДС, а и съм доволен как стана. Сега отлепва като масълце , а и преди имах проблем с вкарването на задна скорост, а сега и тя като по масалце си влиза Дадох 700 лв. но съм адски доволен, че не напълних гушите на Мото-фое.

    Та когато разглобиха колата лагерът беше на парчета, притисквателният диск беше посинял и счупен на няколко места и като цяло всичко беше мармалад, а да не говорим че феродовия диск, беше по-тесен отколкото трябва и заради това се е износвал допълнително.Явно и в ГЕрмания хората си правят експерименти. НЕ знам Vladi333 какво са правили и как но при мен всичко мина гладко и нямаше затруднения при смяната.

    За информация на всички които карат такива фрилендъри, ако педалът ви се струва по-твърд, веднага се консултираите с майстор, защото може да е от съединител. След смяната стана по-мек и от другата ни кола(форд фокус),както и отделяше по-ниско, въпреки саморегулиращата си функция . НАблюдаваите псотоянно нивата на маслата, както на диференциала , така и на скоростите и раздатката. Адски важни са. ПРи мен на раздатката липсваше половин литър, което ако не беше смяната на съединителя, можеше да ми коства още 1000 лв. най-малко!

    Коментар


    • #47
      До: Смених си съединителя

      Колега на колко хил. км. смени съединителя?!!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • #48
        До: Смених си съединителя

        Първоначално публикуван от Sunshines Преглед на мнение
        ПРи мен на раздатката липсваше половин литър, което ако не беше смяната на съединителя, можеше да ми коства още 1000 лв. най-малко!
        Не хиляда колега , 4400 е новата раздатка + труд 5000лв.
        Аз с раздатката имах проблеми.
        [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

        Коментар


        • #49
          До: Смених си съединителя /Freelander/

          1.8 бензин , 148000 км. Не правете грешка да с енабутвате в мото-фое. На мен ми смениха диска с някакав на който пише AP, а които свалиха беше същия. Мисля, че си в DELPHI. Резултатър найстина е все едно караш нова кола.
          Priap, съветвам те да използваш моите майстори от тук нататък. Ще си спестиш 50% от финансите. Слагат оригинални части и найстина работят обре, макар и бавно, защото обикновенно са затрупани от коли !
          О да, и си взех година гаранция за съединителя и 20000 км. от майстора

          Коментар


          • #50
            До: Смених си съединителя /Freelander/

            Първоначално публикуван от Sunshines Преглед на мнение
            1.8 бензин , 148000 км. Не правете грешка да с енабутвате в мото-фое. На мен ми смениха диска с някакав на който пише AP, а които свалиха беше същия. Мисля, че си в DELPHI. Резултатър найстина е все едно караш нова кола.
            Priap, съветвам те да използваш моите майстори от тук нататък. Ще си спестиш 50% от финансите. Слагат оригинални части и найстина работят обре, макар и бавно, защото обикновенно са затрупани от коли !
            О да, и си взех година гаранция за съединителя и 20000 км. от майстора
            На priap щеше да му струва 201.60 за труд с ДДС с една година гаранция на труда. . Гаранция се дава само на притискателя, лагера и на металната част от феродото, на самото феродо гаранция няма.

            Коментар


            • #51
              До: Смених си съединителя /Freelander/

              Джамбазов, за къде говориш???
              Предполагам няма да е в Мото-Пфое, защото аз лично се обаждах не само в Пловдив, но и в София и ми казаха около 300лв. за труд!
              Относно гаранцията, знам, че на феродото няма , нормално е, не съм виждал накладки с гаранция, до сега




              Продължението на дискусята е преместено тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23706

              Lazar
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-10-09, 21:17.

              Коментар


              • #52
                Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                Размествах помпата по-напред, по-назад и нищо едно и също
                Имам известни съмнения относно дебелината на феродовия диск, но понеже моя стар феродов диск беше изпили и нитовете нямам база за сравнение
                Диафрагмената пружина има максимална сила на притискане в точката на обръщане.Там е и най малкото количество работа,разбирай сила и ход на лагера за да подмине граничната зона. Тоест при пристягане на болтовете на кожуха мембраната в периферията си /защото там става деформацията,а отрязаните лъчи събиращи се към центъра са само лостчета,и могат да бъдат след чупка и с ъгъл нагоре/ Та периферията на диафрагмата трябва да е в равнина.При натискане от страна на лагера нитовете като долен упор на мембраната са окръжноста около която периферията прави изтегляне нагоре. Като гледам зъбите и диска с два реда нитове на феродото вероятно са ти дали диск за Форд Транзит дизел стария модел.При него всяко едно феродо е с дебелина 3.8
                Най меродавно е периферията на мембраната- граничната зона на обръщане,и зона на най силен натиск.Последен писък на модата е в притискателите да се вгражда саморегулиращ механизъм изместващ задният упор на мембраната в процеса на износване на фрикционният метериал,и така гарантиращ константна сила на притискане въпреки намаляване на общата дебелина на диска.Като този на снимката

                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-10-09, 20:04.

                Коментар


                • #53
                  До: Смяна на съединител Фрилендър

                  Че несъм я хванал тази тема по-рано.
                  На стария дизел и на бензините тази планка ебава най-често работата. След това е хидравличния привод. Помня мн смътно некви цени от 20 кинта за планката и 150 за привода, ама може да се лъжа. Но планката е консуматив.
                  http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                  Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                  Коментар


                  • #54
                    Здравейте, дойде време и аз да се сблъскам със същия проблем, егати тъпотията. когато колата е с изгасен двигател скоростите си влизат перфектно, когато запаля двигателя е невъзможно. доколкото разбрах от написаното тук, трябва да насоча вниманието си към планката която държи долната помпа на съединителя, тази планка лесно ли може да се намери и закупи или подлежи ли на побългаряване? моля Ви тези които сте открили ''америка'', помагайте!

                    ... бихте ли ме насочили, къде да търся помпата, че да не се лутам много много?

                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте !!!
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-05-09, 10:22.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Смяна на съединител Фрилендър

                      Купиха ми планката от Англия за 9 паунда. Емануилис беше писал, че се продава в София при Леви за около 30 лв. Разтърси по темите за Фрий, някъде го имаше телефона на Леви или пиши лично на Емануилис.
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • #56
                        До: Смяна на съединител Фрилендър

                        Ето и ситуацията при мен. Преди няколко седмици при паркиране на наклонена улица на заден ход след като изгасих двигателя усетих миризма на феродо. След определено време при по-голямо натоварване при потегляне, паркиране на наклон същото. Преди около 2 седмици, като карах близо до една стена /получаваше се ехо/ на първа при потегляне и дори при движение на първа с малко газ и понякога на втора с малко газ и на задна се чува едно щракане. Шума е монотонен /тък, тък тък/ и при увеличаване на скоростта става по на често /трябва да се заслушаш, щото е много слабо/, т.е. зависи от скоростта. Това при потегляне. Като се набере скорост или е по надолнище колата не се чува. Също така не се чува сутрин, като я запаля студена, а се появява /и то не винаги/ като съм маневрирал доста по града. Даже като взех майстор да го чуе се появи след 5 минути потегляне на един паркинг, не веднага. Този и още един майстор мислят, че е от съединителя. Днес на черен път и даване назад при малко повече товар съединителя направо изпуши. След въпросното място и после по асфалта около 40 км никакви проблеми. Това, че съединителя или е заминал или е на път е ясно. Поръчал съм съединител преди 10тина дни и до седмица предполагам ще ми го докарат.

                        Сега почвам с въпросите. Може ли изведнъж да сдаде багажа съединителя или ще почне да приплъзва, като на повечето коли по някое време, щото на асфалт няма проблем? В смисъл на стръмно при маневри може пак да намирише, но до сега не съм усетил да буксува. Накратко - мисля да навъртя към 700 км идната седмица със стария съединител само по асфалт. Дали може изведнъж да ме остави?

                        Второто и по-важно нещо. Друг човек разбиращ от коли чу това щракане при тръгване и каза, че не може да е от съединител. Възможно ли е да се чува от раздатка или скорости? Повтарям има го само понякога, само на първа, рядко на втора с малко газ, оп и на задна. При набиране на инерция го няма. Сега вярно, че се чува много слабо и едва доловимо, но както казах при студен двигател не се чува, което ме кара да мисля, че не може да има нищо общо с раздатка или скорости. Двамата майстори също така казаха, но ще съм благодарен за вашето мнение.
                        Последно редактирано от marin199; 11-10-09, 19:31.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #57
                          До: Смених си съединителя /Freelander/

                          Възможно ли е при потегляне /натоварване на съединителя/ да се чува лека щракане/от лагер, притискател, съединител/?

                          В скоро време смятам да сменя съединителя и ще пиша как са нещата. Доста хора ми казват "Карай докато вземе да буксува", но едва ли ще ги послушам и ще го сменя до 10тина дни /първо да пристигне де/.
                          Последно редактирано от marin199; 11-10-09, 23:10.
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                          Коментар


                          • #58
                            До: Смених си съединителя /Freelander/

                            Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                            Възможно ли е при потегляне /натоварване на съединителя/ да се чува лека щракане/от лагер, притискател, съединител/?

                            В скоро време смятам да сменя съединителя и ще пиша как са нещата. Доста хора ми казват "Карай докато вземе да буксува", но едва ли ще ги послушам и ще го сменя до 10тина дни /първо да пристигне де/.

                            Като гледам сега цените от 2007 виждам защо обичам глобализацията. Е вярно и в момента искат по 400-500 лв за съединител в България, но не и ако си го поръчаш от Англия. Цените за труд също са доста стряскащи, така че ако мина с цената, за която си мисля може да съм напълно доволен.
                            Прегледайте вилката на съединителя. При натискане може и от там да се чува пукане. При мен беше пукната!
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #59
                              До: Смених си съединителя /Freelander/

                              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                              Прегледайте вилката на съединителя. При натискане може и от там да се чува пукане. При мен беше пукната!


                              Тая планка съм я сменил преди няколко месеца. Пукането е при тръгване и се усилва. Все едно нещо някъде опира или се върти и закача друго нещо. Не мисля, че има нещо общо с тая планка. Тя ще се инспектира, на както писах е сменена.
                              То е ясно, че ще се сменя съединителя и дано след това изчезне този шум. Просто се опасявам да не е нещо от другите скъпоструващи части на колата и да я карам така, с което да се влошат нещата.

                              Благодаря на 5-ракиев.
                              Последно редактирано от marin199; 11-10-09, 23:04.
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                              Коментар


                              • #60
                                До: Смяна на съединител Фрилендър

                                Тоя звяр да не е с демпферен маховик случайно? Аз не бих пътувал с тая кола преди да установя точната причина за шума.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X