Смених си съединителя
/Freelander/
Да с епохваля, на моя Фрилендър му дойде времето за смяна на съединител и влезна в бокса. Ужас...първоначално разучих в Мото-фое как са цените. ИСкаха ми 300лв. за труд и 490 лв. за съединителя. А като сложим и ДДС и още това-онова, защото винаги излиза нещо ново и кажи ги 1000-1200 лв.
. Уви аз не бях писимист и си отидх при мойте майстори, които ми сложиха пак оригинален диск за 430лв. и за труд ми взеха 270 като не ми слагаха никакво ДДС, а и съм доволен как стана. Сега отлепва като масълце , а и преди имах проблем с вкарването на задна скорост, а сега и тя като по масалце си влиза
Дадох 700 лв. но съм адски доволен, че не напълних гушите на Мото-фое.
Та когато разглобиха колата лагерът беше на парчета, притисквателният диск беше посинял и счупен на няколко места и като цяло всичко беше мармалад, а да не говорим че феродовия диск, беше по-тесен отколкото трябва и заради това се е износвал допълнително.Явно и в ГЕрмания хората си правят експерименти. НЕ знам Vladi333 какво са правили и как но при мен всичко мина гладко и нямаше затруднения при смяната.
За информация на всички които карат такива фрилендъри, ако педалът ви се струва по-твърд, веднага се консултираите с майстор, защото може да е от съединител. След смяната стана по-мек и от другата ни кола(форд фокус),както и отделяше по-ниско, въпреки саморегулиращата си функция . НАблюдаваите псотоянно нивата на маслата, както на диференциала , така и на скоростите и раздатката. Адски важни са. ПРи мен на раздатката липсваше половин литър, което ако не беше смяната на съединителя, можеше да ми коства още 1000 лв. най-малко!

Да с епохваля, на моя Фрилендър му дойде времето за смяна на съединител и влезна в бокса. Ужас...първоначално разучих в Мото-фое как са цените. ИСкаха ми 300лв. за труд и 490 лв. за съединителя. А като сложим и ДДС и още това-онова, защото винаги излиза нещо ново и кажи ги 1000-1200 лв.


Та когато разглобиха колата лагерът беше на парчета, притисквателният диск беше посинял и счупен на няколко места и като цяло всичко беше мармалад, а да не говорим че феродовия диск, беше по-тесен отколкото трябва и заради това се е износвал допълнително.Явно и в ГЕрмания хората си правят експерименти. НЕ знам Vladi333 какво са правили и как но при мен всичко мина гладко и нямаше затруднения при смяната.
За информация на всички които карат такива фрилендъри, ако педалът ви се струва по-твърд, веднага се консултираите с майстор, защото може да е от съединител. След смяната стана по-мек и от другата ни кола(форд фокус),както и отделяше по-ниско, въпреки саморегулиращата си функция . НАблюдаваите псотоянно нивата на маслата, както на диференциала , така и на скоростите и раздатката. Адски важни са. ПРи мен на раздатката липсваше половин литър, което ако не беше смяната на съединителя, можеше да ми коства още 1000 лв. най-малко!
Коментар