От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Раздатката е оправена (отремонтирана) преди две години и от тогава си карам само на предно,но след неделния дъжд ... реших се поразровя да проверя дали някой се е заел да отремонтира високото и вивдам че има резултати,а и вече бях решил да си купя нова муфа.
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Здравейте отново.Имам проблем със свалянето на предния кардан от муфата (не злиза) Кажете по какав начин да го отделя не ми се блъска повече с чука (управителя) че да не направя някоя беля
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Аз лично подложих подходящо цилиндрично парче метал зад болта, който държи кардана за виското и като развивах болта той избута кардана от шлиците и се извади без да удрям с чук...
Аз лично подложих подходящо цилиндрично парче метал зад болта, който държи кардана за виското и като развивах болта той избута кардана от шлиците и се извади без да удрям с чук...
Става и с набиването на клин м/у болта и карето (така го дават и в книжката за ремонт)
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Здравейте
Наскоро си купих фрилендър 1.8 99г. Забелязах че задните гуми са оригиналните 215/65/16 а предните са 215/70/16. Карах от Дупница до София с блокирала вискомуфа и стесеше над 70-80 км/ч, не че съм го карал с повече. После вдигнах задната гума и изобщо не успях да завъртя колелото с ключ. Знам че гумите са сменени съвсем скоро от един неразбиращ дядка и не е карана. Свалих целия кардан с муфата и сега карам на предно. Възможно ли е да има повреди по раздатката и задния диф?
Забелязах че изхвърлила малко масло от задния диф. Колата си върви нормално и единствено почти незабележимо виене се чува в предната част на баир на 4-та или 5-та.
Искам съвет как най-лесно да разделя муфата от кардана и къде да отремонтирам вискомуфата.
Как да тествам раздатката за проблеми и как да я профилактирам? Радиаторчето за охлаждането и си е свързано. Да го махам ли?
Препоръчайте ми какво масло да сложа за раздатката и диференциала?
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Започна разглобяването на кардана:
Пробвах описаната схема да развивам болта в карето като подложих едно парченце от шпилка за да избута шлиците на муфата и да я махне от карето:
Много пипкаво се получи така и нещо не е добра системата.
От към задния кардан го махнах с щанга и стана лесно(може би защото беше понакиснато един ден във WD40), но отпред не стана изобщо колкото и да го мъча. Накиснал съм го и утре с нови сили.
Имам въпрос относно това подобие на каре:
Колко трябва да луфта наляво надясно?
С нормална грес ли да го пълна защото гледам че маншончето е ремонтирано със свинска опашка?
Къде ми препоръчвате наистина да хода да ремонтирам муфата или направо при стругар и търсене на точните пропорции за силиковоното малко?
Четох че висящите лагери се режат защото избиване нямало. Така ли ? Как точно да ги режа?
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Аз него съм го проучил ама нямам никакви отзиви от колеги? Той е много потаен и незнам дали тази гаранция от 6 месеца ми е достатъчна за моята сигурност от няколко годинки?
Още имам трусности с кардана. Няма резултат от кисненето.
На каретата имам някакви пробки. За гресиране ли са? Необходимо ли е?
Препоручаите ми при някой маистор да си сменя лагерите на раздатката. Какви финанси ще ми струва това?
От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата
Колеги не знам защо но си мисля, че виското е пълно със силиконово масло с много голям вискозитет.
Нещо от типа 100000cst. Може да се намери в хоби магазините.
[B]Съобщение от модератор: Моля, напишете си в профила от къде сте....ЦЪК
Здравейте,
Надявам се да пиша на правилното място.
Имам въпрос относно движението на Freelander-a.
При движение напред ми дърпа волана наляво.
Теста за виското с вдигната гума и опит да я въртя без дълго рамо, а само с тежеста на тялото и хванал здраво гумата, не го издържа.
При пълен ляв , задна лява се провлачва на пресекулки.
При пълен десен, завоя е с доста по голям радиус(недозавива).
Може ли някой предположения дали това е муфа или нещо по сериозно.
При вдигане на цялата лява или цялата дясна страна и въртене на гумите на ръка, се оказа задна лява сякаш има натегната спирачка, върти се но с прилагане на усилие.
Притеснява ме това недозавиване. Възможно ли е да се получава само от натегната лява задна гума. Верно се пада външна на завоя, но до толкова да влияе че цялата "Жипка" да изправя завоя?
Благодаря предварително.
Съобщение от модератор: Моля, напишете си в профила от къде сте. Прочетохте ли това...ЦЪК
Коментар