Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за Дефендъра и други въпроси за него?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Мой приятел от Англия смята, че за него е най изгодно било Мицубиши Паджеро и това и си е зел... И е доволен И са аз да хода да си продам диското ли?

    Коментар


    • #32
      Разбира се, че не трябва да го продаваш.
      Важното е да те кефи и да ти е по джоба
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #33
        Към Асен:
        а ти от " човека с гъбката"(Голди) не си вади погрешни изводи за здравината на Уаз. Той редовно минава на такива места, през които ти едва ли би си помислил да минеш.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #34
          Той минава
          ама Нинджа кара.

          Коментар


          • #35
            ако правиме сравнителен анализ на експлоатационните разходи на служебен автомобил, трябва да отбележим:
            1. Колко харчи УАЗ за 16000лв сравнен с Дифендър 110 ТД5? Приемаме средно 80% асфалт с 90-100кмч и 20% черен път...

            2. Стойността на поддръжката твърдо не е само цената на частите, дори не само цената на ремонта - къде отива загубата от 1 ден престой "в бокса" - шофьора ще виси в някой сервиз, останалите служители ще си стоят в офиса или вкъщи /приемаме, че няма резервен автомобил/?

            Хайде пак направи калкулацията, за да висиш, че евтиното излиза по-скъпо
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от kiki.t
              .Един не е сменявал масло от 5 г. Масово като ги питам как са маслата по скоростти , раздатки и тн...
              защо да го сменят, като доливат постоянно да компенсират течовете и горенето
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                Така и така сте заорали в зверски офф-топик ....да попитам аз кой модел на УАЗ точно визирате в спора ?...

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от jimmy
                  Така и така сте заорали в зверски офф-топик ....да попитам аз кой модел на УАЗ точно визирате в спора ?...
                  класическия ще да е - за 16000лв

                  а иначе, реално за работа се ползват най-вече пикапи: Форд /най-евтини/, Тойота и др. Поне първите 100 000км смяната на резервна част /като спирачен цилиндър например/ е по-скоро куриоз... Да не говорим, че ще са в гаранция...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    Както казах преди Уаз-а не е много подходящ за шосе, следователно за служебен автомобил с 80% асфалт и 20% черен път Дифендъра печели. Друг е въпроса че той( Дифендъра) не е най-дабрия избор за тези изисквания. Тук вече избора отива към SUV. А става въпрос за джипове.....

                    Относно разхода.
                    Според мен мълвата, че Уаз харчи много е леко преувеличена.
                    Уаз на шосе хачи 12-13л/100км бензин при 90-100км/ч.
                    На пропан-бутан моята газка харчи 15л/100км ( 15лв./100км ) при 90-100км/ч и цена на газта 1лв./л.
                    По кални ниви съм стигал до 25л/100км ( 25лв/100км ).
                    Като имате впредвид, че съм с Нисов двигател( който е слабичък в сравнение с 2,4 или 3,0i на Уаз ), и че имам избор да карам на бензин, пропан-бутан или метан, положението с разхода не изглежда чак толкова лошо.
                    Преди няколко месеца когато нафтата беше 1,80лв моят разход беше под 13лв./100км ( газта беше 83ст./л ), а каращите дизели се мръщеха по бензиностанциите. И моята дизелова служебна кола, която харчи 7л/100км даваше същия разход в лв/100км, като джипката
                    И избор никакъв..... кот каже Лукойл туй то.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #40
                      Офтопик

                      За 16 000 лева се продава Хънтъра с двигател 2.7
                      Той гори около 13/100 ( лични впечатления).
                      Има серийно серво на волана и е с мостове Спейсър. Продава се или руска скоростна или с корейска.

                      Но темата беше за Дефендъра. За мен е кола икона, но дали струва парите, които му искат по магазините нов не зная. Това което съм виждал като оборудване в купето не различава много от това на Уазките ( Хънтър).
                      Но все пак в оня хубав стар филм на лебедката горе на дървото беше именно Дефендър май?
                      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                      NULLA TENACI INVIA EST VIA

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Георги Василев
                        Както казах преди Уаз-а не е много подходящ за шосе, следователно за служебен автомобил с 80% асфалт и 20% черен път Дифендъра печели. Друг е въпроса че той( Дифендъра) не е най-дабрия избор за тези изисквания. Тук вече избора отива към SUV. А става въпрос за джипове...
                        вземи един калкулатор и смятай съотношението асфалт / черен път - за пример някакъв обект над Ботевград... /Фирмата е в София/: асфалт 70-80км... черен път 15км /има ли толкова дълги /

                        СУВ с такъв полезен товар и пространство не ми е известен
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #42
                          Понеже въпроса е конкретен - "Какво мислите за Дифендъра?", моето мнение е - ТОВА Е МНОГО ОСОБЕННА МАШИНА, за особен вид хора!

                          За да имаш Дифендър трябва :

                          - да обичаш много свободата, чистия въздух и да си основно навън и в калта и природата

                          - да си имал преди това всякакъв тип возила и докато ги ползваш, да си си задавал въпроси, примерно " За какво ми е тоя климатроник, дето ми бие въздуха засмукан от пода под седалката в лицето, ако мога да си отворя две клапи - за чист и свеж въздух?" или примерно " Кой идиот е конкструирал купе в което пода е вдлъбнат като леген и не можеш да изриташ мръсотията с крак навън, а трябва да я вдигнеш с ръка?" и т.н.

                          - да си стъпил здраво на земята и да не вярваш лекомислено на дилърите дето гарантират, че еди кои си марки джипове, са дзверове и извън автосалона, а примерно да поискаш един тест драйв с пресичане на река..

                          Моя опит показва, че човек който се е търкалял известно време с Дифендър, започва да се забавлява наблюдавайки околните машини, има такива смешни неща по тях и са толкова непрактични в реални условия...

                          Впрочем всеки си знае най-добре, ако искаш конкретно мнение за технически проблеми, те са си толкова стари, колкото и Дифендъра, явно това е част от традиционализма - да не се бърза с отстраняването им!

                          Коментар


                          • #43
                            Само левски.
                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #44
                              Дифендър - консервативен, ръбав, но с класически , неостаряващ дизайн, грозен, но запленяващ- с други думи автомобил за ценители.
                              Една реклама на ЛРД гласи - " на фона на останалите производители, които ВИ предлагат автомобили, нагъчкани с електроника, ние ви предлагаме автомобил, който можете да миете с маркуча и отвътре!"

                              Т.к. рядко ми се налага да карам извън пътя, ЛР го карам от време на време (въпреки че разход от 12.7 л/100км софииско е приемлив за 2.3л бензин) предпочитам да джъткам със 124-ката хем е на нафта (8.5-градско, 5.5 извънградско) хем за разликата в комфорта няма какво да говорим. Но джипа си ме кефи
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар


                              • #45
                                Моето лично и неангажиращо мнение е скрито в името ДЕФЕНДЕР.
                                Четири по четири за САВАНАТА, повече пясък тук таме камъни рядко вода и най-вече дефендър-клетка в която можеш да се скриеш като дойде лъва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X