Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за Дефендъра и други въпроси за него?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    вземи един калкулатор и смятай съотношението асфалт / черен път - за пример някакъв обект над Ботевград... /Фирмата е в София/: асфалт 70-80км... черен път 15км /има ли толкова дълги /
    Така е. Но ако е служебен автомобил в някое електроразпределително дружество-напр. Бяла Слатина ( и Смолян става ), и по цял ден обикаля далекопроводите от АЕЦ-а до Стара Планина, а през останалото време търси скъсаните захранващи кабели до някое село останало без ток от поредната градушка.....
    Тогава какво е съотношението асвалт-черен път. И тогава излиза на преден план въпроса с поддръжката(цени на рез.части, възможност за ремонт в местен сервиз- щото фирмения е далече и т.н.).
    Хора, Уаз-а не кола за София! А и София не е България!!

    Дифендър - консервативен, ръбав, но с класически , неостаряващ дизайн, грозен, но запленяващ
    Що па да е грозен?!? Много си е хубав даже ! На мен дизайна много ми харесва!
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #47
      Re: Офтопик

      Лично мое мнение! ,,Какво мислите за Дифендъра" - ами не мисля за Дифендъра.
      Първоначално публикуван от Pursie
      ........Дефендъра. За мен е кола икона, но дали струва парите, които му искат по магазините нов не зная. Това което съм виждал като оборудване в купето не различава много от това на Уазките ( Хънтър). ........
      Отново моят брат е прав кола - легенда .Дали струва парите които му искат ? - категорично НЕ! А оборудването на купето се различава от УАЗ-а , но не в полза на Дифендъра.
      Не искам да обиждам никого ,но това са моите впечатления от това МПС.
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #48
        Re: Офтопик

        Първоначално публикуван от churov
        Дали струва парите които му искат ? - категорично НЕ! А оборудването на купето се различава от УАЗ-а , но не в полза на Дифендъра.
        Не искам да обиждам никого ,но това са моите впечатления от това МПС.
        Чуров, хем си в търговията, а се излагаш!
        Те не искат тези пари, а това са парите които някой дава, знаеш - всяко нещо струва толкова колкото някой е готов да плати за него!

        Извода е че това му е цената..
        Това че някой не може да си го позволи, не променя пазара, иначе всеки индиец щеше да кара джип!
        А ако не се плащаше тая цена, щеше конвейра да спре...
        Затова Нивата струва 12000 лв, а УАЗ - 13000, не защото руснаците нямат нужда от пари, а защото знаят къде да спрат!
        Както казваше едно квартално пиянде - "Бах го у Мерцедеса, и без пари да ми го дават, не го ща!"..

        Коментар


        • #49
          Аз оставам с впечатлението че темата върви в някакво странно неразбирателство.

          УАЗ-и по 13000 лв. за съжаления няма от много време насам, сега цените им са х2 и освен това от 01.01.2007 няма да ги има въобще. Не виждам защо въобще и какво да ги обсъждаме в аспекта нов автомобил...

          А ако погледнем през очите на разните организации които трябва да си купят автомобили за разни комунални цели (полиция, гранични и т.н.) и естествено да ги сменят на всеки пет години ще видим една друга картинка.

          От новите автомобили с подобни възможности Дефендера е най-евтиния и то по-евтин в пъти спрямо еквивалентната Тойота или Нисан, за Мерцедес даже и няма да споменавам. И според мен е съвършено разумно за страна като нашата в тези служби да виждаме точно такива автомобили, че нещо не съм навит от моите данъци да се купуват гореизброените марки...


          Тъй че да повторя за хиляден път, всяки автомобил си има силни и слаби страни както и място за където е най-добрия...!
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Венцислав Петров
            Тъй че да повторя за хиляден път, всяки автомобил си има силни и слаби страни както и място за където е най-добрия...!
            Да де, за това става въпрос, а Дифендъра е оптималния баланс !
            Затова не старее ...

            Майтап или както казва Голди : "Само Левски !", аз май съм от хард феновете и рискувам да обера негативите от приятелите от форума, ама какво да се прави, за мен нещата са така и не чувам аргументи, а само политика да не обидим някой с друг джип...

            Поживем, увидим!

            Засега не виждам модел джипка от генерацията на Дифендъра, да е оцеляла/ освен УАЗ-а/, а както виждам той ще си нахлуе и в новия век с пълна сила!

            Венци, разбирам, че искаш всички да са доволни и щастливи, ама ако това беше възможно, нямаше да има примерно олимпийски игри, или за всички играчи щеше да се казва - този е малко куц, ама иначе пише стихове...

            Коментар


            • #51
              75% от произведените са в движение ...

              Коментар


              • #52
                ###

                Коментар


                • #53
                  Да де, за това става въпрос, а Дифендъра е оптималния баланс !
                  Затова не старее ... Wink
                  Да Дефендера наистина е добър баланс между цена и качества!

                  Майтап или както казва Голди : "Само Левски !", аз май съм от хард феновете и рискувам да обера негативите от приятелите от форума, ама какво да се прави, за мен нещата са така и не чувам аргументи, а само политика да не обидим някой с друг джип...
                  Никога не съм разбирал фенството в този му аспект. Аз съм свикнал да гледам обективно и да се вълнувам само от реалностите а не от въображението. Затова и дилемата Левски ЦСКА ми е абсолютно чужда.

                  Засега не виждам модел джипка от генерацията на Дифендъра, да е оцеляла/ освен УАЗ-а/, а както виждам той ще си нахлуе и в новия век с пълна сила! Wink
                  Тук вече не си прав! В момента при този род машини водещи са Тойота, след тях Нисан и Мерцедес и най-накрая са Дефендер. Това е лесно проверим факт. Достатъчно е да се погледнат производствените данни а още по-лесно е да се гледат новините. На практика ООН и подобните му организации почти не купуват Дефендри, там абсолютния лидер са Тойота и напоследък Нисан. Мерцедес е армейски избор включително и в Канада което макар да е скъп му отрежда по-предно място като продадени бройки. И тук говоря за специализирани машини които не се продават в магазинната мрежа. Напоследък организации като КФОР купуват и Митсубиши - нещо което не се бе случвало. А традиционните пазари на Ровер в Африка са тотално загубени за марката. В момента в Африка е почти невъзможно да се срещне Дефендер.

                  Венци, разбирам, че искаш всички да са доволни и щастливи, ама ако това беше възможно, нямаше да има примерно олимпийски игри, или за всички играчи щеше да се казва - този е малко куц, ама иначе пише стихове...
                  Олимпийските игри освен за пример на добре организирана мафиотска структура за друго не ги давай!
                  А по въпроса съм категорично против. Защото първо такова понятие като най-добрата машина не съществува. Всяка една има своите предимства както и своите недостатъци. Издигането в култ на една марка е нещо което няма абсолютно никакво практическо или теоретическо приложение или пък смисъл. Аз винаги се опитвам да намеря най-доброто във всяко решение и мисля че това е смислената позиция. А и между другото с Брат ми сме вече собственици на 11 автомобила от няколко марки повечето от които уникални и когато казвам че всяка машина има и предимства и недостатъци имам чисто практически основания а не емоционални интерпретации...

                  Венци, разбирам, че искаш всички да са доволни и щастливи, ама ако това беше възможно, нямаше да има примерно олимпийски игри,
                  Да, бих се радвал ако можеше всички да са доволни и щастливи. За съжаление не се чувствам способен да го направя, но много бих се радвал ако усилията ми поне са в правилна посока...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #54
                    Има логика в аргументите ти...
                    Добре, де Венци, ти сутрин ставаш и се чудиш на кой от 11 -те си джипа да се качиш!
                    Айнщайн е имал 25 еднакви костюма в гардероба си, от един модел и цвят, най-практичния, за какво човека да се чуди какво да си облича?
                    Аз не се чудя и знам, че машината ще ми свърши работа и в центъра на София, а навръщане мога да прескоча до рилските езера, без да слизам от седалаката..
                    Както и да е, спора е напълно излишен, всеки от нас си е по някакъв начин манияк, или "всеки луд с номера си"!
                    Хайде, нека всички да си търкалят любимите джипки безаварийно и да се събираме по-често да си ги "прехвалваме"..!

                    Коментар


                    • #55
                      Е Вальо, с известно приближение почти всеки "джип" може да свърши работите за които си дал пример. В центъра на София може и с УАЗ-а да се иде но е малко некомфортно, ще се притеснявам да не му срежат тентата и ми откраднат сума оборудване което е доста скъпо например. Но за сметка на това който не се е возил в планината със свалена тента той не знае за що иде реч. Освен това когато пък съм в планината за "хард" разходки късите машини нямат конкуренция - там дългата база просто се чувства некомфортно - меко казано Да не говорим че всякакви възможни екстри на тези места от рода на ABS-и, електроники, климатици и т.н. са страшно противопоказани и много биха ме изнервили и в прекия и в преносния смисъл. Да не говорим че разните дребни подробности като клони, удари, издрана боя и т.н. не правят впечатление... И като се прибера си мия колата с маркуча - навсякъде...! И машината си е оборудвана с гуми които са "MUD" отвсякъде и вътре има всякакви колани, вериги, двойни акумулатори и какво ли не още... И предпазна клетка вътре има, и предпазните ми колани са четириточкови... И това че подскача яко, ръмжи и се държи като "козел" е голямо предимство...Липсата на всякакви стабилизационни щанги, клиренс от 33 см. под най-ниската точка и т.н. са все неща които там в гората имат значение. Тази точно машина която иначе в гората подминава какви ли не други обаче на пътя е пас...Ходенето до Варна с нея..., не че е невъзможно, но е малко затрудняващо и макар че съм го правил не намирам смислени аргументи да го правя постоянно...

                      Като искам обаче да закарам семейството до някъде далече, да съм сигурен и същевременно да не се лишавам от възможността да мога да направя и някоя разходка по черно бих предпочел да съм с дългия Нисан Патрул или Тойота 80. Първо са 9 местни и имат място за всичко, второ 4.2 литровия бензин съчетан с автоматика и всичките останали възможни екстри като кожи, отопление на седалките, климатик и т.н. имат своето значение за такива приложения повярвай ми И дългата база на пътя е доста далече от късата база, която тук си е малко мизерия... Да не говорим че когато съм тръгнал със сако, риза и вратовръзка ми е малко некомфортно да се придвижвам с УАЗ-а, не заради друго но като пристигна където трябва изглеждам "странно", а работата ми го налага все пак...

                      Ако можеше с един автомобил да се върши всичко нямаше да се произвеждат други... Тъй че въобще не се чудя на коя машина да се кача, всяка може по-принцип да свърши всичко но за конкретните неща конкретните машини вършат по-добре конкретната работа... Да разбира се, възможно е да се избере машина която да е с компромисни параметри и която криво ляво да върши всичко това. Но аз нещо не си падам по такива компромиси защото страшно ме изнервят. Искам като съм в гората да съм с най-доброто, на пътя също... (макар че всеки джип е един голям компромис за пътя)

                      А иначе по-философски погледнато всички тези неща могат да се вършат и без автомобили въобще! Всеки автомобил сам по себе си е някакво средство за "разглезване" и помага за по-бързо вършене на неща които спокойно могат да се свършат и без него... Но...не става май в наше време нали? Не че съм пробвал, но ако пристигна при някой от нашите клиенти (банка да кажем) и си вържа коня отпред...

                      Хайде, нека всички да си търкалят любимите джипки безаварийно и да се събираме по-често да си ги "прехвалваме"..!
                      За събиранията винаги за, но от мен както знаеш "прехвалване" трудно се чува. Защото автомобила въобще като техника е сбор от хиляди компромиси и технически, и технологични и конструктивни и функционални и какво ли не още... Затова и "най-" машини няма. Но е добре като си говорим да се обогатяваме взаимно със знания тъй че вски да може да намери точно този компромис който най-добре му върши работа...и което е още по-важно го удовлетворява... Ние хората които освен че имаме 4х4 и до някаква степен сме вникнили в философията и усещането за "пътя извън пътя" сме толкова малко на фона на останалите че ще е много жалко ако и вътрешно се делим на нещо си друго от рода на: Кой цвят е по-добър, червения, синия, жълтия, зеления, или пък белия?
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #56
                        Нещо пак се отплеснахме! Ако си спомням правилно темата беше,,Какво мислите за Дифендър".В поста си подчертавам, че това е лично мое мнение,без да обиждам или засягам който и да било.Не става въпрос за основни принципи на търговията, нито на производството. Естесвено ,че щом се произвежда значи има пазар(все пак там няма комунизъм) , За да купя една кола една кола ,нали първо окото ми трябва да се спре на нея.Повтарям се -дифендъра е ЛЕГЕНДА , но не е МОЯТА кола.Просто не събужда в мен никакви ,,Размисли и Страсти" . Предпочитам УАЗ-а(въпреки резервите ми ).той ме кефи .
                        Между другото завода защо го продадоха- май беше позакъсал.
                        Volk:,,...Засега не виждам модел джипка от генерацията на Дифендъра, да е оцеляла/ освен УАЗ-а/,..."
                        За коя от всичките му генерации става дума?
                        Верно че японците малко са позакъснели ,но като се има впредвид какво им изсипаха на главите няколко годинки по-рано американците...
                        ТЛК 1951г.

                        НИСАН ПАТРОЛ 1951г.

                        А за снимки на дядовците на УАЗ-а просто няма място.
                        Така ,че легендата се върти около любимата сцена на PURSIE с висящия на дървото ЛРД.Съжалявам ,но така мисля аз.
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #57
                          Re: Офтопик

                          Първоначално публикуван от Volk
                          ... знаеш - всяко нещо струва толкова колкото някой е готов да плати за него!
                          Не така . Това нещо си има и производствена стойност.Въобще цена на една стока се формира по-доста сложен начин в Нормалния свят.

                          Първоначално публикуван от Volk
                          ...А ако не се плащаше тая цена, щеше конвейра да спре...
                          е за това той беше спрял
                          Първоначално публикуван от Volk
                          ...Както казваше едно квартално пиянде - "Бах го у Мерцедеса, и без пари да ми го дават, не го ща!"..
                          Е аз се различавам от кварталното пиянде само по това :ИСКАМ ГО!
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #58
                            Зарекох се да не пиша повече тук, но при крайно неверни твърдения, просто не бих могъл да се въздържа.

                            Чуров, коя точно поточна линия (конвеир) е спряла и кога? Моля цитирай година и модел.. Нищо лично, но явно и ти както 90% от юзерите не правите разлика между Ровър и Ленд Ровър

                            Тойотата и Нисана, които даваш за пример къде са към днешна дата? И какво общо имат със сегашните GR-и и Ленд Крузери. Защото поне десетки са частите и компонентите които са напълно заменими между Ленд Ровър Сериите, 110/90 и Дифендър от трета страна.

                            Думите на Стефан просто нямат нужда от коментар, освен ако не наваксам с ракиите..

                            Венци, смешно е да твърдим, че Ленд Ровър-и (по-точно Дифендъри) няма вече в Африка, само защото многоуважавания от мен Веско е говорил с някой на пазара, или в кварталния сервиз или не знам къде в една държава в Северна Африка. ЮАР и до момента бълват почти изцяло независимо производсто. И друго - не се сещам (вероятно липса на знание/ информация, за което моля д аме извините) за модели на Тойота и Нисан, които са в пъти по-скъпи от Дифендъра и са с аналогични на него концепция и кострукция. Да ТЛК 78 се продава все още в Австралия, но пък в ЮАР се продава и принципно различен Дифендър без никаква електроника и други минуси, които са изредени от теб. Това, че тази марка и модел са избрани за таргет такива от ООН за мен говори толкова, колкото, че след като ДСК ползват само IBM, то IBM са най-добрит емашини и точка. Оле! Можете да направите сверка и с хуманитарни организации (познавам такива хора, които от 20-години са по Африка, Латинска Америка и къде ли не и там Дифендъра все още им е бюджетната машина по подразбиране).

                            Отново, приемам мнения от хора, които говорят на база личен опит. Стефан, и останалите колеги, които сляпо се доверяват на мненията от руските портали (и естесвено написаното там се приема за крайна, окончателна и единствена истина), моля да си направят сверка на ползването на Дифендъра там (примерно Ладогата), като процентно участие спрямо останалите марки и като класиране (е вярно субективно е, нали задкурмилното устройство...).
                            Иначе нищо лично, нека все да вярва в това, което вярва и т.н. Останете със здраве и ползвайте машините си с удоволствие и безпроблемно!

                            Поздрави и за последно,
                            Яро

                            Коментар


                            • #59
                              Ейр айде да си организираме публичен диспут, а?
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • #60
                                Здравейте.

                                От доста време чета форума. Много съм изкефен. Доста неща научих от тук. Благодаря на всички, за това, че споделяте Вашите мнения и наблюдения за Автомобилите с висока проходимост до които сте се докосвали. ( не казвам джипки, защото тези които карат JEEP се изпъват от кеф ). Това ми е 1-вия пост (надявам се не последния:-) ).

                                Страшна тема пак подхванахте.. прилича малко на среща между ЦСКА-ри и Левскари :-).

                                Според мен всеки един автомобил си има своите предимства. Land Rover Defender - Класика в Жанра
                                The Series I, II, and III and Defender are 4x4 models from Land Rover (except for a few 4x2 variants built for the Dutch Army, Royal Air Force and British Army). The Defender is these early model's descendant, following over 50 years of 'evolution' along the same basic design, and still remaining very similar in looks.
                                Всичко за ЛРД като история :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Defender

                                Карал съм малко УАЗ-ка в казармата, бяхме на учения в Казахстан.. нямам какво да кажа за нея.. драпаше.. виж УРАЛ-а беше друго нещо.


                                Creation

                                In 1941, after the start of Great Patriotic War, Stalin's government made every effort possible to try and save Soviet industry from being captured by the German army. So, in 1941, because of rapid advances by the Germans on Moscow, a decision was made to relocate ZIS - a Moscow car and freighter manufacturing plant - further away from the front line. Such a place was Ulyanovsk, a town in Volga region with existing infrastructure and skilled workers, but out of reach of German army. At that time, the plant was considered a subsidiary of ZIS. By 1942, the production of artillery shells and cars began.

                                In 1943, when the prospect of Germans winning the war was less likely, a decision was made to separate the relocated plant from ZIS. This was a part of general after-war policy conducted by Stalin's government in which relocated plants were separated into different units, since all the required buildings had already been erected. The existing plants before relocation were filled with (often - German) equipment, thus bursting the industry.

                                A logical choice for the newly created plant was to produce military and paramilitary cars, mostly due to its distance from the border. Therefore, in mid-1950es the production of the only Soviet offroad car, GAZ-69, was moved to Ulyanovsk. This car marked a beginning of a famous line of offroad vehicles manufactured by the plant.
                                повече за историята тук: http://en.wikipedia.org/wiki/UAZ

                                Вярвайте ми като на човек, които е решил да си закупи 4х4 возило за 1-ви път.. искам да Ви кажа., че избора е невероятно труден. Сигурен съм, че всеки е минал по този път.. В крайна сметка се качваш на нещо.. караш го.. , ако не е това което търсиш, сменяш го.. и отново.. Всеки е намерил своята машина.. (за сега).

                                Със здраве!
                                Стефан
                                LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                                LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                                [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X