Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за Дефендъра и други въпроси за него?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Стефан
    Всичко е прекрасно и това е евтина народна кола...
    Точно така, но не и тук. И в момента навсякъде по света частите за Сериите са левчета. В прочем, от известните джипови марки, моля назови евтина работна кола

    Първоначално публикуван от Стефан
    ...Знам разни хора които дълго търсиха, намериха, и веднага ги разкараха. Като ги видя ще ги питам що така.
    Не помня кой е, някой от по-официалните представители. Не ме и интересува...
    Аха, а на мен една жена на опашката ми каза и за други проблеми.


    Първоначално публикуван от Стефан
    ... Работна кола, на която текущ ремонт струва колкото няколко автомобила с които можеш да работиш ... Спрете за малко със снобарията и се огледайте къде живеем.
    Стига поетични еквилибристики, моля назови колко струва ремонт на произволен възел при другите марки?

    Аз мога да кажа от личен опит и пряко наблюдение върху коли на познати:
    - смяна на турбина Garett GT20 (чисто нова) - 1470лв. с монтаж в ДаруКар (вероятно с клиентска отстъпка, която едва ли е повече от 10-15%). Колко струва турбина за ТЛК 70 или 80 или Патрул GR?
    - съединител - пълен комлект - 340лв.
    - амортисьори - 120-150лв. за брой, накладки по 50-65лв. комплект, шарнири по 38 до 56лв., карета - около 90лв. Всичко това при представителя.
    - пълен ремонт на раздатъчна кутия (LT230) 1820лв. Около 2000лв ти е ремонта и на скоростите (LT77), под 3000лв ще излезе ремонт на мотор, за перкинсовите 2.5 NAD, дори малко над 2000лв.

    Та

    Папката с фактурите от Дару Кар за обслужване на бившия ми Дифендър е при мен. Ако настояваш мога да сканирам и да поместя няколко pdf-фа тук?...

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Turbozmej
      ...Предлагам това не защото съм луд фен на LR, а не е редно да се говорят неистини...

      Коментар


      • #18
        Hi Neil, Congratulations on your Bulgarian!!!

        Welcome on board!

        Навремето имаше един виц: Кога ще победим капитализма?

        1) - когато като слезеш на летището в Ню Йорк те питат "имаш ли левове за обмяна?"
        2) - когато започнат да се преселват в България.
        3) - имаше и още работи ама ги забравих.

        Та - второто сякаш става.

        Т.
        Good guys drive Land Rovers!

        Коментар


        • #19
          Здравей Нийл!
          Добре дошъл в България и в клуба!
          Радвам се, че си избрал да се заселиш във Велико Търново - едно приказно място! Загърбвай лошите думи и обръщай внимание само на добрите!
          Сайта ви е много приятен!
          При желание може да направим някоя съвместна разходка!
          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

          Коментар


          • #20
            Смятам, че е редно да поканим Нийл за член на LRE. Моля отговорните фактори - Яро и Злати да се заемат със случая.

            Коментар


            • #21
              Към Яро, Турбозмей и Стефан:
              Съжалявам, че продължавам спора, но ще кажа и моето мнение относно Дифендъра.
              Още от начало трябва да кажа, че харесвам Дифендъра и ще се опитам да бъда обективен.
              Ще го сравнявам с Уаз, защото това има впредвид Стефан, а и това е работния джип в България.


              -------------------------Дифендър---------------------------------------Уаз

              цена нов-------------над 60 000лв.-------------------------------- 16 000лв.

              амортисьор----------90лв.(според Яро)-----------------------------30лв.

              спирачна помпа -----не знам----------------------------------------- 25лв.

              скоростна+разд.----2000лв. на старо------------------------------800лв.
              кутия (Борко плати толкова)

              маслен филтър --------не знам--------------------------------------- 5лв.

              въздушен филтър----25лв.(според Братчеда)---------------------5лв.

              накладки 2бр.---------не знам----------------------------------------10лв.

              спирачен цилиндър---не знам----------------------------------------12лв.
              комплект

              ресьор -----------------не знам--------------------------------------- 80лв

              и т.н.

              Главния извод, който се налага е, че Уаза е около четири-пет пъти по-евтин( това си отнася и за поддръжката).
              Вярно е че резервните части на Уаза са с по-ниско качество и се чупят по-често, но не пет пъти по-често.
              Според моите наблюдения основните възли и агрегати на Уаза са достатъчно надежни и като цяло автомобила не оставя на пътя.Това може би се дължи на простотата на конструкцията, което води и до добра ремонтопригодност. Надежността се дължи и на липсата на електроника в автомобила( което води до по-нисък комфорт разбира се)
              Според мен Дифендъра е по-комфортен, но Уаза е по-проходим ( последното твърдение съм готов да защитя по всяко време). Аз мисля, че това се дължи главно на дебелите и тежки греди ( като на камион) на Дифендъра. Според мен е безумно да конструираш джип с алуминиево купе( което е супер) и да му "пляснеш" такива огромни греди, които да го утежнят неоправдано. За Африка сигурно става, но за кал и големи наклони масата е много важна.
              Това че Дифендъра не е по-проходим от Уаз-а не значи, че не е проходим. Просто Уаз вдига много летвата
              Като цяло Уаза не е за шосе.
              За работна кола- не съм виждал много брутално експлоатиран Дифендър. Може и да "носи"-не знам. Но като знам с какви неща товарят Уазовете по селата направо не ми се вярва!!!
              За чупливостта на Дифендъра нямам лични наблюдения. Мога да кажа какво знам от хора използващи и двата джипа. Поради естеството на работата ми контактувам с Гранична полиция. Преди време им смениха Уазките с Дифендъри. Систематизирано мнението им е " скъпа поддръжка, чупливи". Поддръжката е ясна. Що се касае до "чупливостта" възможно е те просто да са имали прекалено големи
              очаквания към новите коли или наистина да не издържат колкото Уазките. Не знам.
              В заключение ще кажа че ако имам месечен доход 4000-5000лв. бих карал Дифендър. Но понеже реалността е друга съм избрал Уаз( Газ 69 по-точно ).
              А бе за всеки влак си има пътници....
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Георги Василев
                Според мен Дифендъра е по-комфортен, но Уаза е по-проходим ( последното твърдение съм готов да защитя по всяко време).
                Това че Дифендъра не е по-проходим от Уаз-а не значи, че не е проходим. Просто Уаз вдига много летвата

                ОЧЗ
                Хеви Метъл копеле

                Коментар


                • #23
                  Айде пак УАЗ срещу нещо и УАЗ-а е най-велик. Що ли пиша вече тука и аз се чудя

                  Бих сравнявал два джипа след като съм ги карал. В тази връзка на Дифендър имам приблизително 70-80 хил.км., на УАЗ сумарно малко повече от 1000км. А ти? Много харесвам УАЗ-а и не съм "Само Левски" за разлика от не малко колеги тук (Стефан), но все пак да вметна (да не се приема като заяждане):

                  Първоначално публикуван от Георги Василев
                  ...Аз мисля, че това се дължи главно на дебелите и тежки греди ( като на камион) на Дифендъра. Според мен е безумно да конструираш джип с алуминиево купе( което е супер) и да му "пляснеш" такива огромни греди, които да го утежнят неоправдано. За Африка сигурно става, но за кал и големи наклони масата е много важна...
                  За какво тегло говорим, като Дифендъра е от по-леките джипове???
                  Дълга база - 2075кг.
                  Къса база - 18** км., къса база с мек покрив - 1670кг.

                  Първоначално публикуван от Георги Василев
                  ...За работна кола- не съм виждал много брутално експлоатиран Дифендър. Може и да "носи"-не знам. Но като знам с какви неща товарят Уазовете по селата направо не ми се вярва!!! ...
                  Можеш да погледнеш всяка една обява за Дифендър за цена под 15 хил.лв. (има ги от време на време) - за да добиеш представа. Утрепан отвсякъде, с луфтове, течове и прочие къде ли не, но пали, тръгва и върви. Вероятно носи, след като има полезен отвар от 950кг., при УАЗ-а колко е?

                  Първоначално публикуван от Георги Василев
                  ... За чупливостта на Дифендъра нямам лични наблюдения. Мога да кажа какво знам от хора използващи и двата джипа. Поради естеството на работата ми контактувам с Гранична полиция. Преди време им смениха Уазките с Дифендъри. Систематизирано мнението им е " скъпа поддръжка, чупливи". Поддръжката е ясна. Що се касае до "чупливостта" възможно е те просто да са имали прекалено големи очаквания към новите коли или наистина да не издържат колкото Уазките...
                  Мани, не е само това. Чупят диференциали на по 5.000км. асвалт, разпорват им се нитовете, разпадат се в движение, елетрониката на Td5 се разваля от лош поглед (бел.ред. на граничарите са с 300tdi без грам електроника). Аз пък си говоря с едни ченгета до нас с дълъг Дифендър. Поддържат го като селска жигула, карат го като за последно, тече и хлопа от всякъде, но върви. Вярно и УАЗ-а така, но на 4 пъти по-малко километри.

                  С тия приказки от рода "1 жена на опашката ми каза" и Стефан за крайна инстанция ще стигнем до поредната заключена тема, кръжаща около величието на УАЗ-а.

                  Коментар


                  • #24
                    Колеги,
                    не се засягайте толкова и не приемайте нещата толкова лично
                    Очевидно е, че Уаз не е най-великия джип и аз не твърдя подобно нещо.
                    Нали се опитваме да бъдем обективни.

                    Относно теглото: моята Газка тежи по паспорт 1530кг. Уаз 469 мисля, че е 1560кг. Ако смяташ, че 100кг. са нищо това е друг въпрос. Да не говорим че Дифендър с мек покрив може и да съществува в природата, но аз такъв съм виждал веднъж, и то в чужбина.
                    Ако сравняваш Дифендър с Патрул например, действително е лек.

                    Относно товароносимостта: по паспорт моята Газка носи 850кг. полезен товар. Аз лично возя 11 ловци ( няма под 80кг. да не кажа под 100кг.) с раниците, пушките и няколко кучета. Под тон не е.
                    А Уаз-а е с по здрава ходова част( рама и ресьори).

                    Моето мнение е , че Уаз просто е по-подходящ за нашите условия( икономически и природни). Дифендър е легендарен джип и не случайно е един от най-разпространените в света.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #25
                      Малко офтопик,Жоре моля те снимай газката с тея 11 ловци в нея.сигурно е яка гледка.ако имаш и направени снимки пусни тук някоя.ще бъде интересно.отплащам се с такива твои направени на сметището на Добринище.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        А стига де!
                        Дифендъра вярно по скъп, ама......
                        -един човек се похвали че си е купил чистак-бърсак УАЗ-ка
                        -след 1000 км смени разбит кормилен накрайннакрайник
                        -след 6 месеца експлоатация: -протече му спирачна помпа(май на морето)
                        - закъса му се "гъбката" :x
                        -сигурно вече не коментира публично изненадите на УАЗ-а

                        Е за какво говорим? Да дам 16к лв за УАЗ и да лежа под него всяка седмица, щото си умирам от кеф да се търкалям под колата? И да наливам тунджа на 1.60, щото братушките не успяха да си направят читав дизел?Да мъкна газови бутилки и да ходя по газаджии, че хем харчи, хем не върви. Без да си кривим душиците- УАЗ-а съвсем не е най-подгодящия автомобил за работа.
                        За 60к лв получавам:
                        -автомобил с постоянно задвижване 4х4, със синхронизирана ЗАДНА предавка и НЕСАМОИЗКЛЮЧВАЩА се раздатъчна кутия.
                        -сериино хидравлика на волана
                        -АБС+ТК-бонус за извън пътя
                        -ПРЕВЪЗХОДЕН дизелов двигател с ниска консумация на гориво и възможност за работа и с горива с не толкова ясен произход
                        -прилично вътрешно обзавеждане
                        -КЛИМАТИК
                        -централно заключване със дистанционно
                        -без лостове по трансмисията с излишна дължина
                        -ако си монтирам авторадио, то няма да ми е трудно да го чувам

                        Кефиме и УАЗ-ката, но за да си доволен от нея трябва да си си и механик. За свободно време е прекрасна, но за ежедневна сериозна експлоатация, където придвижването е толкова важно, че се налага да не се забелязва като събитие, то УАЗ-а е напълно възможно и да къса нервите на ползващите го.
                        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                        Коментар


                        • #27
                          Като гледам тука се разяри битката между тиатаните на СССР и Англиската империя

                          Офф топик:

                          Имам едно предложение за да бъде по забавно , може да се съберем на една паинтбол игра да си решим спора

                          Клуб Уаз vs. Land Rover Entusiasts,

                          и тука идва конфликта , не може да се разделим на отбори двата клуба са с общи членове

                          Коментар


                          • #28
                            Георги Василев , много си прав.Понеже от извесно време си търся Уазка , та имам пресни впечатления.Един не е сменявал масло от 5 г. Масово като ги питам как са маслата по скоростти , раздатки и тн. , викат-Па знам ли , яз това никога не съм го гледал.Мога и още много ужасий да разправям за поддръжката(то такава няма) на тия коли у нас.Чест им прави че работят въобще , при тия условия.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #29
                              Към Асен:
                              част от твоите твърдения са верни( за качеството на рез.части, за комфорта..), част от тях са спорни(за братушките, Сибир-дизеловите двигатели, горивата, разхода на гориво...) и част от тях будят недоумение. Например ЗА КАКВО ТИ Е СИНХРОНИЗИРАНА ЗАДНА ПРЕДАВКА?!?!? На задна включваш от нулева и не превключваш на друга освен пак на нулева. Задната предавка е направена за големи натоварвания и затова е с прави зъби ( съответно шумна ) и без синхронизатор.
                              Моята раздатка лично досега не е изключвала, а и излишно-дългите лостове не ми пречат . Аз съм избрал спартанска машина и съм се примирил с неудобствата.

                              Към Братчеда: за съжаление не съм снимал, щото все съм зад волана, но този сезон обезателно ще го направя. Без доказателство звучи като "ловджийска история"

                              Към Борко:
                              въобще не ми пука за Съветската и Английската империи. Интересува ме само България!
                              Чрез една пейнтбол война няма да решим спора, но идеята е добра . Ние сме длъжни да опитаме!
                              Ама да е на някой по-труден терен та да зависим и от техниката.
                              Любопитен съм да видя как ще вкарате джипове дето боята им струва над 1500лв. в горите и храсталаците
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #30
                                Моита боя е блажна за 10лв.



                                Жоро, съгласен с тебе за руската техника и даже по нататък планирам да си зема една машинка като твоита или малко по голяма, точно за това че на Дефендера не са ефтини частите като на уаза или други руски коли . А понеже се повече и повече се запалвам по оффроуда
                                и смятам че с една таква кола ще прави тази моя мания по достъпна


                                а за битката , ми доиде идеята когато бях в Москва миналта година играхме паинт бол срещо клубове , Hundai Jetz vs. Hundai Sonata
                                и накрая вички се събрахме задружо и се наядохме и напихме на една маса

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X