Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

    Кутиите са еднакви... По нагоре писах. Ще се предприеме смяна на притискател и дано да се оправи ...
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

      Без сваляне на кутията няма да минеш...скоро имах проблем с една 70-ка - ту не включва на никоя предавка,ту си включва когато си пожелае.Още първия път като я прегледах в мен се зароди усещането,че проблема е от съединителя.Ама с клиента решихме да започнеме от помпите(горната течеше от около година).И се почна смяна помпма втора употреба - нулев ефект,рециклиране - нулев ефект,рециклиране на долната - нулев ефект.След това кутията долу и се оказа,че едно от "буренцата" на феродовия диск се е пръснало и парченца от него от време на време се заклинват и съединителя не може да отдели.Така че пътя на по-малкото съпротивление по който тръгнахме се оказа по-дълъг.За това кутията долу за проверка на притискателя(щом не си сигурен в него) и съединителя като цяло и успех.

      Коментар


      • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

        До този извод стигна и Таргов. Надявам се до седмица да има новини
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

          Минаха 2 месеца, оправихте ли животното? Какъв беше проблема със съединителя?
          sigpic

          Коментар


          • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

            Здравейте
            Малко нямаше движение защото бях един месец в Непал и вчера се прибрах Ще има разказ със снимки само да го напиша, че е доста материала.
            Що се отнася до Диското... последното което спъва завършването се крие някъде по хиравликата на съединителя. Надявам се утре да се позанимавам с него.
            При натискане на педала съединителя не отделя докрай. Напрвих си едно приспособление, за да тествам дали горната помпа не рециркулира и от там да губя ход
            или някъде има все още въздух.... много е странно. Само това ми остана до подкарването....но.
            Land Rover Defender 110SW 300tdi

            Коментар


            • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

              Ужас ...вече съм тотално объркан- давайте идей. Направих си една пластина с шпилка с която подпрях буталото на долната помпа на съединителя, за да тествам дали по хидравлика няма
              проблем. И нямаше проблеми. След това монтирах същата пластина на камбаната на фланеца на долната помпа, за да натисна вилицата на съединителя механично. Е натиснах го и се оказа, че след половината ход притискателя отделя, но не напълно и се чува триене на феродото в маховика. Има два варианта или феродовия диск е прекалено дебел или притискателя пак е прецакан... вече не знам в пълна безизходица съм. Обезвъздушихме системата категорично и няма въздух в нея- при подпряно бутало на долната помпа педала е твърд и не потъва.
              Дебелината на феродовия диск е 9.5мм- как ви се струва? Ако някой има нов диск на разположение и му е удобно да премери дебелината...моля.
              Поздрави
              Land Rover Defender 110SW 300tdi

              Коментар


              • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                Симо,смени го тоз притискателен диск най-накрая.Нов феродовия ХД Валео при мен беше нещо от порядъка на 11мм.

                Коментар


                • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                  Как 11мм. бре? Или говориш за ТИРа?
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                    Аз отдавна не съм писал. Вече всичко си е наред и колата се движи последните четири месеца.
                    Това със съединителя се рзбра какво е - шлиците на първичния вал между осмакова кутия и дизелова такава се различават с малко в дължина и поради което края на шлицовите зъби пречат да се отлепи напълно феродовия диск.
                    В крайна сметка при мен се раздвижина нещата с каране, а по инфо от колегата Чико (защото и той имаше същия проблем) може да се добави една пластина 5 мм между скоростната кутия и камбаната. И така последните два дни имах малко път извън града като минах общо 900км. Проблеми никакви, само имам съмнения че виското ми скоро ще трябва да се сменя или просто температурата навън беше много висока-стрелката мина средата и стигна почти третата чертичка.
                    Усреднен разход извън града - 16.5/100 газ със скорост 80-100 и по GPS усреднена скорост 70км/ч.
                    За съжалние обаче май май ще ми се наложи да се разделя с количката си поради финансови причини. Така, че я пускам за продажба... дано да се променят нещата, но .... на всеки се случва.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-07-11, 20:50.
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X