Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

    Първоначално публикуван от joro/ Преглед на мнение
    Честито колега. Добре дошъл в клуба ...
    На лудите мазохисти.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

      Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
      ...Не може да се обезвъздуши помпата на съединителя. Сипваме отгоре в казанчето течност и си излиза отдолу... но без въздух да излиза и педала е мек...
      Колко излиза буталцето на долния цилиндър като се натисне педала на съединителя? Да не би да има някакво несъответствие между камбаните, притискателен лагер, вилка, опора или други авточасти, касаещи съединителя. От автомобилите с хидравличен съединител, които съм карал и човъркал (а те не са много), никога не ми се е налагало да обезвъздушавам съединител. С десетина напомвания се обезвъздушава сам.

      Коментар


      • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

        И при мен беше трудно докато разбера че трябва да се ползва целия ход на педала ,ама голям помпане падна.За сега няма въздух ама е много лек на натискане.Все пак още не съм запалил че голяма борба с имобилайзера пада.
        M.P.

        Коментар


        • До хората с Land Rover Discovery V8:

          Някой който има осмак ръчка може ли да ми даде информация за дължината на пръчката която задейства вилицата на съединителя. В единия край се опира на буталото на долната помпа на съединителя. Интереува ме габаритната дължина.
          Land Rover Defender 110SW 300tdi

          Коментар


          • От: До хората с V8

            Колега тази пръчка не е ли комплект със долната помпа на съеденителя??Кажи по точно какво искаш да направиш.
            0885719173-Красимир

            Коментар


            • От: До хората с V8

              Можеш да си я определиш опитно - шпилка, втулка с вътрешна резба и контра гайка.

              Коментар


              • От: До хората с V8

                Пръчката не е комплект. Дължината ми трябва за сравнение. Имам пръчка от дизела и искам да сравня дължините.
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • От: До хората с V8

                  В понеделник ще свалим помпата и ще видим дали там е проблема. Таргов съм, ама съм на гости.

                  Коментар


                  • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                    Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                    Не може да се обезвъздуши помпата на съединителя. Сипваме отгоре в казанчето течност и си излиза отдолу... но без въздух да излиза и педала е мек. Ако някой има идея как да се обезвъздуши да казва, че останахме без идей.
                    Преди два или три месеца имах същия проблем. Подменях гумичките на помпите, че бяха почнали да изстърват и о чудо, вместо да стане пушка то няма съединител.
                    Трима роби смених да помпят, краката им станаха като на щангисти (чак не могат да ходят).
                    Тогава ми дойде просветлението звъннах в Мото Пфое и ги питам "абе Вие как аджеба ги обезвъздушавате тия камили " апък те "ми с една голяма спринцовка пълна със спирачна течност пълним от долу на горе през това за обезвъздушаването".
                    Вземам една голяма спринцовка и на втората съединитела доди. Само един съвет съдът за течност трябва да е празен, щото моя не беше.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-12-10, 17:19.

                    Коментар


                    • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                      Странен проблем стана и за сега сме в пълен блокаж....или поне аз. Имахме проблем със съединителя. При натиснат педал не отделяше напълно. Сякаш малко му трябва още за да отдели.
                      Имаше съмнение дали долната помпа на съединителя при дизела е същата като на бензина - според каталозите е същата. Единствено имаше разлика в пръчките за които стана по горе дума. Слава ми звънна и ми каза размера на една пръчка от осмак и днес решихме да свалим долната помпа да сравним. За всеки случай свалихем от на Таргов един осмак пръчката. Е оказа се че и там няма разлики, но за всеки случай направихме една удължена и я монтирахме. Пак няма цял ход и не може да отдели съединителя. Според Таргов е възможно, ако притискателния диск е счупен да не може да отдели напълно. А изглеждаше ОК като го слагах. За протокола сложих нов феродов и стар притискателен. И определено притискателния си изглеждаше много добре. Някой има ли идея какво може да става. Че само това остана за да я подкарам колата
                      Land Rover Defender 110SW 300tdi

                      Коментар


                      • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                        Може да проверите пивота. Това е основата, на която лежи вилката.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5234712 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:130.4 КБ
ID:5234713

                        Ако е по-ниско отколкото трябва няма да има достатъчно ход вилката.
                        Коя вилка сложихте, че на 8-а и дизела са различни. Въобще там вътрешността на камбаната на дизела и 8-а са съвсем различни.

                        Какъв е този съд преди помпата на съединитела. Аз нямам такъв. Да не е някакъв разширителен съд и да не прави достатъчно налягане?
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-12-10, 21:13. Причина: снимки
                        sigpic

                        Коментар


                        • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                          Вилката си е от осмака. Ама и от дизела да беше са заменяеми. По номера на новите дискота няма разлика във вилиците. Камбаната е от осмака и вилката си е от същата кутия.
                          Land Rover Defender 110SW 300tdi

                          Коментар


                          • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                            Пак греда. Днеска Таргов махна демпфера и свърза директно горна помпа с долна помпа, обезвъздуши и пак не стига хода за да отлепи съединителя. Изчерпахме се от към идей.
                            Прокрадва се една идея че може проблема да идва от притискателния диск. Че него не го смених с нов, а само смених феродовия. Пък не изглеждаше зле. Мислим и за разлика в помпите, но като номера в каталозите ги дават еднакви....
                            Land Rover Defender 110SW 300tdi

                            Коментар


                            • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                              Май според теб, за да изглежда зле, трябва да липсва поне половината. Признай си без милиция.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • От: Диско 1 200 Тdi - моята нова играчка

                                А на дизеловата кутия,опашката не е ли по-къса от на осмака и от там да идва проблема?
                                M.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X