Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Намерих ключа от бараката! Вчера реших да вкарам един дигитален термометър в смукателния колектор за да видя с каква температура постъпва въздуха в двигателя - какво да видя? гуменото съединение се протрило и скъсало. Повредата е станала от страната към щеката за проверка на маслото и е на такова място, че ако не бях свалил гуменото съединение за да сложа термометъра щях да продължа да се тюхкам. Дупката не е много голяма, но явно от нея губя налягане. Иначе температурата не надхвърля 45-46 градуса. Мисля, че това не е висока температура, но за всеки случаи ще измия добре интеркулера и ще му поставя отделен вентилатор. Ще постна дали има ефект
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

    Коментар


    • #47
      Barbaron,

      Пуснах Ви лично съобщение (ЛС). Погледнете го, ще се радвам да ми отговорите..

      Поздрави,
      Яро

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от Barbaron
        Намерих ключа от бараката! Вчера реших да вкарам един дигитален термометър в смукателния колектор за да видя с каква температура постъпва въздуха в двигателя - какво да видя? гуменото съединение се протрило и скъсало. Повредата е станала от страната към щеката за проверка на маслото и е на такова място, че ако не бях свалил гуменото съединение за да сложа термометъра щях да продължа да се тюхкам. Дупката не е много голяма, но явно от нея губя налягане. Иначе температурата не надхвърля 45-46 градуса. Мисля, че това не е висока температура, но за всеки случаи ще измия добре интеркулера и ще му поставя отделен вентилатор. Ще постна дали има ефект
        Не се ли чуваше като издиша от там? При мен навремето такова съскане се чуваше че беше ясно че бяга отнякъде въздуха.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #49
          Не. При ниски обороти не се чува, а ако форсираш двигателя - звука на машната е доста силен и звук от изпускащ въздух се губи. Поне аз не го чувам. Про каране се чува едно свирене, но според мен не е от това място.
          Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
          Discovery 2.5 TD5 2000 EX
          Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

          Коментар


          • #50
            До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

            Първо - за много години!!!
            Четейки тук (по специално за Диско1) останах с впечатлението, че то е доста тромаво...
            От 3 месеца го имам и бях много доволен от него, вярно харчеше ми повече (14/100), нямаше "ряз", но нали то си е такова - "добродушно"...
            Приятелю, с тази тема преобърна усещането за Диското което имам...
            Аз чувах турбото и бях убеден, че то работи...
            Четейки тук обаче намерих много общи неща с поведението на моето Диско.
            Тръгнах да проверявам всеки маркуч, който излиза/влиза в турбото и НАМЕРИХ един почти разрязан по дължина маркуч(кривката) която идва от интеркулера.
            Смених го.
            Резултатът е потресаващ...
            Диското направо "хвърчи" по пътя!
            С лекота си вдига 120 км/ч., независимо от наклона (по асфалт де...)
            Само с разхода още не знам как ще е...
            БЛАГОДАРЯ за темата и за форума!!!
            LR Disco I 300tdi
            Nissan Pathfinder
            Honda VF 750
            Suzuki GSXR 750

            Коментар


            • #51
              До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

              С 300tdi съм.
              Аз всъщност и тук не разбрах какъв е този уестгейт, ама...
              Да не би да е едно, дето се запушва с планка?
              Ама при мен няма ръчно регулиране, а колегата пише, че има...
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-01-10, 11:41.
              LR Disco I 300tdi
              Nissan Pathfinder
              Honda VF 750
              Suzuki GSXR 750

              Коментар


              • #52
                До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                Има ли някой да даде повече инфо за този уестгейт?
                DISCO 1 300TDI

                Коментар


                • #53
                  До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                  Първоначално публикуван от nikego Преглед на мнение
                  Има ли някой да даде повече инфо за този уестгейт?
                  Уестгейт е една байпасираща клапа на турбото по димни газове. Тази клапа се задейства с помоща на една мембрана която се командва от налягането след турбото по въздух. Регулирането се осъществява с регулиращ винт на стеблото свързващо клапата и мембраната. А някои рейсъри правят тунинг като на рамото на клапата слагат една пружина която пречи на отварянето или по скоро го забавя. Така реално клапата отваря на по-високо налягане и колата бегааа яко .... към сервиза хаххаа
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-01-10, 22:38. Причина: снимка
                  Land Rover Defender 110SW 300tdi

                  Коментар


                  • #54
                    До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                    Чакай, чакай малко... Аз да не съм я затворил точно тази клапа?!
                    Нещо не разбирам... Дори намерих в падока кит(една пластина), която затваря именно такъв байпас...
                    До колкото разбирам това е за някакво допълнително/принудително изгаряне на газовете...
                    Сигурно ли е, че е вредно да се затвори?
                    Утре ще снимам и ще моля за коментар...
                    LR Disco I 300tdi
                    Nissan Pathfinder
                    Honda VF 750
                    Suzuki GSXR 750

                    Коментар


                    • #55
                      До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                      Ето тук пише за турбините и принципа на работа на уестгейта
                      http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5

                      http://www.arturbo.co.uk/watch-how-turbo-works.asp
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-01-10, 08:45.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                        В Падока има кит за затваряне на EGR клапана на турбото пак с цел повишаване на мощността, но за сметка на пушилката излизаща отзад.
                        Не бързай ако искаш да стигнеш
                        __________________________________
                        Discovery II TD5 10P

                        Коментар


                        • #57
                          До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                          Предполагам, че това което си гледал да се продава, е комплекта пластини за затапване на EGR системата - тая система вкарва обратно изгорели газове и с нея май се намаляват вредните емисии ( да покрие нормите на EU3 спецификацията) а като страничен ефект и температурата на изгорелите газове. С времето, от болкуци и налепи, клапаните почват да не затварят плътно (управляват се с вакуум) и резултата е осезаема загуба на мощност ... уейстгейт-а е друго - планка която отклонява изгорелите газове от витлото което задвижва турбината на турбото - тя като не се върти достатъчно бързо то и турбото не може да вдигне налягане - все едно го няма.
                          LR Disco II, Td5

                          Коментар


                          • #58
                            До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                            Коментарите по/за разхода на гориво, преместени ...ТУК
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-01-10, 11:40.
                            Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                            Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                            Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                            Коментар


                            • #59
                              До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                              Първоначално публикуван от bigcat Преглед на мнение
                              Ето тук пише за турбините и принципа на работа на уестгейта
                              http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5

                              http://www.arturbo.co.uk/watch-how-turbo-works.asp

                              Браво за посочените теми!!!
                              Нагледно е обяснено всичко...
                              Благодаря!
                              LR Disco I 300tdi
                              Nissan Pathfinder
                              Honda VF 750
                              Suzuki GSXR 750

                              Коментар


                              • #60
                                До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

                                Проблем няма, но велика почуда разяжда нездравото ми съзнание.
                                Правата тръба между турбото и охладителя /между гумените колена/ е метална отвътре, а отвън е с гумен шлаух, който, ако е наранен, се обелва лесно. Та въпросът, който ме мъчи от няколко часа е - за какво е този шлаух!? Термоизолационен... Пазещ от евентуална ръжда... Щрих на дизайнер... Всичко изброено звучи тъпо. Ако някой знае, моля да помогне, че се заинтригувАх. Благодаря!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X