Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Благодаря на всички които се включиха със съвети. След работа отивам на бегом в сервиза за да видя до къде са я докарали. Шефа на сервиза и той изказа мнение, че може да е накой вакуум или клапан (уестгейт). В един форум на фенове на BMW видях, че се предлага таймер, непозволяващ гасене на двигателя веднага. Смятам да си сложа, зада вържа попа ( защото малко съм разсеян).

    С какво масло да карам машината? Каква марка? Сега е със Shell 10W40. Трябва да се смени след 6K km, но искам още сега при смяната на ангренажния, пистови ремъци и ролки да сменя и маслото и филтъра на ДВГ
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

    Коментар


    • #17
      Аууууу, нямаше ме за две седмици и какви сте ги свършили!!!
      И колко "компетентни" мнения прочетох не е истина... А "Реал Турбо" са Амбриажи долни и ако ще да ме баннат ще го твърдя, да се набутваш при тях си е 10 000% преебавка!!!
      Виж разтърси се из темите за турбини, аз многократно съм пускал телефона на Митака с турбо сервиза, ще я види, диагностицира и оправи.
      0888240556 - Митко, обади се разберете се и мисля че няма да съжаляваш. А към всички колеги за пореден път апелирам - не се набутвайте с мошенниците от Реал Турбо!!! Парите не са малко за такива скъпоструващи агрегати че да се хвърлят така.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Аз нямам оплаквания от тях - затова го дадох като вариант...
        Пък и човека казва, че турбото е ОК... ако искаше да го измами, щеше да му каже "заминало е! кихни 1000лв, наздраве!"
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-10, 12:09.
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          аз нямам оплаквания от тях - затова го дадох като вариант... пък и човека казва, че турбото е ОК... ако искаше да го измами, щеше да му каже "заминало е! кихни 1000лв, наздраве!"
          В 99.9% от случаите това правят. Или ако е наред казват "абе има още малко живот в него, ама всеки момент ще се капе съвсем - сменяй!"
          Боклуци.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Нещо си противоречи с фактите или колегата с диското е от 1-ия %

            Не че искам да ги защитавам тия от Реал Турбо, просто нямам причина да ги нападам...
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-10, 12:10.
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              Е, тук имаше една хубава тема - да се постват некоректни сервизи, мошенници и други такива за да не се прецакат други колеги от форума с тях. Та в този ред на мисли тези ще ги номинирам за едно от челните места в кохортата на некадърниците и набутвачите.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Колеги явно турбото наистина е ОК. Оказа се уестгейта. Стоял е в положение полу отворено. и явно това е пречило на турбото да върти. Сега след като монтьорите в сервиза са го раздвижили работи. Оборотите се вдигат много по- бързо от преди, и се усеща как автоматика по-бързо реди скоростите. Имам питане дали се продават уестгейти отделно от ремонтен комплект за турбото. И дали да не го смена. Така или иначе колата е още в сервиза.
                Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                Коментар


                • #23
                  Званни един телефон на човека дето го пуснах по-нагоре в темата и виж.
                  Поне ще ти каже правилна цена ако не друго.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Благодаря quadra,
                    Ще се обадя на човека. Знам от приятел за един Митко до ТЕЦ София. Това същия човек ли е?
                    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                    Коментар


                    • #25
                      Точно същия. Прати му много поздрави.
                      Апропо, при него си правят турбините хора които се състезават с разни бегачки, така че при тях една прецакана турбина не е само намаляване на мощността на джипа да речем, а реална загуба на състезание, така че нещата са сериозни.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        quadra, колата беше и в този сервиз (на Митко) - и там са казали, че турбото е ОК. Но въпреки това колата не върви, т.е. върви но мудно набира и не може да вдигне повече от 110. Аз лично проверих уестгейта - не беше затворен и го натегнах на ръка с въртока на клапана. Стана по-добре, колата не харчи повече от 10/100 градско. Имам леко омасляване на въдуховода след интеркулера. Нямам промана в нивото на маслото.
                        Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                        Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                        Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                        Коментар


                        • #27
                          С други думи - оправи ли се или "не харчи, ама и не върви"?
                          Може да е бедна сместа - като изфорсираш от празен ход до 4000 оборота пуска ли черен пушек? Ако не, значи е гладно моторчето...
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-10, 12:10.
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            Нека някой специалист нафтаджия да я види, помпи, центровки и тн. Освен това имах преди време случай с Ауди 1.9TD, пак така, не върви, колкото и зор да и даваш. Оказа се че човечеца повече от 1500 оборота не вдигал, "защото тогава се включва турбото и почва много да харчи, пък и е скъпо за ремонт" Турбина вярно здрава, и всичко уж ОК, а не върви и като настъпиш не се чува да се развърта турбината Сваляме изпускателната генерация а там...Ауууу - толкова полепнали сажди че едвам си пъхам пръста в останалия отвор. И през тоя жигльор тя трябва да диша...Да бе!
                            И твърд налепа, едва се забива отвераката вътре... Чавъркахме и чистихме няколко часа, после на пескоструй да издуха всичко окончателно и я сложихме. И като тръгна тая ми ти кола - не дава да я пипнеш, турбина свири, тяга има - супер. Та човека получи един нагледен урок че щом има турбина тя трябва да се ползва.
                            Апропо, клапаните на двигателя наред ли са?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              На празен ход съм я форсирал до 5000 оборота. Нама силен черен пушек. Преди за затегна уестгейта димеше силно и вървеше слабо. След като го затегнах тръгна по-добре, няма пушек. Но ошпределено няма ряз. На подобен LR Disco I имам усещането, че ще го изправя на задните гуми. Моят се движи като тролейбус каран от уморен ватман.
                              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                              Коментар


                              • #30
                                Колата е гледана от спец „нафтаджия“ - 3-то поколение. Той и измери компресията, тя е 30 бара на всеки цилиндър, регулира дюзите на 200 бара. колата пали без подгряване от раз. В интерес на истината не съм гледал клапаните.
                                Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                                Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                                Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X