Защо колега ? Дали ще вдигнеш с подложки 5см. или с пружини 2" на тампоните им все тая ! Но и в двата случая са задължителни по-дългите амортисьори ! Инак - БЕЛЯ
Право думаш, ама някои хора мислят с потфейла си
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Защо колега ? Дали ще вдигнеш с подложки 5см. или с пружини 2" на тампоните им все тая ! Но и в двата случая са задължителни по-дългите амортисьори ! Инак - БЕЛЯ
Право думаш, ама някои хора мислят с потфейла си
аз пак ви казвам, ако нямате достатъчно пари НЕ правете тунинг само съсипвате колите. мога да ви дам поне 10 примера за такива коли в последните 2 години, от както се занимавам с офроуд. след този т.нар. сиромашки тунинг автомобилите се осакатяват до такава степен, че не си струва възстановяването им
принципно при тунинга се търси подобряване на заводските характеристики, а не влошаване, защото второто няма смисъл.
по въпроса за коловозите мога само да ви кажа, че е въпрос на умения на водене на автомобила, долфи миналата година кара последните 4 дни от ком - емине с 29'' гуми и спечели състезанието. тази година видях сузуки саморай с 28'' гуми да минава по път с коловоз кадето нисан патрол с 35'' гуми дърпа лебедка.
някой го беше казал, тунинговай задкурмилното устройство
Добре тогава като си толкова за мега супер инфра ултра професионалния тунинг защо тогава си карал с подложки след като са толкова гадни и имаш една торба пара за това хоби плюс невероятните задкормилни способности на мегамен?
колега, ти попита, а аз ти оговорих, безплатно на всички глупави въпроси, а сега на всичкото отгоре си и недоволен вероятно защото не си получил отговора, който ти се е искало
изобщо ми е все през едно място за твойта кола, ако искаш си сложи подложки по метър и ще си имаш декоративен трактор, твоя си е прави си с нея каквото искаш.
мислех си че има смисъл да помагам, на хора като вас но май съм се объркал. затова спрете да ми пишете ЛС с въпроси за тунинг, аз не разбирам от такива работи, освен това не карам добре и изобщо тук всички са много по - напред от мен и затова сега само ще чета зада поумнея
Сава не се спичай бре човек! И аз не съм съгласен с много твои твърдения и кво сега - въпросът е принципен. Според теб излиза че джипки могат да карат само хора с достатъчно излишни пари, а другите в обезателен порядък да си вземат по един Матиз и край. Аре стига с тази елитарност, като иска човек нека се бори спроред финансовите възможности. Само ми кажи каква е разликата между пружини с +2" и нормални пружини и 2" подложки? Никаква освен в цената. Ако иска да си направи нещо по-високо вече трябва да премества и уши на амортисьорите, и по-дълги амортисьори и мостове да накланя заради карданите и куп други известни неща.
Давам пример Гранд Чероки(Ларедо и Лимитед) и Гранд Чероки(Орвис) имат абсолютно еднакво окачване с изключение на пружините - на Орвиса са по-дълги. Е, щом инжинерите са сметнали че същите аморлтисьори, тампони и тн няма да се скапят с по-дълги пружини, що трябва да си дава парите човек да си купува цял кит?
Сега при Диското не знам как са нещата в този план, но все пак принципите са едни и същи - окачването има ход в двете посоки.
Така че не се сърди, нека спорим, в спора се ражда истината.
Спомняш си колко спорове се породиха покрай Вранглера ти, ама ето - машината стана много добра по отзивите на всички които са я виждали в действие.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Стига бе ей
Не сме се събрали за да се караме.
Аз лично съм питал Савата за много неща свързани с лифта.
Не става въпрос за това кои е по-по-най. Всеки споделя своя опит и така си помагаме. Нали се сещате че няма човек които знае всичко.
И на мен някои твърдения ми се струват неверни ама се опитвам да обясня защо Независимо от факта че ми е много трудно да обяснявам неща които не съм чел а съм ги научил от опит.
А в гората няма бедни и богати, можещи и неможещи, знаещи и незнаещи ако щете грозни и красиви защото всички сме РАВНИ. Това е психологията на Офроуда. Не я прецаквайте.
Добре тогава като си толкова за мега супер инфра ултра професионалния тунинг защо тогава си карал с подложки след като са толкова гадни и имаш една торба пара за това хоби плюс невероятните задкормилни способности на мегамен?
Chico,
Любезно Ви приканвам да говорите по същество, без изобилие от епитети, които правят дискусията повече от безсмислена..
Сава е все пак един от човеците тук, които съветват на база опита си, което е ценно. Естествено, никой не задължава никой да се съгласява с мнението на другите. Идеята е, че всеки дава мнение, според придобити знания и най-вече опит..
Първоначално публикуван от quadra
...Само ми кажи каква е разликата между пружини с +2" и нормални пружини и 2" подложки? Никаква освен в цената...
Дима, ако беше така никой нямаше да си купува тунинг окачване и всички щяха да карат с подложки.
Конкретно за Дискавъри - 1вата серия абсолютно не впечатлява в стандартна комплектация (окачване). Да, принципно ЛР имат много добра артикулация още от завода, но дотук. Карал съм едно от Дискавъритата на Тинко, което е с 2" TJM и 32" Interco и разликата от стандартното е впечатляваща. С подложки съм абсолютно сигурен, че няма да е дори и близко до готовия кит..
Пак не ме разбра, тунинговата пружина има съвсем други характеристики, направена е от други материали и изобщо се дължи по друг начин. Имах предвид едни и същи пружини с различен брой навивки например, така че едните да са по-дълги. Аз съм сигурен че ако сложите пружини на TJM които са с дължината на нормалните и автомобила не се повдигне и сантиметър пак ще има осезаема разлика във возията
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Чико, ман, струва ми се, че не гледаш в правилната посока...
ако ти трябва само 2" за по-големи гуми и нямаш други специфични нужди и пари, трябва да се замислиш за бодилифт. подложки м/у копето и шасито, а не да пипаш окачването.
От известно време съм горд собственик на ЛР Диско 300ТДИ.
И така в един прекрасен момент дойде и желанието(пък и некой уев) за +2"нови пружини ,амортисиори(не мога да намеря ер малък) и един кит тампони.
След кратка консултация с колегите от mud-club.com се спрях на окачване с поръчка директно от Англия от сайта paddockspares.com
или по-точно на кита http://www.paddockspares.com/pp/OFF_...p_Dampers.html
След двуседмично чакане всички нещица са ми вече тук и само чакам времето да се по оправи за да се заловя с монтажа.
Пък и цената смятам е доста добра съпоставяйки предлаганото на пазара в БГ.
От известно време съм горд собственик на ЛР Диско 300ТДИ.
И така в един прекрасен момент дойде и желанието(пък и некой уев) за +2"нови пружини ,амортисиори(не мога да намеря ер малък) и един кит тампони.
След кратка консултация с колегите от mud-club.com се спрях на окачване с поръчка директно от Англия от сайта paddockspares.com
или по-точно на кита http://www.paddockspares.com/pp/OFF_...p_Dampers.html
След двуседмично чакане всички нещица са ми вече тук и само чакам времето да се по оправи за да се заловя с монтажа.
Пък и цената смятам е доста добра съпоставяйки предлаганото на пазара в БГ.
Предполагам, че не сте търсили из темите, но аз преживях две неща:
1) нещастието да се доверя на "добрата реклама" и да сложа окачване/лифт, което издържа 5 месеца и безславно умря;
2) щастието да се свържа с разбиращи и знаещи колеги и да лифтовам 4 LandRover-a (2 Defender и 2 Discovery). И четирите са с Heavy Duty TJM и проблемите са 0.00!
Препоръката ми е да се допитате до Венцислав Петров и Пламен Петров, да си лифтовате колата с TJM и да забравите за проблемите!
Не, че в paddockspares ще Ви продадат лоша техника! Лично съм купувал от тях и нямам забележки. Но окачването е нещо важно и отговорно и е нужно да имате специалисти и сервиз на "една ръка разстояние", а не да се случва както при моя първи вариант - 6 месеца доставка и най-накрая нищо!
Колкото до качеството няма как да го знам без да съм го пробвал,но по прочетеното по доста английски форуми тази комбинация е доста популярна и все пак 2 и повече пъти по-евтина и не значи че щом нещо не епопулярно у нас е некачествено.Също така обичам да експериментирам.Не мисля че фирмата ProComp е несериозна даже напротив.(можете да проверите).Колкото до Britpart(пружините),много фирми използват техните пружини като само си слагат своята марка.(и това можете да проверите).Пък то оригиналните такива части струват повече.На същата фирма има и 4" лифт.
Колкото до сервизи и гаранционна поддръжка-то такива неща съществуват ли?.(не говоря за никого конкретно)
Не мисля че каквато и да е гаранция струва двойно.
В края на краищата ще пробвам пък ще видим какво ще стане.
П.С. Искам да кажа че не съм търговец и не искам да заблуждавам никого.В края на краищата всеки си преценява сам за себе си.
Колкото до качеството няма как да го знам без да съм го пробвал,но по прочетеното по доста английски форуми тази комбинация е доста популярна и все пак 2 и повече пъти по-евтина и не значи че щом нещо не епопулярно у нас е некачествено.Също така обичам да експериментирам.Не мисля че фирмата ProComp е несериозна даже напротив.(можете да проверите).Колкото до Britpart(пружините),много фирми използват техните пружини като само си слагат своята марка.(и това можете да проверите).Пък то оригиналните такива части струват повече.На същата фирма има и 4" лифт.
Колкото до сервизи и гаранционна поддръжка-то такива неща съществуват ли?.(не говоря за никого конкретно)
Не мисля че каквато и да е гаранция струва двойно.
В края на краищата ще пробвам пък ще видим какво ще стане.
П.С. Искам да кажа че не съм търговец и не искам да заблуждавам никого.В края на краищата всеки си преценява сам за себе си.
Коментар