Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

    Здравейте, вчера се разхождах из Алеко и понеже имаше сняг около 40см, от пътя тръгнах настрани и след като предна лява гума тръгна да се качва и српя и забускува. След като пуснах блокажа на бавни нещо не се промени. Само 2 от 4-те гуми буксуваха на кръст (предна дясна и задна лява), Пробвах на заден, но по същият начин джипката увисваше и не можа. Май блокажа ми не работи. Нямаше значение на бързи/бавни с пуснат или изключен блокаж. По един и същи начин си буксуваха гумите другите не помръдваха. С 4 души в колата (към 360кг). Реших да не експериментирам повече, но малко по нагоре по пътя попадна на по мек сняг от едната страна, о другата отъпкан и хлъзгав с ледец отдолу. По същият начин джипа увисна и спря. Нито е увиснал по корем нито нищо, само назад ставаше, защото беше наклон и с повече засилка мина. Дали е прецакана раздатка и какво може да му е? Нещо по дифовете? Като потеглям и превключвам ако отпусна по рязко съединителя отзад се чува притропване, ако е по-плавно няма проблем. Гледам се продава раздатка във форума и ако я вземя дали само с това ще си реше проблема? Колко излиза смяната в сервиз? Благодаря за вниманието.


    П.П. Дискавъри 1 300тди , ръчни скорости 1996 по ВИН ЛТ230 май трябва да е ?
    Последно редактирано от bestbg; 09-03-14, 10:15. Причина: уточнение на модел
    LR Discovery 300Tdi 1996
    Subaru Outback 2.5 1998
    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

    Коментар


    • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

      Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
      ?
      Още един който не си познава колата , а най близкия отговор е на предната страница.

      Коментар


      • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

        Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
        ЗСамо 2 от 4-те гуми буксуваха на кръст (предна дясна и задна лява),
        Колега ти нямаш бокаж на диференциалите, а имаш на разпределителната кутия което ще рече, че няма как 4те колела да се въртят. Разпределителната кутия предава с едни обороти на преден и заден диф. а вече дифа разпределя според сцеплението на кое колело да предаде силата (ляво/дясно). За да ти се въртят 4те колела трябва да имаш блокаж на дифа или такъв с ограничено приплъзване (LSD). Трябва да прочетеш преди да напишеш коментар!!!

        Коментар


        • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

          Стига толко мисля , че аз го нахапах достатъчно. Сега като прочете малко ще се освести. За тропането има го и при мен ако е същото де, от едни малко поразбити шлици. От 5год карам така и ще му обръщам внимание като стане съединителя за смяна. Просто гледам с левия педал да съм малко по внимателен.

          Коментар


          • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

            Здравейте отново,
            ivo-police , темата съм я чел няколко пъти, но до сега все си мислих че като включа блокажа ще въртят четирите гуми. Затова реших да не пробвам с криковете а направо на снега. Вчера след като писа веднага реших да пробвам, че после имах излизане и резултата:




            Вече доволен че съм с работещ блокаж реших да се повозя из блатата Обяснението за това как работи блокажа го разбрах от първа ръка след като се окопах Тогава схванах че след като го пуснах блокажа че работи както е споменал krisalesk.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140309_183108.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5570362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140309_183146.jpg
Прегледи:1
Размер:104.3 КБ
ID:5570363Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140309_183712.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5570364

            После се довкопа, и след около час (вече тъмно) дойдоха да ме вадят. На първата снимка задно дясно още не се е вкопало, но накрая блатото си го засмука и него като другото(на половина). Явно решението е че трябва да си купя блокажи на дифовете, което вече ще стъпи $$, също така и просвета да увелича, че главният проблем се оказа че мостовете и носачите си затънаха в блатото и джипката не мърдаше повече от 5 см напред/назад



            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

              Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
              Явно решението е че трябва да си купя блокажи на дифовете, което вече ще стъпи $$,
              Ще стъпи $$$$, а не $$? По добре помисли за лифт и по-големи гуми.
              LR Disco II 99 - TD5
              www.lre-bulgaria.org

              Коментар


              • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                Включвай блокажа ПРЕДИ да затънеш и използвай инерцията. Така или ще минеш, или ще викаш помощ. Или лебедка.

                Коментар


                • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                  Мен ако питаш - първо гуми - локвата видимо е не повече от 35 - 40 санта в най-дълбоката си част.
                  После покарай така година-две, сам ще разбереш какво е нужно според стила ти на каране
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                    Диското въобще не е кола за форсиране на блата и хлъзгави терени, особено с напречен наклон. Защо: твърде тежко е (почти 2,5 тона), твърде голямо (дълго и високо). Колкото и да го вдигаш, каквито и гуми да му сложиш, винаги ще има и по-дълбоки локви . Диско не е направено за тия цели. Затова, вози се спокойно и комфортно по пътя, а когато отидеш за риба или на пикник, карай го без да се притесняваш как ще се върнеш на шосето.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                      За сега най-разумно и за джоба е решението лебедка (реално можех да се извадя ако имах - на 30м имаше идеално дърво). Да локвата е 40см , но мостовете бяха подпрели и рамата в предната част беше потънала в тинята ( много лепкава ;( ) (топил съм го и в доста по-дълбоко)..... но да не се разводнява темата. Вече съм спокоен (блокажа ми работи) остава да покарам и да преценя дали лебедка с въжета ще ми вършат работа, но май това е решението за сега . Благодаря на всички отзовали се.
                      LR Discovery 300Tdi 1996
                      Subaru Outback 2.5 1998
                      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                      Коментар


                      • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Диското въобще не е кола за форсиране на блата и хлъзгави терени, особено с напречен наклон. Защо: твърде тежко е (почти 2,5 тона), твърде голямо (дълго и високо). Колкото и да го вдигаш, каквито и гуми да му сложиш, винаги ще има и по-дълбоки локви . Диско не е направено за тия цели. Затова, вози се спокойно и комфортно по пътя, а когато отидеш за риба или на пикник, карай го без да се притесняваш как ще се върнеш на шосето.
                        Не са толкова кекави:

                        Коментар


                        • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                          Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                          За сега най-разумно и за джоба е решението лебедка (реално можех да се извадя ако имах - на 30м имаше идеално дърво). Да локвата е 40см , но мостовете бяха подпрели и рамата в предната част беше потънала в тинята ( много лепкава ;( ) (топил съм го и в доста по-дълбоко)..... но да не се разводнява темата. Вече съм спокоен (блокажа ми работи) остава да покарам и да преценя дали лебедка с въжета ще ми вършат работа, но май това е решението за сега . Благодаря на всички отзовали се.
                          За мен това е най-доброто решение за автомобил, който се кара всекидневно и понякога излиза да се окаля. Моето добиче е със стандартен размер АТ-та и лебедка. Единственият тунинг, който искам, ако имам излишни пари е гуми 32" АТ и бавна раздатка.

                          Коментар


                          • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                            Когато сложих касета и полуоски на АРБ не залагах толкова на блокаж, а на сигурност и спокойствие.
                            Като смених пълнежа на мостовете и отпред с Ашкрофт - вече съм спокоен и за двата моста.
                            Промяната на предавателни числа (и на раздатка) не са съвсем правилно решение за евридейка без да лифт и по-големи гуми - промяна на скорости и повишение на разход.
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                              Гуми 32" и бавна раздатка = гуми 29"(стандартни) и стандартната раздатка. При еднаква ширина и шарка на гумата, няма да има разлика в ускорение, разход и максимална скорост.

                              32" влизат без да опират в първото Диско без лифт.

                              П.П.
                              32" са 235/85-16
                              29" са 205R16 и 235/70-16

                              Коментар


                              • От: Проблем с раздатката на Land Rover Discovery 1

                                Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                                Гуми 32" и бавна раздатка = гуми 29"(стандартни) и стандартната раздатка. При еднаква ширина и шарка на гумата, няма да има разлика в ускорение, разход и максимална скорост.

                                32" влизат без да опират в първото Диско без лифт.

                                П.П.
                                32" са 235/85-16
                                29" са 205R16 и 235/70-16
                                На стандартни джанти може и да не опират, но на изнесени опират, дори много лошо огъват калниците.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X