До: Доволен съм от моя LAND ROVER
Амин!
Първоначално публикуван от scaramouche
Преглед на мнение
Имам колата от няколко месеца и съм изминал почти 20 000км с нея. Реших да напиша някои мой впечатления.
Дефендер-a e 110 2.5 200tdi
Разход – с гуми 7.5R 16 /Sava Tamar/ и скорост до 85-90км/ч – извънградско 7,5-8,5/100, градско /в София и Варна еднакво/ между 8 и 9/100. Зарежданията и засичанията са били винаги пълно-пълно.
"Комфорт" - това е мръсна дума при Дефендера. Смених всички гумени уплътнения на вратите с нови и пак се усеща, че духа отнякъде/уплътненията ги купих от Лада магазин/. Може би и затова при проливен дъжд има малко влага на пода под предните седалки /доколкото разбрах от английски форуми, това е често срещано/.
Модела който аз имам е фургон и зад предните седалки има перграда. Тя не позволява да се пуснат назад седалките и седалката седи почти вертикално. Отзад седалките са пейки тип trooper carrier а за тях няма да обяснявам колко са удобни.
Возията е доста прилична, дългата база вози усезаемо по-меко от късата.
Парното загрява бавно и при изолация във вратите и с термостат на по-висока температура, става приятно топло.
Джипът е шумен. Чува се ясно двигателя и при превключване на скорости. Изолацията не е добра.
Управление - При по-дълъг път, това че кормилото и педалите са изнесени в ляво много близо до вратата е уморително и неудобно. Но при топло време е перфектно да си изкараш ръката навън
.
Въпреки сервото воланът трябва да се върти мъжката.
Тесните гуми /205/80/16 или 7.5R 16 според завода/са предимство на някой места, но не и на асфалтов път. Джипът става доста нестабилен в завой.
Видимоста е добра въпреки малкия преден прозорец. Големите огледала помагат много и се вижда доста добре в тях.
Ремонти – Това което на мен ми хареса при Дефендера е, че е изключително ремонтопригодим. Има по форумите много информация и книги. При желание, четене и свободно време без големи технически познания човек може да направи доста неща сам. Цените на резервните части са добри.
Появяват се проблеми при стартера и с гарнитури. Увисва задната врата. Често се запушват отдушниците на диференциалите. Появява се виене в раздатката и при тръгване се чува „чатване”, има кит с който се заменят осичките и медните пластини и проблема се решава.
Появяват се и други малки проблеми които те карат да се чувстваш понякога все едно, че си в зората на автомобилостроенето
. Но удоволствието от карането на "камиончето" е толкова голямо, че постепенно и неусетно се превръща в страст и мания. Дефендера позволява да се експериментира и върху него. Всеки сам може да избере как да си го подреди.

Дефендер-a e 110 2.5 200tdi
Разход – с гуми 7.5R 16 /Sava Tamar/ и скорост до 85-90км/ч – извънградско 7,5-8,5/100, градско /в София и Варна еднакво/ между 8 и 9/100. Зарежданията и засичанията са били винаги пълно-пълно.
"Комфорт" - това е мръсна дума при Дефендера. Смених всички гумени уплътнения на вратите с нови и пак се усеща, че духа отнякъде/уплътненията ги купих от Лада магазин/. Може би и затова при проливен дъжд има малко влага на пода под предните седалки /доколкото разбрах от английски форуми, това е често срещано/.
Модела който аз имам е фургон и зад предните седалки има перграда. Тя не позволява да се пуснат назад седалките и седалката седи почти вертикално. Отзад седалките са пейки тип trooper carrier а за тях няма да обяснявам колко са удобни.
Возията е доста прилична, дългата база вози усезаемо по-меко от късата.
Парното загрява бавно и при изолация във вратите и с термостат на по-висока температура, става приятно топло.
Джипът е шумен. Чува се ясно двигателя и при превключване на скорости. Изолацията не е добра.
Управление - При по-дълъг път, това че кормилото и педалите са изнесени в ляво много близо до вратата е уморително и неудобно. Но при топло време е перфектно да си изкараш ръката навън

Въпреки сервото воланът трябва да се върти мъжката.
Тесните гуми /205/80/16 или 7.5R 16 според завода/са предимство на някой места, но не и на асфалтов път. Джипът става доста нестабилен в завой.
Видимоста е добра въпреки малкия преден прозорец. Големите огледала помагат много и се вижда доста добре в тях.
Ремонти – Това което на мен ми хареса при Дефендера е, че е изключително ремонтопригодим. Има по форумите много информация и книги. При желание, четене и свободно време без големи технически познания човек може да направи доста неща сам. Цените на резервните части са добри.
Появяват се проблеми при стартера и с гарнитури. Увисва задната врата. Често се запушват отдушниците на диференциалите. Появява се виене в раздатката и при тръгване се чува „чатване”, има кит с който се заменят осичките и медните пластини и проблема се решава.
Появяват се и други малки проблеми които те карат да се чувстваш понякога все едно, че си в зората на автомобилостроенето


Коментар