Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    Ама на 60-тата годишнина именно един П38 издърпа Петракиев от калта...
    .... Ъхъъъ що`т си имаше лебетка, а аз съм паркетник и съм смотан

    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-11-08, 14:12.
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #92
      До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

      Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
      .... Ъхъъъ що`т си имаше лебетка, а аз съм паркетник

      Еее,Петре,не съм кавал такова нещо!Просто останах учуден,че П38-цата прегази тая яма.Че и Диско 3-ката
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #93
        До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

        Много са ми странни и безсмислени изказвания от типа на Самурая минА, а Черока не, или Уаз-ката това, пък другите ... Примерно...

        Всичко си е до водача, познаването му на конкретната машина, в комбинация с нейните възможности. Дайте му на Вушев един Р38 или кво да е други с 4 гуми и предаване към двата моста, прежалете го (Рейнджа, не Вушев ), кажете му в купом "Вушев, оттука няма шанс да се мине" и после ще говорим пак...

        Коментар


        • #94
          До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?






          Пост #13:
          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
          RR New се е доказал и извън пътя, просто идеята му е да може и там, а не само там. Аз смятам, че ако не говорим за хард, но за периодични забежки по черните пътища че и по-честинко, не е проблем, правилните гуминаистина решават огромна част от задачата. Не разбирам защо коментираме цените спрямо възможностите за оф, това е нелепо...

          Коментар


          • #95
            До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

            Пост # 13 тук : http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=21366 = на клик в/у снимката горе. Интересно съвбадение е моят 13-ти пост, мерси че ми обърна внимание И 2-те снимки горе са линкове към мястото от кадето съм ги взел...

            Коментар


            • #96
              До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              ... Пост #13:
              Първоначално публикуван от Насов
              RR New се е доказал и извън пътя, просто идеята му е да може и там, а не само там. Аз смятам, че ако не говорим за хард, но за периодични забежки по черните пътища че и по-честинко, не е проблем, правилните гуми наистина решават огромна част от задачата. Не разбирам защо коментираме цените спрямо възможностите за оф, това е нелепо...
              Аз пък не разбирам защо да НЕ коментираме цените. Дай да обсъждаме новите GL-клас, RR Sport и т.н. направо... За втория, даже GoodYear правят MT/R-a в специален къстъм размер, за да може да се кипри на G4 Challenge.

              1) Колко струва тунинга на снимките отгоре?
              2) Колко струва труда по това да изтръгнеш всичко, дето ще пречи на тоя тунинг? Щото не ми казвай, че е лесно да сложиш предна ARB на кола с 6 еърбега. И като подпреш ARB-то е някое дърво в гората, случва се доста често, вътре става цветомузика и пироефекти...

              Да кажем финансовия отговор на 1 и 2 отгоре е равен или гравитира около 40К лв.
              Насов, ти Р38 ли ще си направиш за тези пари? Не е задължителен отговора...

              Коментар


              • #97
                До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение





                Пост #13:
                Тия горните два много ме изкефиха! Точно така си го представях.
                И в Шератон ще ида с него.

                Коментар


                • #98
                  До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Аз пък не разбирам защо да НЕ коментираме цените. Дай да обсъждаме новите GL-клас, RR Sport и т.н. направо... За втория, даже GoodYear правят MT/R-a в специален къстъм размер, за да може да се кипри на G4 Challenge.

                  1) Колко струва тунинга на снимките отгоре?
                  2) Колко струва труда по това да изтръгнеш всичко, дето ще пречи на тоя тунинг? Щото не ми казвай, че е лесно да сложиш предна ARB на кола с 6 еърбега. И като подпреш ARB-то е някое дърво в гората, случва се доста често, вътре става цветомузика и пироефекти...

                  Да кажем финансовия отговор на 1 и 2 отгоре е равен или гравитира около 40К лв.
                  Насов, ти Р38 ли ще си направиш за тези пари? Не е задължителен отговора...

                  Ами защото Може ли да се подготви RR P38 за offroad питаме. Да може. +/- цени. Това не означава, че не може.

                  255/85's do fit...



                  You'll need to lightly trim inner wheel arches, lose the mud guards and they may not fit with a standard front bumper as I fit mine once I had the front winch bumper on.






                  The spare won't fit any longer, so I found it best to fashion up a false floor to store the spare, leave space in wheel well for recovery gear that's accessed via hatch and still give some storage space up top..



                  Recovery points were solved with custom bumper up front and a jate ring in NAS rear towing assembly..


                  Had a fuel tank guard, made by Safety Devices for LR TreK comp. You'll need this if you plan to seriously off road it as I bashed mine several times. I would suggest custom fabricating one..


                  And front and rear diff guards, again Safety Devices but no longer available..


                  Rear bumper was trimmed as lower part will rip apart off road, and rear boxes of exhaust were replaced with straight through pipes to stop the being crushed and the ends tended to get blocked with mud...



                  Custom side bars fabricated that bolted on to existing holes in chassis. they were designed to protect side curve and also not to lose any ground clearance...



                  Custom fabrication was done by a friend as a one off.

                  As for air suspension, as mentioned before the Arnott gen 3 bags are more resilient and you can adjust the height with Autologic etc to higher heights in each mode to allow for tyres. Mansfield 4x4 in Bury will do this for 10-20 pounds.

                  The electrics are fine and I wouldn't see any more problems over an RR classic. Obviously transmission components are more expensive so if you break a CV it's going to cost more than the classic. That being said more and more P38 RR's are turning up in salvage so it should be easier to source these parts secondhand at a reasonable cost.

                  Hope this helps

                  Steve

                  Това за долната снимка и тези, които не искат д ходят по други форуми, но разбират езика.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                    Ами защото Може ли да се подготви RR P38 за offroad питаме. Да може. +/- цени. Това не означава, че не може...
                    Ами то и Москвич 12-так може да се подготви за офроуд.
                    Какъв е смисъла просто във въпроса - Може ли да се подготви...?

                    offtopic:
                    А кое не може да се подготви???

                    Коментар


                    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Аз пък не разбирам защо да НЕ коментираме цените. Дай да обсъждаме новите GL-клас, RR Sport и т.н. направо... За втория, даже GoodYear правят MT/R-a в специален къстъм размер, за да може да се кипри на G4 Challenge.

                      1) Колко струва тунинга на снимките отгоре?
                      2) Колко струва труда по това да изтръгнеш всичко, дето ще пречи на тоя тунинг? Щото не ми казвай, че е лесно да сложиш предна ARB на кола с 6 еърбега. И като подпреш ARB-то е някое дърво в гората, случва се доста често, вътре става цветомузика и пироефекти...

                      Да кажем финансовия отговор на 1 и 2 отгоре е равен или гравитира около 40К лв.
                      Насов, ти Р38 ли ще си направиш за тези пари? Не е задължителен отговора...
                      Чакай сега, това "статусен автомобил" + хоби! Факт е че има хора които го правят.

                      Коментар


                      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        ...offtopic:
                        А кое не може да се подготви???
                        Дискавърито на Насов

                        Коментар


                        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                          Интересно защо никой до тук не спомена, че 2.5 TDS е и най-оплюваният по форумите на БМВ двигател. Славещ се най-вече с проблемите и ненадежноста си. При това още когато говорим за монтирането му на лека кола...
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Ами то и Москвич 12-так може да се подготви за офроуд.
                            Какъв е смисъла просто във въпроса - Може ли да се подготви...?

                            offtopic:
                            А кое не може да се подготви???
                            Е аз ли съм пуснал темата, че ме питаш?

                            Коментар


                            • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                              Интересно защо никой до тук не спомена, че 2.5 TDS е и най-оплюваният по форумите на БМВ двигател. Славещ се най-вече с проблемите и ненадежноста си. При това още когато говорим за монтирането му на лека кола...
                              Това твърдение е точно на място.
                              По принцип дизеловите двигатели са един компромис при по-големите и тежки 4х4.
                              В случея, 2,5 тдс е поставен , за да има повече продажби и икономическа изгода за производителя, но си е компромис, с който клиента се съгласява.
                              Факт е , че с този двигател ускорението е равносилно на товарен влак , който тръгва от гара.Искат се търпение и самообладание при всяко едно изпреварване.Донякъде проблема се решава с чипване , но нека собствениците на чипван екземпляр да споделят за страничните ефекти.
                              С една дума - мотора е много слабичък и се тормози.
                              Поддръжката на 2,5тдс е друг важен фактор - цената на консумативите, проблемната глава, гнп-то и др.
                              На всеки му се кара голям бензинов екземпляр, но акциза и разхода на гориво ни карат да правим компромис и да изберем дизела 2,5 тдс.
                              Такава е ситуацията с избора на двигател за Рейнджа - това е моето мнение.
                              ________________________________________________________________________________________
                              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                              Коментар


                              • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                                Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                                ...
                                С една дума - мотора е много слабичък и се тормози.
                                Поддръжката на 2,5тдс е друг важен фактор - цената на консумативите, проблемната глава, гнп-то и др...
                                Е това вече не е добре. Много станаха слабите страни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X