Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    Е това вече не е добре. Много станаха слабите страни.
    Това са фактите!
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

      Аз лично не бих си купил дизелова лимузина... Дизелов вседеход предпочитам. Дилема. За мен проблемното в този модел е точно това, аз не мога да реша дали да е лимо или вседеход. А и някак 2 в 1 и 5 в 1 не ми допада. Предполагам и за това повечето му собственици предпочитат да го ползват за източно-европейски тип лимузина. Разбираемо е. Но да се търси голяма изгода, финансово не е разумно при този модел. Все пак аз съм против, че не става за нищо. Ремонти и прочее за едно 1/2 ЛР 1/2 БМВ нещо не е лека задача 100% и не евтина. Но смятам с времето ще поспаднат цените със застаряването на модела. Ако има части разбира се

      Коментар


      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

        Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
        ... В случея, 2,5 тдс е поставен , за да има повече продажби и икономическа изгода за производителя, но си е компромис, с който клиента се съгласява...
        Производителя (Ленд Ровър) нямат особен интерес от този двигател. Концепцията (тогава, през 90-те) е била БМВ да има луксозен представител в SUV/4x4 сегмента. Не случайно дизела на БМВ се инсталираше и известно време след продажбата на ЛР на Форд. Така е било по договор.

        Нещо интересно в случая е, че Td5 (бъркан от много лаици, че е мотор на БМВ) е разработка на Ленд Ровър от зората на 90-те години. Проекта е известен като "Storm". За него Англетата успешно се налагат да остане в гамата за Дефендер и Диско 2. И по-добре, двигателя е много по от 2.5тдс-а на БМВ, от всякъде...

        Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
        Това твърдение е точно на място.
        По принцип дизеловите двигатели са един компромис при по-големите и тежки 4х4...
        Баче Мите, кажи ми какъв компромис виждаш в:
        - TD42 - 4.2д/тд на Нисан
        - 1HZ/ 1HD-T/ 1HD-FT - съответно 4.2д и тд на Тойота???

        Коментар


        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Е това вече не е добре. Много станаха слабите страни.
          Освен това, аз пак да кажа за главите , по БМВ форумите има повече теми за спукана глава(още на леките коли), отколкото във форумите на Нисан за 2.8 ТД .

          Така и не им върви на тия Рейндж Ровъри на свестен дизел и това си е... Първо VM, после БМВ... Само малко на брой класици успяват да се уредят, колкото да дразнят апетита
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение


            Баче Мите, кажи ми какъв компромис виждаш в:
            - TD42 - 4.2д/тд на Нисан
            - 1HZ/ 1HD-T/ 1HD-FT - съответно 4.2д и тд на Тойота???
            Не виждам никакъв компромис!
            Говоря за Рейнджа с дизелов мотор 2,5 , който е слабичък.
            Ако му бяха напасвали 4,2 литров дизел - щеше да е перфектен дизелов вариант, но уви.
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
              Освен това, аз пак да кажа за главите , по БМВ форумите има повече теми за спукана глава(още на леките коли), отколкото във форумите на Нисан за 2.8 ТД .

              Така и не им върви на тия Рейндж Ровъри на свестен дизел и това си е... Първо VM, после БМВ... Само малко на брой класици успяват да се уредят, колкото да дразнят апетита
              Е, сега вече нали са уредени - новите са с TDV6 (говоря за бюджетния Спорт). За тях забележки не зная да има.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                ... Ако му бяха напасвали 4,2 литров дизел - щеше да е перфектен дизелов вариант, но уви.
                Мда, за съжаление Ленд Ровър и до днес следват стриктно (Европейската) логика за 'малки' кубатури.

                Коментар


                • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Освен това, аз пак да кажа за главите , по БМВ форумите има повече теми за спукана глава(още на леките коли), отколкото във форумите на Нисан за 2.8 ТД ...
                  Ами това Тошко май не е представителна извадка.
                  Първо, при Рейнджа мотора е по-разтоварен (по-малко коне), второ едно БМВ как се кара? Кротко?... Кой да е дизел да го държиш постоянно в обороти няма да изкара дълго.

                  За VM-а пък, всички Алфа-джии се обиждат и ти се дивят като им кажеш, че този двигател sucks. За тях това е най-добрия дизел в галактиката и две съседни и въобще не са и чували за проблемите при Класика и Черока...

                  Коментар


                  • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Ами това Тошко май не е представителна извадка.
                    Първо, при Рейнджа мотора е по-разтоварен (по-малко коне), второ едно БМВ как се кара? Кротко?... Кой да е дизел да го държиш постоянно в обороти няма да изкара дълго.
                    Е, аз за това пиша в тази тема, а не в другата . За спокойно по асвалта може и да е ОК. Ама за кални 45 градусови баири ?

                    А за експедициите, които също се споменаха... Ужас. Проблемен и с трудна подръжка, каквато едва ли могат да ти осигурят извън белия свят.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                      Извода от всичко казано до тук е :
                      Може да се подготви Рейндж Р38 за офроуд, но са необходими сериозни инвестиции и кардинални промени по окачване, ел. система , подходящ мотор, екстри и т.н. и в края на краищата остава въпроса струва ли си?
                      При положение , че се прави компромис с комфорта - се обезличава идеята за луксозен 4х4.
                      Има по-подходящи модели от тази марка за тежък офроуд.
                      Но ако е за идеята : точно Рейндж Р38 да се подготви за офроуд - става.
                      Равносилно е на идеята Ролс Ройс да се подготви за дрифт и улични гонки - може , но дали е целесъобразно .....
                      Всеки сам си прави избора. Бъдете оптимисти!
                      ________________________________________________________________________________________
                      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                      Коментар


                      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                        Искам само да вметна,че не съм съгласен относно твърденията,че ТДС на БМВ е проблемен двигател - имал съм две БМВ та ТДС и двете минаха стотици хиляди безпроблемни километри и бяха продадени и все още радват собствениците си.
                        Другото което искам да кажа че това е единствения за времето си дизел с такива параметри при такава кубатура, за разлика от останалите мъртавци.
                        И мисля че е неуместно сравнението м/у ТДС и ТД5 поради коренно различната система за впръскване на горивото.
                        Отделно че при РР П38 двигателя е най-малкия проблем.
                        M.P.

                        Коментар


                        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                          Искам само да вметна,че не съм съгласен относно твърденията,че ТДС на БМВ е проблемен двигател - имал съм две БМВ та ТДС и двете минаха стотици хиляди безпроблемни километри и бяха продадени и все още радват собствениците си.
                          Другото което искам да кажа че това е единствения за времето си дизел с такива параметри при такава кубатура, за разлика от останалите мъртавци.
                          И мисля че е неуместно сравнението м/у ТДС и ТД5 поради коренно различната система за впръскване на горивото.
                          Отделно че при РР П38 двигателя е най-малкия проблем.
                          Да , но е слабичък и се претоварва непрекъснато.
                          Все едно твоите БМВ-та да са вървели непрекъснато с 5 човека и с пълно ремарке /повтарям непрекъснато!/
                          Трябва да се отбележи, че БМВ-тата са ти били 150коня и са ~1700кг. а Рейнджа е с ~130 коня и е ~2300кг. - май има разлика.
                          ________________________________________________________________________________________
                          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                          Коментар


                          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                            Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                            Да , но е слабичък и се претоварва непрекъснато.
                            Все едно твоите БМВ-та да са вървели непрекъснато с 5 човека и с пълно ремарке /повтарям непрекъснато!/
                            Трябва да се отбележи, че БМВ-тата са ти били 150коня и са ~1700кг. а Рейнджа е с ~130 коня и е ~2300кг. - май има разлика.
                            Да прав си но до някаде range rover i bmw едното е джип и е с по къси скорости а другото е л.кола с по дълги и от там доста се изравняват нещтата.А за мотора несъм съгласен на кой друг мотор му викат милиония като се загрее мотора добре не му става нищо на главата,аз несам съгласен всеки дизел като се нарита студен му се разказва играта.Няма дизел дето да държи на голямо натоварване освен тракторите но и те не изкарват по много
                            Последно редактирано от Явор Георгиев; 10-12-08, 00:18.

                            Коментар


                            • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                              Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                              На Рейнджа НЕ може да се слагат различни от предписаните ,от производителя ,размери гуми.
                              Ако не се изпълни горното- резултата е изкъртени калници и щети.
                              Въздушното окачване не позволява фланци и по-големи гуми.
                              Значи днес ще научиш нещо ново.
                              И да, окачването е въздушно. И не, не опират.








                              Коментар


                              • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Значи днес ще научиш нещо ново.
                                И да, окачването е въздушно. И не, не опират....
                                Пестелив си...
                                Дай малко жокер на публиката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X