Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

    Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
    е, да де, ама не и в България, тука всеки говори за поддръжка, разходи, икономии, намеса на електрожени, все неща НЕСЪОТВЕТСТВАЩИ на марката Range Rover,
    демек на гол тумбак чифте пищови,
    и това са голяма част от сегашните " собственици " на РР,
    никъде не видях някой, да пита за сравнение между РР и друг модел, харектеристики и т.н., само за икономии и резаци, наистина жалко
    Ама ти продължаваш да живееш в заблуда.
    Къде видя някой да говори за икономии? Ако искахме да минаваме "тънко", щяхме да си караме стандартните джипки по асфалта.
    Вземи виж заглавието на форума - Офроуд... тоест каране извън пътя.
    Повечето от нас по различни причини обичат да карат офроуд. Някои по малко, други повече. И тия които карат по малко, го правят по причина че не могат да си позволят разходите по подръжка и ремонти при по хард разходки. Свързва ни желанието да сме сред природата и по далеч от гетата. И от кал не ни е страх.
    Като любители на карането сред природата се интересуваме кави са предимствата и недостатъците на различните модели. Как и с цената на какви доработки може да се подобрят. На теб може и да ти харесва Рейнджа в стандартния му вид. На мен обаче, за да го изкарам извън пътя не ми харесва. От дискусията се разбра че машината става след съответните доработки и оборудване. Това важи и за всички високопроходими автомобили. И доста от нас са ги доработили и оборудвали. И не е "икономично". Може и да надхвърли бая цената на придобиване на твоя Рейндж.

    Коментар


    • #77
      До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

      Там е работата с рейнджа, не се връзва лимузина в голямата кал. От там са ограниченията на проходимостта. Но от друга страна гледайте топ гиър, човека се състезаваше с Танк

      Коментар


      • #78
        До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
        Там е работата с рейнджа, не се връзва лимузина в голямата кал...
        Това твърдение не е вярно. Да не давам примери от други марки.
        Нищо не пречи автомобила да е конструиран правилно и за сериозна експлоатация извън пътя и в същото време да предоставя достатъчен комфорт и удобства.

        Коментар


        • #79
          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

          Хмм, не ме разбра явно. Не друго, но просто не върви с гумени ботуши и яко кал по тях, а защо не и кал до ушите, и над тях? Това е голямата кал. А не дали ще минеш през виетнамков коловоз. 100% си пердаши и в много тежки условия, но ако водач/пасажер са принудени да се омазват здраво, представи си го как драпа в джунглата. Класик-а ако не се лъжа е 1-вата машина драпала дълбоко в амазонската джунгла. New и последното нещо, просто не са за там. Но ако са с правилните гуми поне, могат чудеса. За това което са.

          Коментар


          • #80
            До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

            Не, мисля, че те разбрах. Но не става. Тоест става, ако искаш да изхарчиш един куп пари, с които други модели на марката и други марки ще подготвиш поне 2, 3 коли.
            За това, че Р38 си "пердаши 100% в много тежки условия" и "прави чудеса с правилните гуми" (кои са те и какъв размер?) - позволи ми сериозно да се усъмня.

            Това, че ще намериш и някое и друго клипче в YouTube с Р38 заврян в някой киреч не говори нищо. Колата е просто сериозно ограничена откъм развитие за офроуд. Независимо от това, че разполага с принципно добри агрегати (кутия, мостове, двигател), те са екзистенц минимум, но не е good enough for the job...

            Коментар


            • #81
              До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              ... Класик-а ако не се лъжа е 1-вата машина драпала дълбоко в амазонската джунгла...
              Относно първия джип по амазонските джунгли не мога да кажа.
              Със сигурност 50-те и 60-те са годините на Ленд Ровър worldwide. Освен военната и след-военната слава на Willys-ите.

              Ако Американците са имали повече ресурс след войната да произвеждат Willys, а пък Англичаните повече мерак и ищах да подобряват моделите си, а не да се пъчат с традиции в типично английски консерватизъм, сега Африка, Азия и Австралия (пък и Щатите) нямаше да се владее от Тойота. Мое мнение, и нека да не послужи за спор за марки.

              Ако ви е интересно - мога да (пре)разкажа една много интересна история на 4х4 развитието на Австралийския континент например. Защо и как и т.н.... Информацията ми е на база пряк разговор с човек, който е освидетелствал това на живо там в последните 25г., и един от водещите специалисти (инженери) на пазара, работещ за една от големите Автралийски фирми за доработки.

              Коментар


              • #82
                До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                ...
                Не друго, но просто не върви с гумени ботуши и яко кал по тях, а защо не и кал до ушите, и над тях...
                Няма да има кал до ушите!
                Нали ще го правиме да минава през калта.

                Коментар


                • #83
                  До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                  Е ако няма яко кал да се омажат и хората, значи не е хард, значи си става без проблеми. Е и да има проблеми, носете си Диско или Дифендър с вас. Все пак като статусен автомобил, трябва да има ремонти и то скъпи, инак какъв статус...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                    Е ако няма яко кал да се омажат и хората, значи не е хард, значи си става без проблеми...
                    Не мисля, че единственото условие за хард е да има яка кал. Хардове много...

                    Коментар


                    • #85
                      До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                      Хмм, за една лимузина да има яко кал в купето, вътре в салона, това ако не е хард, незнам...

                      Коментар


                      • #86
                        До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                        Е ако няма яко кал да се омажат и хората, значи не е хард, значи си става без проблеми. Е и да има проблеми, носете си Диско или Дифендър с вас. Все пак като статусен автомобил, трябва да има ремонти и то скъпи, инак какъв статус...
                        Ама на 60-тата годишнина именно един П38 издърпа Петракиев от калта...
                        Виден столичен ихтиолог

                        Коментар


                        • #87
                          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          ...
                          ако искаш да изхарчиш един куп пари, с които други модели на марката и други марки ще подготвиш поне 2, 3 коли.
                          Яро, кажи какво е твойто виждане по въпроса?

                          Коментар


                          • #88
                            До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                            Ама на 60-тата годишнина именно един П38 издърпа Петракиев от калта...
                            Ти защо не си купи П38A? Въпроса се отнася към всички които са предпочели останалите модели на марката

                            Коментар


                            • #89
                              До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Яро, кажи какво е твойто виждане по въпроса?
                              Ами аз го писах по-горе.
                              От гамата на Ленд Ровър в цял свят хората правя коли на база Дифендър, Диско 1, Класик. Точка. Е, има и Серии разбира се, но тук не говорим за тях.

                              - 100-инчово шаси от Класик или Диско, панели на Дифендър отгоре. (най-добрата комбинация)
                              - Къс Дифендър 90
                              - Bobtailed Диско или Класик
                              - Trayback Defender 110.

                              Това е от ЛР гамата. Simple as that. Ако искате да преоткриваме топлата вода, може и Фрилендър и Рейндж Ровър Спорт да вкараме в дискусията...

                              Коментар


                              • #90
                                До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                                Ти защо не си купи П38A? Въпроса се отнася към всички които са предпочели останалите модели на марката
                                Нема пАре(шегувам се).А и Диското си ме кефи повече.Съвсем субективно.Да ,грозновато е ,но мен си ме радва.А на 1-ви май наистина останах с добри впечатления от качествата на П38-ците.До тогава гледах леко скептично на тях.Единия не прегря ли нещо (скоростите)?
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X