Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

    Правилно, трябва има хляб и за трактористите, че то в България за тях работа няма...

    Коментар


    • #32
      До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

      Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
      Пич, разбирам, че най - вероятно си горд собственик на 20 год. дизелово паджеро,
      първо не смятам да излизам от асфалта, ако това не е необходимо,
      ако излезна, не смятам да слизам и да затъвам в кал...
      Нещо си се объркал тотално.

      Коментар


      • #33
        До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

        Пичове Само не се хващайте за гушите. За всеки влак си има пътници. И за 20 годишното Паджеро и новия Рейндж. Понякога единия ще има нужда от помощ, понякога другия.

        Коментар


        • #34
          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Пичове Само не се хващайте за гушите. За всеки влак си има пътници. И за 20 годишното Паджеро и новия Рейндж. Понякога единия ще има нужда от помощ, понякога другия.
          Що ли някои си мислят че една 10 год. кола с дизайн на "Алеко" е по скъпа и в по добро техническо състояние от 20г. класически високопроходим автомобил? Във форум за офроуд? И още с първото си мнение?

          Коментар


          • #35
            До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

            Точно защото е по-скъпо. Щом е по-скъпо значи е по-добро. И по-модерно.

            Коментар


            • #36
              До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

              Нека да спрем до тука.
              Следващия пост на тема Левски и ЦСКА го местя, освен ако не касае недостатъците на евтините P38, за което и е темата.

              Намека за прилика на Рейндж Ровъра с Алеко направо го пропускам. Относно класиката, сега, преди 20 и повече години, предшественика на Р38 все пак е единствената кола в Лувъра. Има ли смисъл да сравняваме ябълки и череши в случая?

              Коментар


              • #37
                До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                Точно защото е по-скъпо. Щом е по-скъпо значи е по-добро. И по-модерно.
                Няма проблем. Голяма веселба стана.

                Коментар


                • #38
                  До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                  Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                  Нещо се отклонихме. Я дай по-добре какви са предимствата на Диско 1/2 пред P38A в заводска комплектация. Дай да сравняваме дизелите първо, като по-разпространени у назе. Ако искате да го разширим и с Pajero II, че е от същите години
                  Ники, нищо лично. Готин ти е Рейнджа. Пича малко се изхвърли и после стана верно интересно.
                  Ама и Паджерото е със същия дизайн.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Сравненията бяха ей така между другото. Няма нужда от повече, поне не и в тази тема. Допустим спам дет се вика.
                    Надявам се поне ситуацията с евтините Рейнджове да се е изяснила.
                    А тя е че евтините искат ремонт. И то голям.
                    Само ремонта на окачването като почнеш: компресор, валве блок, датчици ниво, възглавници и т.н. варира между 6 и 10 000лв.
                    Пламене, я кажи тая вискомуфа колко и е ресурса? Ама не по асфалт. Че там верно не съм наясно.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      Пламене, я кажи тая вискомуфа колко и е ресурса? Ама не по асфалт. Че там верно не съм наясно.
                      Според наблюденията ми в шампионата, муфата е по-здрава от раздатката.
                      Без значение дали е на асфалт или извън пътя натоварването на муфата е минимално. Тя само се грижи оборотите на предния и задния мост да не са с големи разлики. Такава разлика и без LSD в раздатката трудно може да се получи, но определено помага много на сняг.
                      През виско муфата не преминава въртящ момент както е при Фриландер.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Според наблюденията ми в шампионата, муфата е по-здрава от раздатката....
                        Така е не само тук. За съзтезателни цели всички махат LT230* и слагат Борг Уорнър раздатки. Определено по-надеждна, а цената на веригата дори и в МП е смешна.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Така е не само тук. За съзтезателни цели всички махат LT230* и слагат Борг Уорнър раздатки. Определено по-надеждна, а цената на веригата дори и в МП е смешна.
                          А как се кара рали с парт тайм.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                            offtopic:

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            А как се кара рали с парт тайм.
                            Куцо, как.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                              Колко трябва да се сипе за ремонт си зависи от конкретната машина. Зависи много и от идеологията + финансовите възможности на отговорното лице. С мерак може и по-ефтино, че и по-качествено. В МП като си принуден да ходиш е друга песен. С оглед на това, не бих се спрял на РР П38, много неща не могат да се пипат в "домашни" условия. Тук РР Класик превъзхожда тотално наследниците си. Диско 1 е еквивалент по години и комплектация. Обаче разликата РР П38 - Диско 2 е осезаема. За подготовка за черно определено е предпочитано Диското. Кравата на лед а.к.а. РР в наши дни, там и дойде идеята да бъде обут и тестван, /чудя се съседе кога ще ти прищрака да си купиш комплект Интерко за оранжавия звяр/ спрямо нещо по-ръбаво и горско, но без гуми. После обратното. Едно и също трасе и т.н. Тук стъпва повтаряното от Стефан, колко пъти и на каква цена ще минат през еднакво тежък терен.

                              Накратко Кеф цена няма

                              Коментар


                              • #45
                                До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Мнение на kinex
                                ... Надявам се поне ситуацията с евтините Рейнджове да се е изяснила. А тя е че евтините искат ремонт. И то голям...
                                С оглед на извода от цялата тема, заглавието й съвсем спокойно би могло да бъде "Каква е ситуацията с евтините джипове"...
                                A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X