Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Хмм, слагате на е П38А сериозни гуми и на една УАЗ сликове за мъгла и ги пущате по калищата и да видим, после обратното...
    С безплатните уроци приключихме.

    Коментар


    • #17
      До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Мда. Разликата във височината между П38(стандартно положение на окачването) и Д2 е около 2 сантиметра. Обаче имайки предвид разликата в цената на двата модела(напълно изправни), то разумния избор според мен е Д2. Сега, ако някой твърдо е решил, че иска Рейндж P38A, то проблемите с моторите, окачването, електрониката и поддръжката, естествено, че не биха го отказали. Поне в началото. Важното е, че ще може да взима завоите с висока скорост без да накланя.
      Kinex-а може да е далече, ама аз съм ти на един хвърлей, тъй че ще ставаме на търкалета тая седмица. Място на двубоя - по твой избор в бизнес парка, само да има бира

      Всякакви зяпачи са добре дошли, на тяхна отговорност и сметка

      Kinex, ако имаш път към София, идвай да помагаш, щото аз технически не мога да го оборя, опит със споменатите - малък, до никакъв, тъй че ще го боря с чист ентусиазъм и вяра.

      Коментар


      • #18
        До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

        Момчета, излишно спорите. По-добре се допитайте до хора, които имат опит с тези машини. Габровци могад да ви кажат за Ланд ровърите на Велин. Той има подготвено Диско 1, подготвен Рендж Р38 и в момента подготвя - даже вече трябва да е готив си с Диско 2. Радослав Генев по-често влиза във форума от габровци - може би той ще ви отговори.
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #19
          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
          ..аз съм ти на един хвърлей, тъй че ще ставаме на търкалета тая седмица. Място на двубоя - по твой избор в бизнес парка, само да има бира ...
          Ти първо се пребори с проблемите по машината, че да може да я докараш до бойното поле.

          Коментар


          • #20
            До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

            Това може и да е полезно за някой.

            Коментар


            • #21
              До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              Бате, а като падне и предницата можеш ли да завиваш?
              На кой викаш бате бре.
              Разбира се че можеш.
              Познавам един дето я докара така на ход от Германия.
              Малко друсало. Малко.

              Коментар


              • #22
                До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                Важното е да се е чувствал като Принца на Уелс.

                А за завиването може, ама само на равно и със стандартните джанти. С по-големи не може.
                Последно редактирано от Lazar; 22-11-08, 20:39. Причина: грешка

                Коментар


                • #23
                  До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  За какво ги подготвят.
                  За гората. Той за асфалти си има Туарег.

                  А проблемът с въздушното окачване са гумените му маншони (възглавници). Не само в гората, а и по пътищата има достатъчно пясък, който като влезе в гънките им за отрицателно време ги съсипва. Така, че щем не щем щом ги караме по мръсните пътища на България все ще трябва да ги сменим. А като ги сменяме, защо да не лифтоваме малко, да поразширим малко и да получим една добре возеща и стабилна машина.
                  Последно редактирано от chris_vicom; 22-11-08, 20:57.
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                    Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                    Важното е да се е чувствал като Принца на Уелс.

                    А за завиването може, ама само на равно и със стандартните джанти. С по-големи не може.
                    Със стандартните де. Те по-големи за офроуд се слагат. Или ако живееш на село и пътя до вкъщи е чук и гек.
                    Ма за опирането няма голяма разлика дали е на равно или не. То така или иначе като падне на тампони, хода нагоре е нула. По точно 2см.
                    Като е толкова лесно да се сменят възглавниците с пружини, някой тука правил ли го е. Според мен ще вози по твърдо не заради пружините а заради амортисьорите.
                    Последно редактирано от kinex; 22-11-08, 21:06. Причина: пг

                    Коментар


                    • #25
                      До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                      Да,наистина не е скъпо, ама вече не е баш същото. Губи се идеята.



                      Бе може и да е, ама опашките пред МП са по-впечатляващи
                      Ахъ, пък да видиш в Дару каква колекция от P38 си имат

                      Всеки път като отидех (разбирай два пъти седмично) се чувствах като на сбирка на Ленд Ровър, само дето собствениците ги нямаше

                      Между другото от въздушното най-много ме притеснява, какво се случва като влезеш надълбоко в гората, ползвайки на места и високата степен, и после недай си боже ти умре EAS-а . Как ще го минеш на връщане

                      Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                      ... в гората, а и по пътищата има достатъчно пясък, който като влезе в гънките им за отрицателно време ги съсипва. Така, че щем не щем щом ги караме по мръсните пътища на България все ще трябва да ги сменим...
                      Е то ако му махнеш и въздушното окачване, за какво ти е? А възглавниците не са толкоз болка май. Задната, която смених е произведена през 1995 г. и най-вероятно тогава и монтирана на динозавърчето ми. Предна дясна и тя е от тогава. Се некви 300-400 хил. км и 13-14 год са изкарали. Те за това време и пружините се скапват

                      Коментар


                      • #26
                        До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                        Ники, дзверът тук ли е каран преди да го вземеш или в Европа. Ако не е каран тук мисля, че сам си отговаряш.
                        А возията изобщо не може да се нарече особено променена след слагането на пружини и амове.
                        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                          Се некви 300-400 хил. км и 13-14 год са изкарали. Те за това време и пружините се скапват
                          Това си мисля и аз...

                          То до сега не съм попаднал на окачване, което след 200+ км да е по-добро от ново

                          Коментар


                          • #28
                            До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Със стандартните де. Те по-големи за офроуд се слагат. Или ако живееш на село и пътя до вкъщи е чук и гек.
                            Ма за опирането няма голяма разлика дали е на равно или не. То така или иначе хода нагоре е нула. По точно 2см.
                            ...
                            Мръднеш ли малко нагоре с размера на гумите и се почва голямото рендосване. За опирането, неравностите не са от съществено значение, ако са нови тампоните, но ако не са, като отскочи задницата, предницата слиза малко и пак стърже...

                            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                            ....Между другото от въздушното най-много ме притеснява, какво се случва като влезеш надълбоко в гората, ползвайки на места и високата степен, и после недай си боже ти умре EAS-а . Как ще го минеш на връщане
                            Другия вариант го знаеш - MARS

                            Коментар


                            • #29
                              До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                              Малко за разведряване на обстановката и една любопитна случка с екстрите:
                              Мои приятели с Тигуан и Паджеро 3. Отиваме на Маслен Нос и там една навалица, и няма къде да се паркира. Аз слезнах през едно стъпало около 40 см. на плажа. Френдовете с Тигуана го оставиха горе зад един УАЗ. Зад Тигуана спряхме Паджерото. Къпеме се, печеме се. По едно време идва един тип и вика че бил с УАЗа и неможе да излезе от Тигуана. Френда тръгна да го мести. Беше спрял под наклон и вика гледай сега каква система за контрол на спускането. Ръчна бутона и колата вместо да седи като пусна педала на спирачката се понесе назад докато се усети и се спря в Паджерото. Посплеска се малко бронята и капака. Паджерото ново, ама здраво. Нищо му нема. Оня тип с УАЗа умре от смях. Викам кво стана. Френда вика незнам, в София като я ръчна на светофар седи на едно място и като дам газ се освобождава. Викам ами супер екстра, ама защо сега не задейства кога верно ти трябва?
                              После след много време блокира и не може да се освободи. И остана да нощува и на другия ден пътна помощ и в Порше. Оказа се масов фабричен дефект. Кога си иска работи/неработи, блокира и после няма тръгване.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                                Пич, като можеш да вдигаш 190 и имаш фул екстри, и като излезеш от асфалта и напълниш с кал всички датчици? Или изкубеш жиците и маркучетата? И ти падне въздушното окачване? И таблото ти стане като дискотека и всичките компове нещът да го запалят и мръднат? Кво правиш? Търсиш накой ръбат изрод без екстри, да дойде да те вади
                                С екстри и високи скорости по твоите критерии, не можеш да ни впечетлиш.
                                Пич, разбирам, че най - вероятно си горд собственик на 20 год. дизелово паджеро,
                                първо не смятам да излизам от асфалта, ако това не е необходимо,
                                ако излезна, не смятам да слизам и да затъвам в кал, за да мога да си включа и предният мост,
                                не ми доставя удоволствие да ми духа от някоя дупка в краката или да ми тече вода на главата,
                                ако таблото ми стане на дискотека има телефони и пътна помощ, плащаш си, идват хората и те си знаят работата,
                                а ако няма и покритие, отивам в най - близкото село, хващам тракториста за ушите, давам му 100 кинта и след половин час си перкам по асфалта в супер комфорт, топло ми е, не ми вее и духа отникъде и ми е гот без да се налага да впечатлявам тоя и оня
                                Остани си с здраве

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X