ами незнам дали, щот аз главно се чудя дали ще се оправи "влизането" на скоростите ако сменя успокоителя или не. аз имам чувството, че да, щот примерно ако карам с 60 и ресха плавно да намаля през предавките съответно, 4-та, 3-та 2-ра... няма проблем.. но ако пробвам да вкарам 2-ра след 3-та без да ми е паднала достатъчно скроста не става. и се усеща точно се 1 не е отлепил още съединителя и го държи инерцията... т'ва как да е, ама 1-ва е ад... на сяко тръгване тряа ръгна 2-ра или коя да е друга предавка за да се освободи 1-ва... ад по светофарите и ужасно бавен старт. мислих за синхронизатор ама по скоро не е тва проблема. друго което се забелязва обаче, и което няма връзка сякаш с успокоителя, е че ако натисна съединителя освободя 1-ва през 2-ра, после докато не пусна суединителя всички скорост влизат като по мед и масло. щом го пусна, дори и без да съм вкарал предавка и сичко почва от начало.... а де ? и тогава намерих това за Discovery gearchange problems в нета и за смяна на успокоител се замислих... та се чудех някой нещо пдобно дали не е изживял???
при леви ми искат 80 кинта за успокоителя, което не е проблем, но ми се ще да съм по ориентиран преди да се метна да го сменям и се омажа и сичко омажа с течност дет даже незнам к'фа е, масло ли е спирачна ли е... но съм почти убеден, че не е спирачна... така де ако се оправи печеля разликата м/у 80 лв и остатъка за ремонта на скорости. ако не стане, си имам нов успокоител и продължавам да цикля...
при ивайло ми се струва по различно... случва се за 30 км и не влизат никак предавките... при мен е от стотици и не се променя значително...
Насов хидравлична течност си купих от представителството на Приста оил червена е на цвят , същата наливат и във Мото Пфое , а за съединителя налях Локхиид ДОТ-4.
При мен и след ремонта скоростите си останаха малко своенравни , особено 3-а и 4-а , влизат с усет , ту тук ,ту малко по-встрани и май не са точно една срещу друга . Засега я карам така , видях че проблема се решава отгоре , без да отварят кутията и се успокоих (заработи ми "успокоителят" ).
Моят съединител губи течност и доливам постоянно , засега по малко. Знам , че там откъдето сега сълзи може изведнъж да шурне , ама като не съм сигурен откъде точно е ...
Та като ми намалее течността почват да влизат трудно всияките , но това е отделно от горния ефект.
В съединителя сипвам спирачна течност , досега не съм обръщал внимание дали е 3 или 4 , а в скоростната кутия е ATF , въпреки че не е автомат (това ме учуди , но е така )
ивайло, погледна ли линка който съм пуснал? пробвай да смениш демпфера/успокоител/, той все пак е консуматив и е сметнато да се сменя чат пат. системата на съединителя е проста, като най-вероятно и тръбичката ти е пълна с отлагания пречещи и създаващи налягане. може да сълзи семеринг, моче и да имаш цепка... аз ще сменям успокоителя скоро със сигурност.
При мен се получи проблем със съединителя - трудно включваше първа и втора - майсторите докладваха че е необходим горния хидравличен цилиндър. Като ми казаха обаче цената при Леви - скок от радост и реплика - "я пращай и двата".
Така че ги смених и двата - горен и долен хидравлични цилиндри, сложих нова течност и за един ден всичко стана ОК.
Оттогава няма проблеми.
Съветвам ви да направите същото
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Интерсно ми е какво ще стане ако се шунтира този успокоител ???
Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
Коментар