Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    To си е детевоз, не виждаш ли колчаво дяте се е показало и се блещи. Просто е можещ детевоз. Все пак малките трябва повечко в планината да се каляват, по градско само изнеженост може да хване

    Коментар


    • #32
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      А така! Щом почерпи от сега нататък всичко ще е наред.
      Браво бе, черпите се тайно, а? Щом Председателя не е почерпен, почерпката трябва да се повтори
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #33
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Браво бе, черпите се тайно, а? Щом Председателя не е почерпен, почерпката трябва да се повтори
        И аз така си го представях, щото имам мерак да се явя по служба на следващата Land Rover сбирка

        Коментар


        • #34
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          И от мен честито и много безаварийни километри.
          "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

          Искам България чиста!!!

          Коментар


          • #35
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Много безаварийни и от нас в Бургас.Догодина и на море да те докара новата придобивка.Честито
            Бъдете здрави

            Коментар


            • #36
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Първоначално публикуван от stanimirbg Преглед на мнение
              Много безаварийни и от нас в Бургас.Догодина и на море да те докара новата придобивка.Честито
              Мерси на всички, да ви се връща!

              Коментар


              • #37
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Честито и хиляди безаварийни



                П.П. Ми то при покупка мерака е повече от др...я и при мен беше така ,затова сега си правя ремонтчета и се хокам сам себе си ,ама марката е СУПЕР
                [SIGPIC][/SIGPIC]
                DISCO 1-200TDI-бял...

                Коментар


                • #38
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Още информация с цени и др.

                  Отидох до Дарукар за гумените уплътнения на тръбите за радиатора в купето (тече ми антифриз в краката на пасажера). Ето още актуални цени:

                  1) Heater O-ring - 4.62 лв/бр (нужни са 2 бр.)
                  2) Бутон задна врата - около 40 GBP, с поръчка
                  3) Въздушен филтър на компресора на окачването - 19.24 лв/бр
                  4) Тампони на компресора на окачването - 18.14 лв/бр. (нужни са 2 или 3 бр.)
                  5) Екстрактор за капачките на секретните гайки - 13.79 лв./бр
                  6) Ключ за гуми - около 15 GBP, с поръчка
                  7) Въздушен филтър - 17.94 лв/бр
                  Поленов филтър - 30.76 лв/бр (нужни са 2 бр.)

                  Първото, което научих (след като доволно излязох с екстрактора) е, че капачки има само на секретните гайки, където аз точно нямам такива. А това, което е на останалите гайки (и което мислех за капачки) са вложки, за да се развиват с ключ 27, вместо с някакви измислени инструменти в цолове. Т.е. екстрактора не ми върши никаква работа, или по-скоро ще трябва да отскоча пак до Дарукар да си купя капачки към екстрактора

                  След което се изтърсих при моя приятел Данчо в Автобраво да ми свалят гумите (още нямах ключ за гуми и все още не съм взел крик), за да видя състоянието на дискове и накладки.

                  Час и половина мъка и споменаване на майки, главно по вина на предошния собственик, дето е таковал мамата на заводските вложки на гайките. Някои се бяха заоблили, други смачкали, едното колело не искаше да излезе, въобще като гледах каква мъка беше си представям ако ми се беше случило на път какъв екшън щеше да е.

                  Рязахме, избивахме, ругахме и т.н., докато махнем проблемните вложки. Сега сиу търся камък за тези гайки без вложките, т.к. си купих 27 за тези с вложката, но другите явно са цолови и са леко по-малки. Не че не става и с 27, ама ме е страх да не ги заобля с времето.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Малко обновяване.

                    Смяната на O-рингчетата на климатика е придружена с много псуване и малко рязане. За сметка на това се "спестява" свалянето на цялото табло. Отне от 10 до 16 часа, като смяната на рингчетата беше 5 минути а останалото време беше необходимо за развиване и завиване на единственото болтче, което държи тръбите.



                    Благодарение на Lazar се сдобих с нови предни и задни накладки на Delphi /Lockheed, които смених същия уикенд. Задните ми се оказаха наполовина износени, но едните предни нямаха грам феродо по тях (обяснява приятния стържещ звук, който слушах при спиране).



                    Поленовите филтри (благодарение на Lazar) - ако бях снимал на какво приличат старите сигурно кошмари щяхте да сънувате. За това ви го спестявам.

                    Имах и шанса да си пробвам возилото в Рила, на едни полянки до с. Маджаре и до с. Бели Искър. Щастлив съм, нема такъв кеф. Обаче бях сам и не посмях да тествам напълно, че не беше ясно къде има трактор наблизо.




                    С две думи, като ходим уикендите с приятели половината ми снимки са на джипката. Кат го погледна и ми става някакво готино. Паснахме си май.
                    Последно редактирано от nikidd; 25-09-08, 16:05.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Такаааа,

                      тема с продължение

                      След заигравката със стартер, основи на помпата на хидравликата и пробката на ск. кутия (описани тук), днес изненадите продължиха.

                      Както ми каза Пацо още когато сменях в.възглавница - отиди си направи ауспуха, че е изгнил и духа топло към тръбичките на възд. окачване и ще ги стопи. Отговора - добре, ама първо да оправя другите неща. В резултат в неделя на път за Бистрица (добре, че не тръгнах към Рила пак) се чу силно изпускане на въздух и след 1 мин. всички възглавници долу. Компютъра нищо не разбра и се опитваше през цялото време да помпи въздух, за да ме вдига нагоре, което със спукан маркуч от резервоара за въздух просто няма как да стане.

                      Дне сутринта първа спирка - Крафтс. Бурзи и точни, до следобяд бяха готови на цена от 167 лв. средно гърне, 55 лв. тръба за задно гърне и 60 лв. работа - 282 лв общо.

                      Втора спирка - Дарукар. За сега е ясно, че:
                      1) Има 1 спукана тръбичка отзад за въздуха
                      2) Пукнала се е заварката на малката основа (от предишната тема за хидр. помпа). В тая връзка, ако някой има идея от къде да си намеря това на снимката по-долу (част е от помпата на хидравликата).
                      3) Амортисьора, който обтяга ремъка за алтернатор, хидравлика и т.н. не обтяга нищо и ще бъде сменен.

                      Така че, засега се движим със скорост 300 лв. на седмица (тази ще е двойна май) за ремонти, което малко почва да ме изнервя. Дано се кротне малко, щото изчерпвам и последната кредитна карта и ще спя в него (и без това отива към недвижима собственост) Другия вариант е както Лазар беше споменал - да си взема един за части, ама джамбазите са се научили и първо звънят в Дару/Мото Пфое и после ти говорят цени на половина от тамошните.

                      Последно редактирано от nikidd; 20-10-08, 19:21.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                        ..........Така че, засега се движим със скорост 300 лв. на седмица (тази ще е двойна май) за ремонти, което малко почва да ме изнервя. Дано се кротне малко, ......................
                        Значи търпиш. Като при зъболекар. Като претръпнеш / изтръпнеш/, удоволствието е голямо. Навремето ми писаха : "ще направиш всичко и после ще продадеш джипа". Както е писано а-йсе пъти тук "Кеф цена нЕма". Продължавай напред!
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Здравейте.
                          Това с тея РейнджРовърчета ще се окаже доста палава ситуацийка. И аз с моя имам разни заигравки, но думата ми е за дисковете и тяхната смяна. Извинявам се, че давам линк към друг форум, но това, което пише в тази тема е доста показателно:
                          http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...761&highlight=
                          Така, че аз съм твърдо "ЗА" смяната на дисковете, колкото и добре да изглеждат старите, макар че моите новите си стоят на топло и сухо в гаража барабар с накладките и се ослушвам за смяната, защото видях, че има хляб в старите накладки на Рейнджа. Ръбът на дисковете въобще не е показателен, защото при смяна на накладки почти винаги той се обира от новите. В онлайн каталога на АТЕ за дебелината на дисковете на RR P38 пише, че дискът е 25 mm нов и 22 mm му е минимумът.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Привет отново,

                            от известно време (малко след покупката) забелязвам следния проблем -
                            1) Давам на контакт, изчаквам да изгасне лампата за подгряване (3-4 сек.) и опитвам да запаля - върти, но не пали
                            2) Повтарянето на т.1 ако дава същото, независимо колко дълго върти стартера
                            3) Давам на контакт и чакам 15-20 сек. - пали веднага (независимо дали е първо завъртане сутринта или съм минал през 1 и 2)

                            При последното ходене в Дарукар Пацо каза, че е сменил маркучите за връщаната нафта, имам прозрачно маркуче след горивния филтър и не забелязвам мехури или да е празно сутрин.

                            Някакви идеи? Не че нещо, ама ме дразни, че не пали от раз.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Дизел? Свещи подгряващи? Незнам дали е нормално да не пали без подгряване, но може и да не е проблем, а дразненето го забрави, със или без проблем ако си с дизел си чакай да подргее виняги

                              Коментар


                              • #45
                                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                колега имам съмнения че помата в резервоара ти има проблем и подкачва чак след известно време.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X