Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    Вие покрай тия рейнджове, ще може да изкарате магистратура по електроника.

    Коментар


    • #77
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Вие покрай тия рейнджове, ще може да изкарате магистратура по електроника.
      Аз съм си магистър по телекомуникации, така че се предполага да поназнайвам нещо от електрониката

      А иначе надявам се да съм си разрешил проблема с тока и да ми струва 12 лв Ще видим де, чакам частта от Дару да видя дали ще оправи нещата. Стискайте палци.

      Коментар


      • #78
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
        Аз съм си магистър по телекомуникации, така че се предполага да поназнайвам нещо от електрониката

        ............... проблема с тока и да ми струва 12 лв ................
        Това на ват или на киловат?
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #79
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
          Ходенето до Дару ми се отлага, т.к. на връщане от Витоша вчера се пукна предна дясна възглавница (последната оригинална от 1995 г.).

          Вчера набързо си напоръчах от Падок и се надявам да пристигнат възможно най-скоро.

          Пак съм в бокса
          Вчера получих две предни възглавници от Падок и в това студено време няма да ги сменям скоро. Ако ти е спешно мога да ти услужа докато дойде твоята. тел.0888661711
          sigpic

          Коментар


          • #80
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
            и при мен е така.. поне няма видима разлика от топлото и студеното време..

            при мен е някаква черна платмасова тръбичка която течеше на една от свивките, но последния път в Дару я клъцнаха на спуканото място и направиха снадка с маркуч, но пак черен.. уви.. ако изобщо това е маркуча който трябва да гледам..
            ..а за букса на филтъра ще погледна да видя дали има такова животно..
            Благодаря ти много, и наистина е крайно време вече само да палиме и да караме.. басси..
            Виж има тема малко по рано в раздела и колегата е поставил допълнително филтърче, от което се вижда дали има въздух в горивото. Има и снимки. Ще се опитам да поставя темата но не съм сигурен дали ще успея.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=37470
            sigpic

            Коментар


            • #81
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Първоначално публикуван от Владо_2 Преглед на мнение
              Вчера получих две предни възглавници от Падок и в това студено време няма да ги сменям скоро. Ако ти е спешно мога да ти услужа докато дойде твоята. тел.0888661711
              Много благодаря за предложението! Засега ще се въздържа, т.к. пратката ми е тръгнала вече и се надявам другата седмица да си я получа.

              Лека седмица и безаварийно на всички

              Коментар


              • #82
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                Днес си отпечатах Electronic Troubleshooting Manual-а (580 стр.) и докато се заглеждах по него ми направи впечатление следното, което може да има връзка с твоя случай (стр. 33, секция A6)
                Предполагам, че може да се измери с мултицет, но не знам какви стойности трябва да покаже. Другия вариант е да ходиш в Дару, за да видят дали не е записал някакви грешки. Всъщност, т.к. има OBDII букса, не знам дали няма да свърши работа и друг сервиз, който има комп. диагностика.
                Благодаря, че си се сетил за човека приятелю ще отскоча другата седмица до Дару да си кажат тежката дума, така или иначе трябва да му оправям стартера, че от толкова въртене започна да се бъгва..
                В интерес на истината от както паля по твоя начин, с изчакване на всички бръмчащи неща да спрат (това отнема около 40 сек. при първо даване на контакт и по около 20-30 сек. за всяко следващо) така пали всяка сутрин ако не от първия, то от втория път и без много въртене, той още при първия пали частично, а втория е ок и то почти без въртене.. (прозвуча така, все едно имам 76 цилиндров мотор..)
                Ще го видим утре при минус 11 как ще е.. Ако излезе, че просто не съм чакал достатъчно, ще си ударя главата в стената..

                Първоначално публикуван от Владо_2 Преглед на мнение
                Виж има тема малко по рано в раздела и колегата е поставил допълнително филтърче, от което се вижда дали има въздух в горивото. Има и снимки. Ще се опитам да поставя темата но не съм сигурен дали ще успея.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=37470
                Благодаря ти, това ще е добре да го направя, поне да знам дали имам гориво..
                [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                [/B][/COLOR]

                Коментар


                • #83
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Привет отново,

                  след като смених и тази възд. възглавница, сега се появи нов проблем - джипа е наклонен на едната страна (по-ниско е откъм новата възглавница).

                  Обаче когато му променям нивото чрез бутоните изглежда наред и като покарам малко се килва настрани.

                  Мислех си, дали не изпускат гумичките на клапаните, но снощи го оставих клекнал и сутринта си го намерих пак така. Т.е. не би следвало да я от тях.

                  Чудя се вече, при кого да отида.

                  Давайте идеи моля

                  П.П.: писна ми вече, предното стъкло се е спукало /или е пукнато нарочно/, окачването не бачка като хората, тока ми се губи и ми хаби акумулатора, според Дару съединителя ми е за смяна и пак според тях помпата в резервоара не бачка. Егати екземпляра дето го улучих. То верно, че като си оправиш нещата, поне знаеш на какво можеш да разчиташ, ама ....

                  П.П.2: току що се връщам от сервиза на Влади, където докато си бъбрехме с Colonal, Vladi333 и Asen_Dezki ми провериха геометрия, окачване и т.н. След констатацията, че е направо перфектен настроението ми е с 1 октава нагоре, т.е. някъде около 5 под нулата
                  Последно редактирано от nikidd; 27-01-09, 16:49.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Здравеите и аз имах проблема с паленето миналата година, но проблема ми бе решен по следния начин.
                    1 )сложиха ми едно клапанче между филтъра и ГНП (от магазин косер ,струваше около 10 лева). Обяснението за падането на горивото беше че се износва някаква ос в ГНП-то
                    2 )направиха ми центровка по точна заради разтягането на ангренажната верига. Исега нямам проблеми.

                    П.С. След т.2 ми пали лесно и топъл дори през лятото
                    Последно редактирано от pepo 75; 27-01-09, 18:24.
                    Големите мъже си играят с големи играчки

                    Коментар


                    • #85
                      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Първоначално публикуван от pepo 75 Преглед на мнение
                      Здравеите и аз имах проблема с паленето миналата година, но проблема ми бе решен по следния начин.
                      1 )сложиха ми едно клапанче между филтъра и ГНП (от магазин косер ,струваше около 10 лева). Обяснението за падането на горивото беше че се износва някаква ос в ГНП-то
                      2 )направиха ми центровка по точна заради разтягането на ангренажната верига. Исега нямам проблеми.

                      П.С. След т.2 ми пали лесно и топъл дори през лятото
                      Мерси, мисля го и този вариант

                      Коментар


                      • #86
                        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                        тока ми се губи и ми хаби акумулатора,
                        Това може и да го проверим (стига да не е утре)....за другото незнам
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #87
                          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Това може и да го проверим (стига да не е утре)....за другото незнам
                          Чакам хабер от Дару около четвъртък, с едно резисторче. Поръчах си го на 06.01.2009, но още го няма. Ако не реши проблема ще търся майстор и тогава ще се радвам да си на линия

                          Коментар


                          • #88
                            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Успех колега ,че на теб бая ти се събра като гледам(чета)
                            Големите мъже си играят с големи играчки

                            Коментар


                            • #89
                              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Привет отново,

                              след като смених и тази възд. възглавница, сега се появи нов проблем - джипа е наклонен на едната страна (по-ниско е откъм новата възглавница).

                              Обаче когато му променям нивото чрез бутоните изглежда наред и като покарам малко се килва настрани.

                              Мислех си, дали не изпускат гумичките на клапаните, но снощи го оставих клекнал и сутринта си го намерих пак така. Т.е. не би следвало да я от тях.

                              Чудя се вече, при кого да отида.

                              Давайте идеи моля
                              Това прилича повече на височинни датчици, за жалост само с диагностика се разбира, за касмет има колега който има софтуер и може да се договорите да ти помогне вместо да висиш у Дару или МП.
                              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                              Коментар


                              • #90
                                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                колега дай инфо за проблема с тока като го отстраниш че и аз го имам същия ако не го паля повече от два дена няма смисъл да пробвам иначе моя пали от четвърт ама си дойде от италия с доработка по /винаги пуска подгряването и при студен и при топъл мотор/ и пали винаги но с тока проблема неможах да се преборя
                                [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X