Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    И аз съм за помпата в резервоара, при мен имаше такъв проблем. Напълни резервоара повече т.е. да има по 50л нафта и пробвай пак.
    LZ1PER

    Коментар


    • #47
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
      И аз съм за помпата в резервоара, при мен имаше такъв проблем. Напълни резервоара повече т.е. да има по 50л нафта и пробвай пак.
      Пълен-празен, няма разлика. Това беше първото, което пробвах. Иначе мерси за отговорите.

      Коментар


      • #48
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Нещо горивно филтърче? Незатегнати тръби към него. Това си мирише на върната нафта и затова трябва да се позавърти и да подкачи.
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #49
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
          Нещо горивно филтърче? Незатегнати тръби към него. Това си мирише на върната нафта и затова трябва да се позавърти и да подкачи.
          Точно казано ,проверка му е майката
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          DISCO 1-200TDI-бял...

          Коментар


          • #50
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Първоначално публикуван от Бате Мите Преглед на мнение
            Точно казано ,проверка му е майката
            Ще проверявам значи, тия дни, че сега се радвам на Puxing-а. Пак мерси за отговорите.

            Коментар


            • #51
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Незнам как е при RR New, обаче аз на диското /1-ва серия/ имам 2 горивни, едният се сменя, но другият, който е отдолу при шасито си има пробка за източване и доколкото знам, основната му функция е да задържа вода. Трябва да се източва на 10-15 000 км. Погледни за подобен.

              Коментар


              • #52
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Мерси, не знам да има, но ще проверя пак в RAVE-то

                Коментар


                • #53
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                  Мерси, не знам да има, но ще проверя пак в RAVE-то
                  ... на DISCOTO е там.
                  Обслужване на седиментен филтър
                  Land Rover Discovery:
                  - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                  Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    За връщането на нафтата има една много тарикатска хитринка. Слага се едно клапанче (някои казват след горивния филтър, но според мен преди него) и това клапанче не позволява на нафтата да се върне по маркучите обратно в резервоара. Мисля, че има такова при Лада Самара. Въпреки, че това определено е "побългаряване" на колата според мен не пречи по никакъв начин и дори е добре да го има.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Аз съм си заплюл тази тема за моя рейндж и продължавам с новите проблеми.

                      В понеделник сутрин бях изненадан, след като опитах да запаля и стартера завъртя трудно аз върнах ключа в изходно положение, а стартера продължи да върти няколко пъти още. От това последва абсолютно изчезване на тока.

                      Къде 11 саат се върнах с бащ ми и неговия пасат и установихме:
                      1) Напрежение от акумулатора при откачени клеми - 1.5 V
                      2) Съпротивление между маса и силовия кабел към стартера - 0,06 Ома (това след като установихме късо между клемата за плюс и маса, разкачихме трите кабела на клемата, за да установим кой е)

                      Следват много интересни моменти като
                      - пътна помощ
                      - самозаключване (кой ме би по главата да закачам клемите на акумулатора и да оставям ключовете на волана)
                      - счупване на дръжката на шоф. врата (кат дърпам колко сила имам без да мисля)
                      - разходка с ключар, за да я отключи
                      и т.н.

                      Отидох в сервиза, където преди месец ми правиха стартера (сменен ротор и чисто нов шалтер), с рекламация към ремонта, т.к. според мен не би следвало да дава на късо силовия кабел. Днес ми се обадиха, че са свалили стартера, пратили на майстора, който му подал напрежение и установил, че си работи. Изказаха мнение, че проблема е в контактния ключ, който е залепнал и подавал напрежение към стартера постоянно.

                      Занесох се дотам и изчаках монтирането на стартера, след което премерих отново съпр. между маса и плюсовия на стартера и естествено показва безкрайност. Включихме акумулатора и запали от раз.

                      Въпроси към знаещите:
                      1) При свален акумулатор дори и нещо в клемореда да е залепнало от студа, възможно ли е да окъсява силовия кабел на стартера
                      2) Очевидно акумулатора е бил слаб (т.к. въртеше слабо) и може би дори му е време, но може ли да падне толкова бързо (завъртя общо към 10-ина пъти и то бавно) и какви са възможните последствия
                      3) Каква може да бъде причината според вас и как да го диагностицирам, т.к. ми писна да не мога да си разчитам на джипа.

                      За мой късмет първите студове ме завариха у назе, а не в Елена например (където бях цялата минала седмица) или на Пампорово, където мислех да ходя. Щото не знам как щях да се оправям оттам.

                      Мерси на всички, които пак ще помагат с идеи

                      Коментар


                      • #56
                        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Провери(ама обстойно) кутията с бушоните и релетата която се намира близо до акумулатора.За ръководство може да ти служи това http://www.rangerovers.net/repairdet...l/fusebox.html

                        Коментар


                        • #57
                          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                          Провери(ама обстойно) кутията с бушоните и релетата която се намира близо до акумулатора.За ръководство може да ти служи това http://www.rangerovers.net/repairdet...l/fusebox.html
                          Мерси, не се бях сетил, а четох за това преди време.

                          Сега се сетих да питам и още нещо. Има ли някакви особености (различия от лек автомобил например) при:
                          1) Палене чрез дърпане/бутане и на коя предавка (че нещо 1ва и 2ра ми изглеждат доста къси)
                          2) Теглене от друго МПС без повдигане на някой от мостовете (знам, че при теглене с повдигнат единия мост се поставя раздатката в неутрална), възможни последствия, ограничения (по скорост и/или разстояние)

                          Мерси
                          Последно редактирано от nikidd; 25-11-08, 23:56.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Уффф,

                            най-после се качих пак на джипката и да ви кажа няма по-приятно чувство от това. Един колега беше писал - "не ми се слиза от високото". Баш си е така, нищо че го карам от 3 мес. Няколко дни бях с пасата на баща ми и ... абе спасява положението за незнам кой път.

                            Вчера и оня ден едни такива черни мисли ме бяха налегнали (Lazar-е не се подсмихвай ), ама днес са поотминали.

                            Мерси на всички, пак съм на пътя и пак и се кефя

                            Коментар


                            • #59
                              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Браво, най-чистосърдечно ти завиждам, моя вече втора седмица е в Дару и цифрите се търкалят като километраж.. леко започва да ми тръпне лявата ръка.. обещаха да си го взема в петък и ч няма да има повече изненади.. за сега..
                              .. пожелавам ти и при теб да няма повече.. само каране..

                              П.С. ако случайно ти се одърви педала на съединителя да знаеш, че е за смяна и бягай да го смениш, че пружините на притискателния като се вдървят, чупят една ос в камбаната.. поне при мен се получи така..
                              [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                              [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                              Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                              [/B][/COLOR]

                              Коментар


                              • #60
                                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                                .. пожелавам ти и при теб да няма повече.. само каране..
                                Мерси, да ти се връща

                                Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                                П.С. ако случайно ти се одърви педала на съединителя да знаеш, че е за смяна и бягай да го смениш, че пружините на притискателния като се вдървят, чупят една ос в камбаната.. поне при мен се получи така..
                                Е стига де, и това ли? Моя си е дървен откакто го взех, ама как да разбера къде е проблема не знам (т.к. не се е одървил изведнъж).

                                Само за инфо - колко струва (ориентировъчно) съединител+смяна в Дару и това, което се е счупило заради него?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X