Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
    обаче се чудя дали да не използвам да сменя и съединителя
    Сега ще звънна на D&N да видим какво ще оферират.
    А съфорумника " niki p" ( http://nakladkibg.com/ )не предлага ли нещо
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Колега, не знам защо ти потъва педала (може да е и от цилиндърчето) , но моят механик казва , че когато съединителя си е заминал педала се втвърдява(при саморегулиращите се). Не знам , дали това може да е причина да се прецака и цилиндърчето на привода.... Аз миналата седмица се бях уплашил , че ми буксува , но той я покара и каза , че и няма нищо. Каза ми , че се появяват горните симптоми и че прибуксува най-вече на 4-та или 5-та като подадеш рязко газ.
      Според мен е за проверка и евентуална смяна и съединителя.
      Поздрави!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Така,

        мерси на всички, на този етап купих от Дарукар ремонтен комплект (16 лв.) и утре отивам да ми го сменят. После ще му мислим за съединител.


        За съжаление не можах да се свържа с D&N, даваше ми все заето.

        Поздрави

        Коментар


        • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Като се износи съединителя, педала се втвърдява, съответно натискаш повече и от там помпата започва да фирясва.

          Ники, питай ги каква марка е тоя съединител, щото ако e AP driveline(Borg&Beck, Delphi-Lockheed) цената му е висока и освен това се продава без аксиалния лагер, а да разтуриш целия камион и да не смениш тоя лагер е циганска работа.

          Ако комплекта е Валео, тогава направо си поръчвай, но не забравяй да си вземеш и аксиален лагер

          Коментар


          • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Валео наистина са много добра марка. Въобще не се замисляй , ако намериш. Успех!
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              Като се износи съединителя, педала се втвърдява, съответно натискаш повече и от там помпата започва да фирясва.

              Ники, питай ги каква марка е тоя съединител, щото ако e AP driveline(Borg&Beck, Delphi-Lockheed) цената му е висока и освен това се продава без аксиалния лагер, а да разтуриш целия камион и да не смениш тоя лагер е циганска работа.

              Ако комплекта е Валео, тогава направо си поръчвай, но не забравяй да си вземеш и аксиален лагер
              За пророк Илия бях чувал, но пророк Лазар го и познавам

              Днес сменихме ремонтния комплект и чух дословно думите на Лазар: съединителя е износен, помпата е работила извънредно и препоръчват смяна на съединител и помпа.

              Писах на Paddock да кажат каква марка е, обаче нямам отговор и май ще им звъня след малко.
              В Дару имат налична помпа (150 лв.) и наличен съединител (комплект - 450 лв.). Потърсих и вносителя на Valeo, обаче казаха че никога не са вкарвали такъв, тъй че вървим в посока Дарукар.

              Мерси на всички, дано ми остане време тия дни да се оправя с това.

              Коментар


              • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Привет,

                сдобих се (от Дару) със съединител (хм, отстрани на него пише Valeo ) и нова помпа (Slave Cylinder) и остава да ми ги сменят. Приемам препоръки за сервиз, където могат да го свършат бързо и качествено

                Поправка, запазих си час в D&N, така че се надявам до края на седмицата да съм на линия

                Предварително благодаря
                Последно редактирано от nikidd; 14-04-09, 16:38.

                Коментар


                • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Мдаа, поредното доказателство, че Дару са си пооправили цените. А лагер взе ли? Че имам тука един останал, няма какво да го правя. FTC5200 e номера му.

                  Коментар


                  • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                    Мдаа, поредното доказателство, че Дару са си пооправили цените. А лагер взе ли? Че имам тука един останал, няма какво да го правя. FTC5200 e номера му.
                    Мерси,

                    в Microcat-а по този номер STC50512 излиза, че е комплект с два лагера, а на кутията (снимал съм го, ама в момента нямам кабел за телефона, да ги кача) пише "комплект от три части".

                    Поздрави

                    Коментар


                    • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Привет отново,

                      ето и обещаните снимки:



                      Поздрави

                      Коментар


                      • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Правилни са. Купувай.

                        Коментар


                        • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                          Правилни са. Купувай.
                          Аз таковата, съм ги купил бре . Туй на снимките ми е в багажника , пуснал съм го за бъдещите пациенти да са не чудят кое откъде и т.н. Бай дъ уей, за LUK ми обадиха цена от 870 лв, а за Valeo - 670. Тъй че има и слънчасали магазини явно, макар и още да не са дошли жегите.

                          Остава да ми го курдисат на МПС-то.

                          Коментар


                          • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                            Велмире, какво стана с твоя?
                            Здравей приятелю, това писах и на Влади тези дни,
                            ми не са добре, явно мотора е бил закърпен за продажба с менте гарнитура която да изкара 7 - 8000 км., тя и толкова изкара. Мотора е бил прегряван преди, главата имаше плитки пукнатини на 5 места както се установи след ренгена и като я прешлайфаха се оказа, че няма смисъл да се заварява. Клапаните са нови и хубави. Сегментите на 4 от цилиндрите са заминали и едно бутало, ще сменя всички сегменти и семеринги по двигателя за да спрат течовете на масло. На блока 6-ти цилиндър е надран, ще го шлайфат и ще му набиват риза. Биалните лагери са за смяна, веригите са толкова разтегнати, че обтегача до край не може да ги опъне - ще се сменяват. Нова водна помпа, виско, радиатор, термостат, два обтегача за ремъка на климатика, гарнитура за глава и гарнитури за изпускалтените и всмукателните колектори, масло и маслен филтър.
                            Общо взето е това, Лазар вече съдейства за някои от чарколяците от Падок (за което, за пореден път му благодаря). Останалите неща, основно по мотора ще си ги купят от сервиза за да остане гаранцията от 10 000 км., иначе я губя ако аз им занеса части, а разликата в цената не е голяма.
                            Благодаря на всички които помогнаха.
                            Ники, дано се оправиш бързо и да не влизаш повече..
                            [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                            [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                            Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                            [/B][/COLOR]

                            Коментар


                            • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                              ...
                              Ники, дано се оправиш бързо и да не влизаш повече..
                              Уффф, не звучи добре. Мойто е детска игра в сравнение с това. То беше ясно, че ще се сменя съединителя, просто си му дойде реда.

                              Стискам ти палци да се възстановиш бързо (вкл. и финансово), както допреди малко си говорих с един приятел - след тези инвестиции се обезмисля всяка идея за продажба, значи ще сме верни последователи на Land Rover сектата за дълъг период от време.

                              Поздрави

                              Коментар


                              • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                Честито и добре дошли в клуба на вечните собственици на ЛР .
                                Пожелавам много успехи и безаварийни км с любимите возила.
                                Искаше ми се да попитам защо е толкова скъп този съединител? Щото е за автоматик или просто специфично за този модел? Последно гледах в падок за диското, за ръчна беше под 200 лева с доставката, комплект...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X