Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнение
    колега дай инфо за проблема с тока като го отстраниш че и аз го имам същия ако не го паля повече от два дена няма смисъл да пробвам иначе моя пали от четвърт ама си дойде от италия с доработка по /винаги пуска подгряването и при студен и при топъл мотор/ и пали винаги но с тока проблема неможах да се преборя
    Привет,

    описание на проблема намерих в Techical Bulletin в Rave.

    Виж прикачения файл и обърни внимание на VIN-овете за които се отнася. Моя влиза в групата засегнати и за това съм си поръчал резистора. Би следвало да пристигне скоро, т.к. го поръчах на 06.01.2009. След като го сложа ще пиша дали утечката е спряла или не.

    Поздрави
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #92
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Привет отново,

      използвам случая да благодаря на mumbler, който днес ми калибрира окачването, промени някои настройки на BECM-а (DLR, one touch-all и др.) според моите желания, прегледа настройките и провери за грешки и ме посъветва, както и че отговори на всичките ми въпроси.

      ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!!!

      Коментар


      • #93
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Ъпдейт,

        взех си резистора от Дарукар (виж прикачените снимки). Измерихме го и показа 5.52 k, което предполагам е 5.6 k по стандарт. Цветните обозначения (ако не се вижда добре на снимката) са червено, синьо, зелено.

        Все още не съм го сложил и може би няма и да го сложа, т.к. при днешното замерване се оказа, че компютъра заспива нормално и тока пада до 30-40 mA. Не знам на какво се дължи, но от последното замерване смених стъклото (от подгряващо към такова без нагреватели) и mumbler ми промени настройките на компютъра (за което му благодаря отново), а и не на последно място замерването бе направено на друго място и от други хора. Т.е. не се ангажирам да кажа дали компа не заспива от време на време, или там където първоначално го мерихме има излъчвател и събужда приемника за алармата или просто е изчезнал проблема завинаги.

        Лек ден, дано параметрите на резистора свършат работа на някого.

        Коментар


        • #94
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Честито колега ! Много каране и малко ремонти ти пожелавам (без такива не може)!
          Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

          Коментар


          • #95
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Здравейте, това съпротивление ще помогне на всеки който има същия проблем, това съпротивление е 5,6 кило ома +/-5% в българия струва 1-2 стотинки незнам колегата колко е дал

            Коментар


            • #96
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Ники е за бой. Имам такива поне няколко десетки.

              Коментар


              • #97
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                Ники е за бой. Имам такива поне няколко десетки.
                Как така съм за бой?

                Никъде в нета няма описано колко ома е, нито снимка, нито дори намек за някой, който да го е слагал.

                Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
                Здравейте, това съпротивление ще помогне на всеки който има същия проблем, това съпротивление е 5,6 кило ома +/-5% в българия струва 1-2 стотинки незнам колегата колко е дал
                Това колко ома е и аз го проверих онлайн, постфактум. Първо го мерихме с мултицет.

                За него съм дал малко над 13 лева и чаках почти 30 дни Дарукар да го доставят. Последните при поръчката ми казаха, че никога не са поръчвали такова досега. За това първата ми работа след като го взех беше да го снимам и да пусна информацията тук, за да може следващия нуждаещ се да си го купи на момента и за стотинки ако му потрябва.

                Поздрави

                Коментар


                • #98
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Аз искам да благодаря на колегата за дето си е направил труда да го поръча, измери и побликува информацията. Моя RR а доколкото знам и на колегата от Севлиево имат подобен проблем. За сега и аз съм в период на изследване и за момента стигнах до извода че като изгася и отворя вратата при изваден ключ ми изписва на дисплея че същият е още там, като побутна патрона надписа изчезва и тогава нямам проблем. Това го разбирам и когато не може да се заключи с дистанционното. Но мисля че колегата добре е описал проблема и евентуалните причинители.
                  Все още не съм го сложил и може би няма и да го сложа, т.к. при днешното замерване се оказа, че компютъра заспива нормално и тока пада до 30-40 mA. Не знам на какво се дължи, но от последното замерване смених стъклото (от подгряващо към такова без нагреватели) и mumbler ми промени настройките на компютъра (за което му благодаря отново), а и не на последно място замерването бе направено на друго място и от други хора. Т.е. не се ангажирам да кажа дали компа не заспива от време на време, или там където първоначално го мерихме има излъчвател и събужда приемника за алармата или просто е изчезнал проблема завинаги.
                  Аз обаче се чудя дали това съпротивление не кара компа да заспива въпреки наличието на дразнители, дори и в случаите когато си спрял на някой връх за снимки и скара а музиката си оставил да ти свири?
                  Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                  Коментар


                  • #99
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Здравейте отново, доста попрочетох от тази тема, и реших малко да ви помогна, защото гледам само на сервизи чакате, пък там само дерат кожи.Проблемите с паленето:
                    1.В повечето случай вращането на нафта се получава от маркучетата на излишното гориво, като се изпекат от температурата на двигателя, сутрин довежда до много трудно запалване-поне при мен беше така.
                    2.Щом при запалване има въздух на прозрачната тръбичка преди филтъра, единият от птоблемите е с поткачващата помпа в резервара. Трябва да се свали резервара, от горната страна е помпата, като се свали помпата, от долу нея има цетка която 99% от случаите е задръстена, почиства се внимателно, после се потапя помпата в съд с нафта и се подава ток, ако работи се проверява с уред или контролна лампа дали има ток на буксата на помпата.
                    3.Когато при студен двигател пали отлично, а при топъл двигател по трудно е от разтеглена ангренажна верига, нова верига струва около 150 лв. а смяната много по 150 може и да се спаси положението с завъртане на горивната помпа(ГНП) обратно на часовниковата стрелка (това означава да се даде малко предварение на помпата) не повече от 1-2мм или 3 градоса, пробва се как пали двигателя на 90 градоса и как работи и така малко по малко, не се прекълява. Милиметър по милиметър докато започне да пали и работи добре, но толкова мога да помогна без сервис и спестяване на пири толкова.
                    Аз мойте двата РР-а сам си ги поправям, а от време на време и на един приятел. Ако някои иска да попита нещто и мога да му помогна бих помогнъл без проблем стига да съм запознат.
                    След няколко дни ще си поправям скоростната кутия (автоматик), защото там е по сложно пък в кой сервис ще я направят както трябва, в мото пфое ми казаха нестава да се поправи по добре било да се купи нова, а новата е само 145000 лв.
                    Нещо ако бъркам, нека бъда поправен от някой който е по запознат.

                    Коментар


                    • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Яворе в Шумен има един на части ,кутията е автомат и стои ,ако искаш мога да проверя за цена.Имам наблудение че до последно вървеше добре.
                      Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
                      Здравейте отново, доста попрочетох от тази тема, и реших малко да ви помогна, защото гледам само на сервизи чакате, пък там само дерат кожи.Проблемите с паленето:
                      1.В повечето случай вращането на нафта се получава от маркучетата на излишното гориво, като се изпекат от температурата на двигателя, сутрин довежда до много трудно запалване-поне при мен беше така.
                      2.Щом при запалване има въздух на прозрачната тръбичка преди филтъра, единият от птоблемите е с поткачващата помпа в резервара. Трябва да се свали резервара, от горната страна е помпата, като се свали помпата, от долу нея има цетка която 99% от случаите е задръстена, почиства се внимателно, после се потапя помпата в съд с нафта и се подава ток, ако работи се проверява с уред или контролна лампа дали има ток на буксата на помпата.
                      3.Когато при студен двигател пали отлично, а при топъл двигател по трудно е от разтеглена ангренажна верига, нова верига струва около 150 лв. а смяната много по 150 може и да се спаси положението с завъртане на горивната помпа(ГНП) обратно на часовниковата стрелка (това означава да се даде малко предварение на помпата) не повече от 1-2мм или 3 градоса, пробва се как пали двигателя на 90 градоса и как работи и така малко по малко, не се прекълява. Милиметър по милиметър докато започне да пали и работи добре, но толкова мога да помогна без сервис и спестяване на пири толкова.
                      Аз мойте двата РР-а сам си ги поправям, а от време на време и на един приятел. Ако някои иска да попита нещто и мога да му помогна бих помогнъл без проблем стига да съм запознат.
                      След няколко дни ще си поправям скоростната кутия (автоматик), защото там е по сложно пък в кой сервис ще я направят както трябва, в мото пфое ми казаха нестава да се поправи по добре било да се купи нова, а новата е само 145000 лв.
                      Нещо ако бъркам, нека бъда поправен от някой който е по запознат.
                      Големите мъже си играят с големи играчки

                      Коментар


                      • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Мерси на всички,

                        проблема с паленето при мен не е тежък, просто трябва да изчакам 10-15 сек на контакт и тогава да паля. Почти винаги пали от първия път.

                        Относно резистора - нямам идея дали ще накара компа да заспива винаги, но не ми се рискува. В бюлетина изрично пише как да се провери дали заспива - проверих го и заспива.

                        Относно надписа "IGNITION KEY IN" - и аз го имам, според прочетеното в интернет не е изолиран случай. Съветват с малко графитна смазка да се третира патрона, но при мен се получава много рядко и засега няма да го пипам. Вкарването на ключа и развъртане до контакт и обратно винаги е оправяло нещата, а откакто mumbler ми пусна звуковата сигнализация при Mislock няма начин да заключа с това съобщение без да разбера.

                        Яворе, възхищавам се на това, че поддържаш тези машини сам.

                        Поздрави на всички и лек ден.

                        Коментар


                        • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
                          Здравейте отново, доста попрочетох от тази тема, и реших малко да ви помогна, защото гледам само на сервизи чакате, пък там само дерат кожи.Проблемите с паленето:
                          1.В повечето случай вращането на нафта се получава от маркучетата на излишното гориво, като се изпекат от температурата на двигателя, сутрин довежда до много трудно запалване-поне при мен беше така.
                          2.Щом при запалване има въздух на прозрачната тръбичка преди филтъра, единият от птоблемите е с поткачващата помпа в резервара. Трябва да се свали резервара, от горната страна е помпата, като се свали помпата, от долу нея има цетка която 99% от случаите е задръстена, почиства се внимателно, после се потапя помпата в съд с нафта и се подава ток, ако работи се проверява с уред или контролна лампа дали има ток на буксата на помпата.
                          3.Когато при студен двигател пали отлично, а при топъл двигател по трудно е от разтеглена ангренажна верига, нова верига струва около 150 лв. а смяната много по 150 може и да се спаси положението с завъртане на горивната помпа(ГНП) обратно на часовниковата стрелка (това означава да се даде малко предварение на помпата) не повече от 1-2мм или 3 градоса, пробва се как пали двигателя на 90 градоса и как работи и така малко по малко, не се прекълява. Милиметър по милиметър докато започне да пали и работи добре, но толкова мога да помогна без сервис и спестяване на пири толкова.
                          Аз мойте двата РР-а сам си ги поправям, а от време на време и на един приятел. Ако някои иска да попита нещто и мога да му помогна бих помогнъл без проблем стига да съм запознат.
                          След няколко дни ще си поправям скоростната кутия (автоматик), защото там е по сложно пък в кой сервис ще я направят както трябва, в мото пфое ми казаха нестава да се поправи по добре било да се купи нова, а новата е само 145000 лв.
                          Нещо ако бъркам, нека бъда поправен от някой който е по запознат.
                          Колега Георгиев, провери какво ще ти кажат в сервиз "Gemini", аз лично от тях за скоростната кутия(също автоматик) съм много доволен.
                          Миналата година на морето в пясъка затънах и изпотроших разни работи в скоростите(зъбчатка, семеринг и още нещо, трябва да погледна документите, че така не помня).
                          Сумата за ремонта, смяна на маслото,промивка на скоростите и новото масло ми излезе 1750лв.
                          Колата стоя там 5 дни(а в МП за 3 възглавници и едни масла седя 12 дена!!!)
                          Което си мисля, че доста добре като цена.
                          В МП тогава ми заявиха 8500лв(без ДДС) за нова....е*ахти тая инфлация от август'08 до февруари'09

                          "Яворе, възхищавам се на това, че поддържаш тези машини сам."
                          Аз също - направо съм изумен !!!
                          Последно редактирано от valdivladi; 05-02-09, 09:15.
                          "Bis dat qui cito dat"

                          Коментар


                          • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Искам да ви кажа, че машините са перфектни, нищо лошо няма в тях, на когото и да кажеш всеки вика те се трошат и не били за оффроад какви ли не простотии, но аз несам съгласен при нас всичко е на макс, моя приятел го ползва само за лов, кара го като за последно лети скача пада,просто няма равен, но какъвто джип му дадеш няма да издържи просто лафа е:няма да се чупи ако стои в гаража,щом се кара ще се чупи.
                            Пък за кутията съм решил да си я поправя сам, не е сложно за мен пък ако се обърка нещто, което се надявам да не става ще мисля.

                            Коментар


                            • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Знам, че не е за тази тема, обаче след като си намерих тази сутрин за втори път изкъртено огледалото (щофьорското), няма как да не се съглася с ББ за матр'яла в България. Предния път с една рапидка и малко силикон се оправиха нещата, обаче тоя път го бяха оставили да виси на кабелите. Да им ...

                              Междувременно все пак май проблемите с тока са били от акумулатора, та си взех един Banner 100Ah/720A и ми прави впечатление, че стартера върти доста по-бодро от преди.

                              Ами това е, отивам до застрахователя, че огледалото май е към 100 GBP.

                              Коментар


                              • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                Сгъвай ги при слизане приятелю, зная че е досадно, но поне намаляваш вероятността от подобни случки..
                                [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                                [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                                Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                                [/B][/COLOR]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X