Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

    Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
    Аз работя с различни системи (неавтомобилни) и при калибровка обикновено трябва (образно казано) ти да му посочиш, че това е крайна точка и след това вече си брои оборотите. Не съм сигурен, че тук е същото, но не ми се струва невероятно да не работи без калибровка.
    Като се замисля, когато зацепя колелцата на модула и го монтирам на мястото му, бялото колело на клапата е в крайно положение, а не в средата. Още не знам как е при другите две клапи. Може, при монтажана трите модулчета да са в карйно положение и да му се вмени на HEVAC-а да си започне меренето оттам. Ама не може да не е правено вече от някой. П38 има вече доста време в България и тук във форума все някой трябва да е правил тази процедура и като прочете писаното да сподели какво е правено.

    Коментар


    • #92
      От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

      При стартиране, моторчета на клапите отиват до двете си крайни положения и дават информацията на HEVAC-a(сходно със калиброването на прозорците и шибедах-а),
      който я предава на BeCM-a, който пък я сравнява със заложените му данни и ако те не съвпадат,
      дава обратно инфо на HEVAC-a да покаже добре познатата ни книжка и да спре подаването на ток към моторчето с неточни данни.
      Възможните проблемите са: скапал се потенциометъра на някое от моторчета,
      механична повреда или се е "бъгнал" HEVAC-a, всичките са еднакво неприятни,
      макар, че при първите две има вариант да се мине в стил "направи си сам",
      то при грешка в HEVAC-a решението е само със смяна
      Ако ви се занимава, най-безболезненият вариат преди да се навирате да разглобявате цялото табло за да стигнете до моторчетата,
      е да вземете за проба друг HEVAC(от морга на пример или някой колега и да тествате). Уловката е,
      че по-старите модели не работят на моделите от '00-'01г.(личен опит от моя '96, не тръгна на модел '00, а после и на модел от '01)
      Така поне ще знаете къде да търсите, но си трябва и калибровка.
      Поздрави и успех

      п.п. Пия бира
      Последно редактирано от valdivladi; 20-05-14, 11:36. Причина: добавка на п.п. :)
      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • #93
        От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

        Тя бирата е ясна, крайно време е. Само трябва да внимавам като спирам при теб около американското посолство, че няма да мога да си тръгна.
        Но си мисля, че ако забода нов HEVAC на бъгнатите моторчета, няма ли да го вкара веднага и него в авариен режим и пак книгата. Май трябва да съм сигурен, че всичко с модулите е наред и после калибровка на стария HEVAC и ако не помогне, тогава да търся друг.
        А относно това което казваш "(При стартиране, моторчета на клапите отиват до двете си крайни положения и дават информацията на HEVAC-a(сходно със калиброването на прозорците и шибедах-а),
        който я предава на BeCM-a, който пък я сравнява със заложените му данни и ако те не съвпадат, дава обратно инфо на HEVAC-a да покаже добре познатата ни книжка и да спре подаването на ток към моторчето с неточни данни.)" - това трябва да се случи еднократно при първото стартиране на контактния ключ? Или се случва всеки път при завъртане на ключа, калибриратено имам предвид. И самокалибрира ли се или трябва външен компютър да се включи? Или се прави ръчно от самия хевак?
        Последно редактирано от sony bono; 20-05-14, 15:05.

        Коментар


        • #94
          От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

          Имам хевак, колкото за проба! Мога и без бира!
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • #95
            От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

            Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
            Имам хевак, колкото за проба! Мога и без бира!
            Аз знам за твоя хевак. И като дойде време ще ти поискам телефона да дойда при теб за проба. Благодаря.

            Коментар


            • #96
              От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              Тя бирата е ясна, крайно време е. Само трябва да внимавам като спирам при теб около американското посолство, че няма да мога да си тръгна.
              Но си мисля, че ако забода нов HEVAC на бъгнатите моторчета, няма ли да го вкара веднага и него в авариен режим и пак книгата. Май трябва да съм сигурен, че всичко с модулите е наред и после калибровка на стария HEVAC и ако не помогне, тогава да търся друг.
              А относно това което казваш "(При стартиране, моторчета на клапите отиват до двете си крайни положения и дават информацията на HEVAC-a(сходно със калиброването на прозорците и шибедах-а),
              който я предава на BeCM-a, който пък я сравнява със заложените му данни и ако те не съвпадат, дава обратно инфо на HEVAC-a да покаже добре познатата ни книжка и да спре подаването на ток към моторчето с неточни данни.)" - това трябва да се случи еднократно при първото стартиране на контактния ключ? Или се случва всеки път при завъртане на ключа, калибриратено имам предвид. И самокалибрира ли се или трябва външен компютър да се включи? Или се прави ръчно от самия хевак?
              Нямаш ядове със спирането и тръгването, колко му е - 'ше го дръпнем на има няма поне 1км да не му влияят антените на посолството....
              HEVAC-a няма памет и дори и с новия да извади книжка като му изключиш кабелите/тоците забравя всичко - грешките се записват в BeCM-a.(Изпробвано )
              Това с моторчетата се случва всеки път, когато контактния ключ отиде на позиция 2 и така BeCM-a ги сравнява дали има несъответствие за да докладва - проблем!(книжка)
              Няма самокалибриране, настройката става само с ROVACOM или NANOCOM....
              "Bis dat qui cito dat"

              Коментар


              • #97
                От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                Нямаш ядове със спирането и тръгването, колко му е - 'ше го дръпнем на има няма поне 1км да не му влияят антените на посолството....
                HEVAC-a няма памет и дори и с новия да извади книжка като му изключиш кабелите/тоците забравя всичко - грешките се записват в BeCM-a.(Изпробвано )
                Това с моторчетата се случва всеки път, когато контактния ключ отиде на позиция 2 и така BeCM-a ги сравнява дали има несъответствие за да докладва - проблем!(книжка)
                Няма самокалибриране, настройката става само с ROVACOM или NANOCOM....
                Ясно, разбрах. Благодаря.
                А за блокирането от gsm клетките, за 5 месеца ми се случи поне на 5-6 места, но въвеждам кода и паля. Не ми се е налагало да местя с въже, така че не ме е страх. Камоли да ме уплаши някакъв HEVAC и две моторчета я. Дано да сме полезни.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X