Range Rover (P38A) 2.5 BMW M51 проблем половината система духа студено другата топло
Здравейте,
Имам един проблем когато климатика работи шофиорската половина(ДС) на колата духа топло а пасажерската част(ЛС) си е студено. предполагам някоя клапа която разпределя потока е запецнала(блокирала) и не допуска студения въздух, останала е в отворено положение за топлият въздух. Това са мои предположения не съм се ровил още нямах достаъчно време проблема го реших със затворени въздуховоди от горе. Някой имал ли е подобен проблем. От къде мога да достигна тази клапа купето или през двигателя. Веоятно и за това имам грешка на климатроника на дисплея една отворена книга с одивителен знак, която се появява след поработи малко колата с вкл. климатик.
Благорая
Здравейте,
Имам един проблем когато климатика работи шофиорската половина(ДС) на колата духа топло а пасажерската част(ЛС) си е студено. предполагам някоя клапа която разпределя потока е запецнала(блокирала) и не допуска студения въздух, останала е в отворено положение за топлият въздух. Това са мои предположения не съм се ровил още нямах достаъчно време проблема го реших със затворени въздуховоди от горе. Някой имал ли е подобен проблем. От къде мога да достигна тази клапа купето или през двигателя. Веоятно и за това имам грешка на климатроника на дисплея една отворена книга с одивителен знак, която се появява след поработи малко колата с вкл. климатик.
Благорая
. Пуснах 12V директно към моторчетата минавайки през ключета които обръщат полюсите. Ключетата които намерих паснаха идеално и вече няколко седмици забравих за неволите си.Смятам ,че решението е трайно и другият плюс е , че не се променя нищо което да пречи на последваща смяна на моторчетата .Незнам дали аборигенската ми схема е достатъчно разбираема. Аз лично запоих кабелчетата директно към моторчетата , но ако не ви се свалят може да ги вържете където ви е удобно по кабела на моторчетата . На колега от Казанлък му ги вързах към буксата на HEVAC-a ,като всичко стана през дупката на касетофона .Вързвате ги към кафявата и черната жичка( за всяко от моторчетата) и това е.12V взимате от касетофона или запалката.Сигурен съм ,че решението ще се хареса на много колеги , но не съм сигурен че съм достатъчно ясен
Коментар