Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Range Rover (P38A) 2.5 BMW M51 проблем половината система духа студено другата топло

    Здравейте,
    Имам един проблем когато климатика работи шофиорската половина(ДС) на колата духа топло а пасажерската част(ЛС) си е студено. предполагам някоя клапа която разпределя потока е запецнала(блокирала) и не допуска студения въздух, останала е в отворено положение за топлият въздух. Това са мои предположения не съм се ровил още нямах достаъчно време проблема го реших със затворени въздуховоди от горе. Някой имал ли е подобен проблем. От къде мога да достигна тази клапа купето или през двигателя. Веоятно и за това имам грешка на климатроника на дисплея една отворена книга с одивителен знак, която се появява след поработи малко колата с вкл. климатик.
    Благорая
    Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

    Коментар


    • #62
      От: Range Rover (P38A) 2.5 BMW M51 проблем половината система духа студено другата т

      Правилно си се ориентирал за проблема....
      За повече информация виж тук:
      http://offroad-bulgaria.com/showthre...ighlight=hevac
      тук
      http://offroad-bulgaria.com/showthre...ighlight=hevac
      и тук
      http://offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=84846&highlight=hevac



      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • #63
        От: Range Rover (P38A) 2.5 BMW M51 проблем половината система духа студено другата т

        Оф и аз го имам тоя проблем ама на фона на другия ми дето стърже ходовата част хохох скоро няма да го оправя.Че и кондензатор за климатроника ми требе.

        Коментар


        • #64
          От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

          Тоя проблем на мен ми изяде живота и го оправях сумати месеци, ама накрая го оправих!!! Сменях и моторчета и кво ли не и нещеше и нещеше ама с помощта на др. хора и мнго четене се получи!

          Коментар


          • #65
            От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

            Благодаря ви за информацията. По прочетох постовете и мисля че ми стана ясно за какво става дума и защо и други хора са го отлагали във времето този проблем. Наистина доста време ще се отдели за такава малка работа но някой ден ще го метна и аз. Благодаря на колегата tangalov за подробното обяснение и снимковият материал който е приложил, всъщност и на другите колеги които са поствали снимки също благодарности.
            Въпроса ми е моторчето за шофиорската половина пак ли се разглобява от там където е показал колегата за неговата пасажерска част. Едно до друго ли се намират или трябва да свалям таблото на километража и да работя изцяло от шофиорската страна. Моят модел е без AIR BAG над жабката това усложнява ли манипулацията. И въоще ли няма възд. възглавница този модел?
            Има ли някой от Пловдив който се е сблъсквал с този проблем или му предстои да го отстранява.
            Можем да се метнеем заедно да ги разколачим тез моторчета.
            Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

            Коментар


            • #66
              От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

              Само да вметна след смяна на мотор или потенциометър или ремонт на текущите следва да се направи калибровка, за жалост това става с диагностиката която имам, или предполагам и в МП и Дару могат да направят, ако някой си е ремонтирал сам и се довлече при мен ще има калибровка срещу бира или кафе според случая.
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • #67
                От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                След смяна на потециометрите на мототрчетата на клапите климатроника си работи добре цели 2 месеца и пак се шитна. Сега вече си оправих проблема генерално . Пуснах 12V директно към моторчетата минавайки през ключета които обръщат полюсите. Ключетата които намерих паснаха идеално и вече няколко седмици забравих за неволите си.Смятам ,че решението е трайно и другият плюс е , че не се променя нищо което да пречи на последваща смяна на моторчетата .Незнам дали аборигенската ми схема е достатъчно разбираема. Аз лично запоих кабелчетата директно към моторчетата , но ако не ви се свалят може да ги вържете където ви е удобно по кабела на моторчетата . На колега от Казанлък му ги вързах към буксата на HEVAC-a ,като всичко стана през дупката на касетофона .Вързвате ги към кафявата и черната жичка( за всяко от моторчетата) и това е.12V взимате от касетофона или запалката.Сигурен съм ,че решението ще се хареса на много колеги , но не съм сигурен че съм достатъчно ясен . Е на който не му е ясно нещо да пита.

                P.S. Ключетата са с 6 крачета и мисля че са за ел. стъкла.При повече от случайте след като сте готови ще се зарадвате на това, че климатроника ще започне да работи нормално без да изписва книжки и удивитени , който ще се появяват от време на време но след ползване на копчетата пак ще изчезват и така неопределено време. Успех!
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15112011326.jpg
Прегледи:1
Размер:91.8 КБ
ID:5317965 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102011306.jpg
Прегледи:1
Размер:186.5 КБ
ID:5317966

                Коментар


                • #68
                  От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                  Всичко е супер което си направил и ще е полезно но имам само една забележка, трябва да боядисаш едната стрелка червена а другата синя да се знае на къде какво е Още веднъж браво на ентусиазма и изобритателноста.
                  Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                  Коментар


                  • #69
                    От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                    Колеги, дайте акъл как да сменя гадните Heater Core O-Ring's , че все стигам задънена улица. В дясно не съм с въздушна възглавница. Какъв е чалъма за достигане на въпросната цел?
                    Land Rover Range Rover 2,5 DT
                    Land Rover Discovery 200 TDI
                    BMW F650ST - RIP
                    "Совите не са това което са"

                    Коментар


                    • #70
                      От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                      Първоначално публикуван от huntergencho Преглед на мнение
                      Колеги, дайте акъл как да сменя гадните Heater Core O-Ring's , че все стигам задънена улица. В дясно не съм с въздушна възглавница. Какъв е чалъма за достигане на въпросната цел?
                      Уфффф гадна работа, разглобява се горе долу цялото табло....Има и маааалко по-просто решение ама дали колегата dignatov ще го сподели...Зависи изцяло от него.Поздрави
                      "Bis dat qui cito dat"

                      Коментар


                      • #71
                        От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                        Въх днеска се помъчих да си махна десния еърбег и неуспяяяяях.Как се маха че да си достигна някакси моторчето отговарящо за топлината на въздуха на лявата страна.Глееееедах глеееееееееедах и само едни като лимбуси видях

                        Коментар


                        • #72
                          От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                          Първоначално публикуван от stefan_top Преглед на мнение
                          Въх днеска се помъчих да си махна десния еърбег и неуспяяяяях.Как се маха че да си достигна някакси моторчето отговарящо за топлината на въздуха на лявата страна.Глееееедах глеееееееееедах и само едни като лимбуси видях
                          Най-лесното и бруталното решение е да срежеш въздуховода и после да залепиш с "тиксо"
                          "Bis dat qui cito dat"

                          Коментар


                          • #73
                            От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                            Е не трябва ли да махна еърбега за да мога да бръкна ммммммммм

                            Коментар


                            • #74
                              От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                              Първоначално публикуван от stefan_top Преглед на мнение
                              Е не трябва ли да махна еърбега за да мога да бръкна ммммммммм
                              Не, работи се из-под-жабката(или на мястото на нейната липса)
                              "Bis dat qui cito dat"

                              Коментар


                              • #75
                                От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                                За съжаление процедурата е сложна и трудно бих я описал вняколко реда, Първо колегата трябва да уточни има ли еърбеци или не? После ако има защо ще сваля десния за да достигне до мотора за лявата страна? и трето акок се прави както трябва се сваля цялото табло, което ме напомня че ще правя това упръжнение в сряда и ще гледам да чукна малко снимки, Успех в начинанието и ако има нужда обаждайте се че напоследък немам много време за писане.
                                Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X