Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

    Имам такъв проблем и не знам какво да направя??? При мен май проблема е от този HEVAC. Имам следното питане, някой с Range след 99та година би ли бил така добър да ми даде негоВИя HEVAC за 5 мин. да го сложа на моя джип, и да видя дали наистина е от моторчето или не е, защото сложих друг HEVAC, но от по-стар джип и книжката изчезна.
    Но не искаше да ми пусне климатика, не му подаваше така информация въобще!! Иначе моторчетата си въртяха?!?
    Ако може някой да ми помогне, да сложа работещ HEVAC от такъв джип, който няма книжка на дисплея и да видя дали е от това или е от моторчетата! ЩЕ БЪДА МНОГО БЛАГОДАРЕН!!!
    Съмненията ми са че е от него, защото слагах и друго моторче на неработещата зона, като му срязах кабелите и ги наставих по цветове и пак не тръгна, а другото моторче знам че работеше!!!
    Поне да съм сигурен че е от този HEVAC и да си търся решение на проблема, а не да дам луди пари за такива моторчета и да се окаже, че проблема не е от тях.
    МНОГО БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-05-10, 18:40.

    Коментар


    • #32
      Значи климатроника не ми работи,незнам от къде идва проблема 2зонов е на Рейндж 2.5 ТДС БМВ мотор..
      По-сериозния проблем е,че постоянно в купето ми духа топъл въздух от мотора,преди го нямаше дайте идей как да проверя какво му е на климатроника и да оправя проблема с духането на топъл въздух постоянно
      Кажете как да стигна до тези прословути моторчета за климатроника и у тре да се захващам!
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-07-10, 20:36.
      [IMG]http://a.imageshack.us/img341/5533/08072010053.jpg[/IMG] :P

      Коментар


      • #33
        Като цяло има много писано по темата,
        но от ей тука: http://green-oval.com/joomla/index.php
        си сваляш диска с RAVE-то за P38 разучаваш и 'почваш
        Поздрави и успех
        http://green-oval.com/joomla/index.p...d=13&Itemid=29

        Поздрави и успех
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-07-10, 21:08.
        "Bis dat qui cito dat"

        Коментар


        • #34
          От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

          Мерси колега!
          [IMG]http://a.imageshack.us/img341/5533/08072010053.jpg[/IMG] :P

          Коментар


          • #35
            От: До: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър РР P38A

            Колега huntergencho, доколото съм запознат с охладителната система на джипката тя се самообезвъздушава, но......бавно. Затова, като източиш течността, след като смениш о-пръстените сипвай смело новата течност . Като решиш, че се е напълнила сиситемата запали, остави колата да загрее(да отвори термостата и да превърти и двата кръга), при работещ двигател внимателно отвори капачката на разширителя и виж дали ще глътне още течност(до показаната черта). След може би 2- 3 такива процедури можеш да си сигурен, че системата ти се е обезвъздушила със сигурност.
            Моля клегите да не ми се смеят на съвета, но го давам, защото съм го изпробвал по принуда върху моята джипка и е 100% гарантиран. После, моля те светни ме какво се разглобява по таблото до достигане на местото за о-пръстените, защото и моят има май същия проблем.
            Последно редактирано от sempetrovi; 30-07-10, 11:29. Причина: допълване
            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

            Коментар


            • #36
              От: До: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър РР P38A

              Обезвъздушаването е по-добро когато се разхлаби и махне от едната страна едно маркуче от горната страна на радиатора /мисля че от ляво се падаше/. Когато загрее колата от маркучето трябва да започне да излиза плътна струйка. Долива се от казанчето после докато си поеме необходимото количество течност. В RAVE-то показват същото и пише как се прави точно.
              Range Rover P38 2.5DT
              Audi A4 1.8T quattro
              [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

              Коментар


              • #37
                От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                Значи намерих къде е срвото за климатика,но неможах да махна пластмасите около него,просто незнам как се махат,ако някъде има снимки как се махат пластмасите на централната конзола и при волата ще съм благодарен!
                [IMG]http://a.imageshack.us/img341/5533/08072010053.jpg[/IMG] :P

                Коментар


                • #38
                  От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                  Първоначално публикуван от Announce Преглед на мнение
                  Значи намерих къде е срвото за климатика,но неможах да махна пластмасите около него,просто незнам как се махат,ако някъде има снимки как се махат пластмасите на централната конзола и при волата ще съм благодарен!
                  В RAVE-то има описано как се разглабя централната конзола,
                  но, ако искаш, гледам си от София, звънни ми един телефон/ 0898456340/
                  днес от 11.00ч до 13.30ч съм свободен да дойда и да ударя едно рамо.
                  Поздрави
                  "Bis dat qui cito dat"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                    Това с тия клапи е отвратителна работа ... ако знаех колко много работа е и колко ще ме болят ръцете после, нямаше да се захващам. Един съвет вземете си помощник когато се наложи да правите такъв ремонт особенно ако проблема е в дясната страна.
                    Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                    И нека Рейнджът бъде с вас...
                    [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                      Той обикновено е там.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                        Абе мани, поеже аз не си взех помощник сега целите ми ръце са в рани, 4 часа разглобяване 15 мин. ремонт 5 сглобяване и още жабката ми е в краката, но вече ме мързи .. а времето се оправи че при ме духаше студено само ...

                        1. общ изглед на 2ри час... бруталните снимки ги спестявам от 4ти час заради хората със слаби сърца.
                        2. Там в ляво на конзолата е туй чудо
                        3. гадта вън
                        4. наложи се за да я извадя да прережа въздуховода за да си имам табло и за друг път а не само кормило ... последващото лепене когато го върнете на колата е почнти mision inpossible без Том Крус а само вие.
                        5. там някъде над тръбичките за климата се намират моторчетата горното е за клапана нагоре, надолу, напред долната е топло студено
                        6 и 7 са пак изгледи къде се намират

                        За тези дето си мислят да го правят препоръчвам:
                        Стъпка едно викате един приятел (добър) с голям чук да ви натроши ръцете.
                        Стъпка две изчаквате 45 дни да заздравеят на криво за да може по-спокойно да бъркате там.
                        Стъпка три идете на майстор независимо колко скъпо ще ви излезе си заслужава. Ако не вярвате погледнете стъпка едно и две...
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-09-10, 16:32.
                        Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                        И нека Рейнджът бъде с вас...
                        [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                          Ако не си сглобил въздуховодите,изполвай момента да ги уплътниш на местата където се съединяват.Уплътнението става с дунапренова лента(за уплътняване на прозорци,но подходяща дебелина) и отгоре от станиолено(от това за вентилациите) тиксо.Ефекта е намаляване на загубите на въздух и по-ефективна вентилация и климатизация.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                            Да и затова несъм си сглобил жабката, дунапрени няма да слагам защото нерви не ми останаха но отгоре ще ги уптътня...
                            Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                            И нека Рейнджът бъде с вас...
                            [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                            Коментар


                            • #44
                              От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                              Слагай,слагай.Оригинално ги има,но с времето слягат и пропускат въздух.После като сглобиш всичко ще те е яд че не си сложил.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кондензатор, климатик и климатроник на Рейндж Ровър P38A

                                Е ок де, как толкова лесно си оправи моторчето, като мойто съм го свалял поне 10 пъри и нищо, и съм го отварял и бъзикал и кво ли не и пак не ще и не ще, а ъа това нчма да дам 800 кинта или там колко стръваха в paddock!!! Вярно че моя проблемен мотор е десния ама и тва си е работа!!! Какво ги правите тези моторчета, та така лесно ги оправяте????????????????????????????????

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X